De afstand in wedstrijden varieert bij mij van rond de 10km tot de halve marathon en dat allemaal zo snel mogelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:39 schreef zBus het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af, hoeveel km loopt iedereen hier zo ongeveer en hoe snel?
Als ik het goed heb is die loop 6,5 km (dit even om te voorkomen dat je onderweg voor verrassingen komt te staanquote:Op maandag 19 september 2005 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
Mmm.....5km is makkelijk te doen en ik woon toch in Nijmegen. Misschien ook maar meedoen, maar then again....alleen is het niet zo leuk lijkt me? Tijdens de wedstrijd loop je toch je eigen tempo maar om nou alleen aan de start te gaan staan...of voelen jullie dat niet zo?
Is het niet zo dat mannen sowieso een grotere kans hebben op een dood als gevolg van een hartkwaal en dat het dus weinig met hardlopen te maken heeft?quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:48 schreef amr_diab het volgende:
Hartdood hoeft niet met onervarenheid te maken, het kan ook trainers overkomen. Als je een vrouw bent, hoef je je geen enkele zorgen te maken op eventuele hartdood tijdens het hardlopen: vrijwel alle slachtoffers van een acute hartstilstand zijn man.
Een halve marathon is 21km, geen 10quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:10 schreef whispers het volgende:
Tegen het voorjaar wil ik graag een halve marathon kunnen lopen. Is dat enigszins realistisch? Ik heb immers weinig zelfdiscipline. Is 1x lopen om de week/2 weken gedurende een vijftal maanden voldoende om 10 km te kunnen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |