dat hoop ik niet! maar op m'n eigen pc heb ik de chatlogs nog niet terug kunnen vinden...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Privacy > Save chat history?
Of gebeurd het ook serverside aan hun kant?
Voor op school heb je uiteraard de gehackte versies van MSN.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:52 schreef Xrenity het volgende:
Heb al een paar mensen die ik ken op Talk![]()
Vind het beter dan MSN, je kunt ook langere berichten pasten, etc.
Op scholen lijkt me dit helemaal makkelijker, aangezien het kleiner is en simpeler.
zoals ik zei: spyware. ignored.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:46 schreef grunge-metal het volgende:
Een reactie van iemand van Tweakers.net:
Die sectie bevat de informatie die Google wel logt, en de redenen erachter:
When you use Google Talk, we may record information about your usage of Google Talk, such as when you use Google Talk, the size of your contact list and the contacts you communicate with, and the frequency and size of data transfers. Information displayed or clicked on in the Google Talk interface (including UI elements, settings, and other information) is also recorded.
Hier staat dat het volgende gelogd wordt:
* De gebruiksduur
* De grootte van de contact list
* Het aantal contacts waarmee je communiceert
* Het aantal en de grootte van de verstuurde en ontvangen gegevens
* Informatie weergegeven in de interface (behalve chat gegevens, zie onder)
* Geklikte items in de interface
We use this information internally to deliver the best possible service to you, such as improving the Google Talk user interface and maintaining a consistent and reliable user experience.
Deze gegevens worden gebruikt om Google Talk te verbeteren.
We delete all personally identifiable information from our logs after a period of time reasonably necessary to do so.
Persoonlijk identificeerbare gegevens worden verwijderd nadat ze voor bovenstaand doel gebruikt zijn.
We do not store any of the content of your text or voice communications in our logs.
Inhoud van je communicatie wordt niet opgeslagen.
Gelukkig heb je hier helemaal geen last van als je Windows, IE, Office, Outlook, msn en hotmail gebruikt. Tenslotte is dit allemaal van MS en die kunnen niks bijhouden natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
[..]
zoals ik zei: spyware. ignored.
MSN stuurt ook dezelfde soort statistieken door naar Microsoft.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
Dat maakt google uiteraard niet beter, omdat een ander het al doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
MSN stuurt ook dezelfde soort statistieken door naar Microsoft.
dude , als je daar zooooo druk om maakt dat je anonieme statistieken (onbeargumenteerd) spyware noemt dan a. heb je geen idee wat spyware is en b. heb ik een advies , zet nooit meer je pc aan tenzij je alle software zelf geschreven hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:53 schreef footballx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat maakt google uiteraard niet beter, omdat een ander het al doet.
ik viel over het feit dat msn er niet AL inzat ..maar het is nog beta .. alle tijdquote:Overigens verbaasd het me dat nog niemand valt over het feit dat je alleen met gmail kan google beppen. Ik vind het wel een nadeel, eik.
dat zijn die blauwe tekstjes dubbelepunthoofdletterPquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb al 2 mensen op google talk.
Wel héél erg basic. Waar zijn de smileys
Die moet je dus zelf maar visualiserenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef coz het volgende:
dat zijn die blauwe tekstjes dubbelepunthoofdletterP
dudequote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef coz het volgende:
[..]
dude , als je daar zooooo druk om maakt dat je anonieme statistieken (onbeargumenteerd) spyware noemt dan a. heb je geen idee wat spyware is en b. heb ik een advies , zet nooit meer je pc aan tenzij je alle software zelf geschreven hebt.
erg he, ik heb er nu 2quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:02 schreef wlsandman het volgende:
ik heb het ook maar ff geinstalleerd![]()
lekker klein en simpel programmaatje zonder rotzooi
kun je eigenlijk wel je nickname veranderen?
ik voeg je wel ff toe keijzheb je tenminste nog 1 contact, en ik ook
![]()
volgens mij ben jij gek op korte berichtenquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef keijz het volgende:
erg he, ik heb er nu 2
ik laat het er iig wel op staan, kan ik later (als niemand msn meer heeft) teminste zeggen van ik gebruik het al sinds beta
dan klik je toch ergens in (leeg stukje van) de contact listquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:52 schreef HarigeKerel het volgende:
Alleen krijg ik wel de zenuwen van dat knipperende dingetje naast dat vergrootglas
de ICT oplossingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:00 schreef HarigeKerel het volgende:
Ja maar als je het raampje sluit en je drukt op t icoon is het er weer
nu wel!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:03 schreef aierwin het volgende:
ik kan nu niet inloggen (met iChat).
Ik ook! Ik kan dan zeggen dat ik het al vanaf de eerste dag gebruikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:55 schreef keijz het volgende:
[..]
erg he, ik heb er nu 2
ik laat het er iig wel op staan, kan ik later (als niemand msn meer heeft) teminste zeggen van ik gebruik het al sinds beta
Hahaha, ik ook...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:44 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Ik ook! Ik kan dan zeggen dat ik het al vanaf de eerste dag gebruik.
Niet, google talk doet (nog) niet aan os x.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef MaRySe het volgende:
waar kan ik het downloaden voor mac os x ik snap het niet
Breezerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:04 schreef MaRySe het volgende:
oh wat een kutprogramma.
Ja, je zou het zo op je werk kunnen installerenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Je hoeft geen admin op je PC te zijn om het te installeren. Groot pre!
THNX......quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:54 schreef Nevermind het volgende:
het werkt op osx gewoon via ichat: http://www.google.com/support/talk/bin/answer.py?answer=24076quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Niet, google talk doet (nog) niet aan os x.
Kijkt hier maar: http://www.google.com/talk/otherclients.html
en voor de gene die het willen:
brainster (apenkrul) gmail (punt) com
quote:The About window of Google Talk contains a barely visible coded message in light gray font that reads play 23 21 13 16 21 19 . 7 1 13 5. Turning the numbers into corresponding letters of the alphabet where a=1 and z=26, then the message reads play wumpus.game. This is a reference to Hunt the Wumpus which can be played in Google Talk. Add wumpus.game@gmail.com to your buddy list and send it a text message of "play" to play
Geduld manneke, geduld...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:27 schreef Conflict het volgende:
Ik wil een google besturingssysteem![]()
hey, je bent niet eens online!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:16 schreef JPM01 het volgende:
monty0183@gmail.com
voeg me maar toe mensen![]()
Breezer!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Trein22 het volgende:
Geen smileys![]()
Cammen kan niet![]()
Geen avatars![]()
Dit wordt geen succes...
quote:
Ik gebruik het nu met mensen waar ik vaak mee chat, en het is tot nu toe makkelijker dan MSNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Trein22 het volgende:
Geen smileys![]()
Cammen kan niet![]()
Geen avatars![]()
Dit wordt geen succes...
loser!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:23 schreef HarigeKerel het volgende:
inloggen lukt mij nu niet en dat is niet de eerste keer
Hier heeft ie gewerkt. Het draait via een bot bij Google, en die schijnt het nogal druk te hebben ofzo, dus het werkt niet altijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:57 schreef doctor.starbucks het volgende:
doctor.starbucks bij de vriden van gmail
Kan iemand die easteregg bevestigen ?
Hier gebeurt namelijk helemaal niks :-(
3 voordelen man! Geen fratsen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:27 schreef Trein22 het volgende:
Geen smileys![]()
Cammen kan niet![]()
Geen avatars![]()
Dit wordt geen succes...
De voordelen blijven maar komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:37 schreef Trein22 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik en de meeste mensen in m'n MSN-lijst maken gebruik van die smileys, webcam, spelletjes enzo. Als dat er allemaal niet in zit of komt, zal dit programma nooit door veel mensen gebruikt worden.
Knurftquote:
hey maryse, hij had het helemaal niet tegen jou hoorquote:Op maandag 29 augustus 2005 22:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Knurft
Jij bent hier de Breezer met je windows bah
Oja..
Ik met mijn Mac Os x ben nu online
marysemeister(at)gmail(dot)com dus
Tja dat ligt eraan, ik wil best overstappen. Maar als al mijn vrienden enzo bij msn blijven heeft het weinig nutquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 04:33 schreef BRF_Taco het volgende:
msn kan wel afschrijvengoogle rules
Google Talk: Geen Fratsen, Dat Scheelt"quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:55 schreef onderjas het volgende:
[..]
3 voordelen man! Geen fratsen, dat scheelt.
Daar zijn ze dus mee bezigquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
edit: als ze slim zijn - en als het mogelijk is - maken ze wel iets waardoor je via Google talk dircet met MSN kan communiceren, en dus niet vai een omweg programma...
mooi mooi mooiquote:
meer leuks voor de volgende OPquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:14 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Google Talk: Geen Fratsen, Dat Scheelt"
Titel nieuwe topic
msn was al afgeschrevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:56 schreef coz het volgende:
dat zal helaas wel de praktijk zijn , dat die mensen nog een tijd bij msn blijven..dat duurt jaren voordat die m$ achter laten .. .. maar de kans is redelijk groot dat je binnenkort via google talk dus naar je msn contacten kan ouwehoeren .. en dan is msn dus wél afgeschreven![]()
Dan moet hij me niet quotenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
hey maryse, hij had het helemaal niet tegen jou hoor
ontopic: wat ik wel mis zijn file transfer mogelijkheden!
ja hoi. marysemeister at gmail dot comquote:Op donderdag 1 september 2005 17:45 schreef cerror het volgende:
D'r is niemand die ik ken die dat programma gebruikt.
Dus ik heb nu een lege lijst.
Top, dat is 1.quote:Op donderdag 1 september 2005 17:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja hoi. marysemeister at gmail dot com
Ik heb niet zoveel te meldenquote:Op donderdag 1 september 2005 17:52 schreef keijz het volgende:
ik heb er 5 in m'n lijst, maar in totaal 1 gesprek gehad![]()
hey hoe is het?quote:Op donderdag 1 september 2005 18:32 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden![]()
![]()
Hier ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:43 schreef Angela1983 het volgende:
jep via gaim
Waarom gebruik je dan smilies in je bericht en heb je hier een (bewegende) avatar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:32 schreef popolon het volgende:
Gebruik hem (nog) niet maar ziet er echt super uit, lekker simpel en kaal.
Geen smilies, geen avatars, geen rotzooi dus.
Als je toch al kan communiceren met MSN, hoef je die mensen niet meer zover zien te krijgen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:11 schreef Stefkuh het volgende:
Nu wachten tot ik met msn kan communiceren en dan pleur ik msn eruitEn ga ik meer mensen zover zien te rkijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |