dat hoop ik niet! maar op m'n eigen pc heb ik de chatlogs nog niet terug kunnen vinden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Privacy > Save chat history?
Of gebeurd het ook serverside aan hun kant?
Voor op school heb je uiteraard de gehackte versies van MSN.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Xrenity het volgende:
Heb al een paar mensen die ik ken op Talk![]()
Vind het beter dan MSN, je kunt ook langere berichten pasten, etc.
Op scholen lijkt me dit helemaal makkelijker, aangezien het kleiner is en simpeler.
zoals ik zei: spyware. ignored.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:46 schreef grunge-metal het volgende:
Een reactie van iemand van Tweakers.net:
Die sectie bevat de informatie die Google wel logt, en de redenen erachter:
When you use Google Talk, we may record information about your usage of Google Talk, such as when you use Google Talk, the size of your contact list and the contacts you communicate with, and the frequency and size of data transfers. Information displayed or clicked on in the Google Talk interface (including UI elements, settings, and other information) is also recorded.
Hier staat dat het volgende gelogd wordt:
* De gebruiksduur
* De grootte van de contact list
* Het aantal contacts waarmee je communiceert
* Het aantal en de grootte van de verstuurde en ontvangen gegevens
* Informatie weergegeven in de interface (behalve chat gegevens, zie onder)
* Geklikte items in de interface
We use this information internally to deliver the best possible service to you, such as improving the Google Talk user interface and maintaining a consistent and reliable user experience.
Deze gegevens worden gebruikt om Google Talk te verbeteren.
We delete all personally identifiable information from our logs after a period of time reasonably necessary to do so.
Persoonlijk identificeerbare gegevens worden verwijderd nadat ze voor bovenstaand doel gebruikt zijn.
We do not store any of the content of your text or voice communications in our logs.
Inhoud van je communicatie wordt niet opgeslagen.
Gelukkig heb je hier helemaal geen last van als je Windows, IE, Office, Outlook, msn en hotmail gebruikt. Tenslotte is dit allemaal van MS en die kunnen niks bijhouden natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
[..]
zoals ik zei: spyware. ignored.
MSN stuurt ook dezelfde soort statistieken door naar Microsoft.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
Dat maakt google uiteraard niet beter, omdat een ander het al doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
MSN stuurt ook dezelfde soort statistieken door naar Microsoft.
dude , als je daar zooooo druk om maakt dat je anonieme statistieken (onbeargumenteerd) spyware noemt dan a. heb je geen idee wat spyware is en b. heb ik een advies , zet nooit meer je pc aan tenzij je alle software zelf geschreven hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat maakt google uiteraard niet beter, omdat een ander het al doet.
ik viel over het feit dat msn er niet AL inzat ..maar het is nog beta .. alle tijdquote:Overigens verbaasd het me dat nog niemand valt over het feit dat je alleen met gmail kan google beppen. Ik vind het wel een nadeel, eik.
dat zijn die blauwe tekstjes dubbelepunthoofdletterPquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb al 2 mensen op google talk.
Wel héél erg basic. Waar zijn de smileys
Die moet je dus zelf maar visualiserenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef coz het volgende:
dat zijn die blauwe tekstjes dubbelepunthoofdletterP
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef coz het volgende:
[..]
dude , als je daar zooooo druk om maakt dat je anonieme statistieken (onbeargumenteerd) spyware noemt dan a. heb je geen idee wat spyware is en b. heb ik een advies , zet nooit meer je pc aan tenzij je alle software zelf geschreven hebt.
erg he, ik heb er nu 2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef wlsandman het volgende:
ik heb het ook maar ff geinstalleerd![]()
lekker klein en simpel programmaatje zonder rotzooi
kun je eigenlijk wel je nickname veranderen?
ik voeg je wel ff toe keijzheb je tenminste nog 1 contact, en ik ook
![]()
volgens mij ben jij gek op korte berichtenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef keijz het volgende:
erg he, ik heb er nu 2
ik laat het er iig wel op staan, kan ik later (als niemand msn meer heeft) teminste zeggen van ik gebruik het al sinds beta
dan klik je toch ergens in (leeg stukje van) de contact listquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Alleen krijg ik wel de zenuwen van dat knipperende dingetje naast dat vergrootglas
de ICT oplossingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:00 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja maar als je het raampje sluit en je drukt op t icoon is het er weer
nu wel!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef aierwin het volgende:
ik kan nu niet inloggen (met iChat).
Ik ook! Ik kan dan zeggen dat ik het al vanaf de eerste dag gebruikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef keijz het volgende:
[..]
erg he, ik heb er nu 2
ik laat het er iig wel op staan, kan ik later (als niemand msn meer heeft) teminste zeggen van ik gebruik het al sinds beta
Hahaha, ik ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ik ook! Ik kan dan zeggen dat ik het al vanaf de eerste dag gebruik.
Niet, google talk doet (nog) niet aan os x.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef MaRySe het volgende:
waar kan ik het downloaden voor mac os x ik snap het niet
Breezerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef MaRySe het volgende:
oh wat een kutprogramma.
Ja, je zou het zo op je werk kunnen installerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Je hoeft geen admin op je PC te zijn om het te installeren. Groot pre!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |