Sorry maar ik heb hier een kloontje voor aangemaakt.
Ik heb soortgelijke situatie meegemaakt. Ik was denk ik ong 15 jaar toen het begon en ik vond meisjes toen ook erg geil en had veel vrouwelijke contacten. Maar ik had ook een goede vriend waarmee in minstens weekelijks wel eens iets deed, we gingen naar verschillende plekken en amuseerden ons altijd heel goed (niet sexueel).
Tot op een dag die jongen eens kwam, hij bleeft toen ook overnachten in de tent. Het werd donker en we besloten om te gaan kaarten, we speelden enkele spellen en het werd al snel saai. Dus hij zei, oke diegene die nu 3 keer verliest met 21 moet zijn piemel laten zien. Oke zo gezegd zo gedaan dus we deden dat, hij verloor. Dus hij haalt zijn piemel uit zijn broeken zwaaide er effe mee (ik vond dat stiekem wel een klein beetje geil). Toen gingen we door met kaarten, hij verloor weer. Dus hij moest zijn piemel weer boven halen. Ik lache hem toen een beetje uit, haha wat een kleine lul zei ik.
Toe zei hij, ik zal hem eens stijf maken, dan zullen we wel is zien hoe klein hij nog is, en hij begon er mee te rond te draaien. Zijn lul werd stijf, en ik moet zeggen, oh my god wat had hij een mooie piemel (hij was iets groter dan de gemiddelde lul, maar echt wel enorm mooi). Ik werd stiekem nog geiler. Hij stopte zijn lul in zijn broek, en we speelden verder, dit keer verloor hij weer, liet zijn lul weer zien, maar nu stopte hij hem niet terug in zijn broek maar begon hij er een beetje mee te spelen, ik denk dat hij na 3 erecties ook een beetje geil werd...
Hij zei nu, hey het begint saai te worden, ik verlies altijd, ik zei ja hehe slimmerik. Hij zei, ja we zullen het eens anders spelen, diegene die nu verliest moet de andere pijpen. Ik zei tegen hem, mmm ik weet niet hoor, hij zei dan van, kom wat heb je te verliezen. Ik dacht toen bij mezelf, ik ga zo meteen ZO HARD lachen als hij mij moet gaan pijpen. Ik zei toen met een beetje aarzeling, mmm oke dan. Hij zei, ja maar ook klaarkomen in de mond en slikken
![]()
Ik dacht er op dat moment helemaal niet aan dat hij zou gaan winnen (omdat hij al 3 maal op rij was verloren
![]()
). Ik dacht dus van mmm ok ik word zo meteen lekker gepijpt en ik mag nog spuiten in zijn mond ook en hij moet het slikken dat word erg lachen
![]()
Dat denkende zeg ik oke.
Dus we spelen het spel verder, en je kan al raden wat er gebeurt, hij wint. Dus hij haalt zijn stijve lul boven. Ik zei hem ja maar ik ga niet pijpen hoor (zijn lul was dan wel mooi en ik vond het wel geil maar ik aarzelde toch wel). Hij zegt me van ja afspraak is afspraak, jij bent verloren en nu moet jij mij pijpen.
Ik zeg niets, en ik zit in de tent. Hij staat nu recht en komt naar me toe, en gaat met zijn lul voor me staan. Ik doe niets, hij zegt me kom op pijpen joh, je hebt verloren, en hij duwt zijn lul tegen mijn mond aan, dit vond ik echt HEEL GEIL (zijn lul was toen nog zacht, en ook de geur wel hemels). Dus opende ik mijn mond zachtjes. hij stopte zijn lul in mijn mond en begon mijn mond zachtjes te neuken, ik werd nu echt bloedgeil en begon hem ook daadwerkelijk te pijpen (zijn lul smaakte erg lekker, niet te proper, maar ook niet smerig, en vond ik erg geil). Ik werd ook steeds maar geiler, en pijpte hem zo goed ik kon, hij kreunde en zei, mmm wat kan je dit goed (alhoewel het mijn eerste keer was). Ik zei niks
![]()
ik deed verder met pijpen want ik vond het zoooo hemels lekker.
Na nog geen 2 minuten
![]()
begon hij harder te kreunen, zijn pik klopte een beetje, ik had totaal geen idee wat dit betekende eigenlijk
![]()
Hij neemt ineens mijn hoofd vast en duwt zijn pik een beetje dieper in mijn mond en komt klaar midden in mijn mond klaar, ik proefde het sperma en vond het best te smaken, hij zei me, ja nu nog slikken, dus ik deed dit
![]()
ik was ik echt verlegen en wist ik helemaal niet wat ik zou moeten zeggen, ik dacht oh jee wat heb ik nu gedaan en besloot maar niks te zeggen en we zijn toen ik slaap gevallen.
Het gevoel van onderdanig zijn, was echt enorm aangenaam, vooral omdat hij recht stond en ik op mijn knieën zat. En het feit dat ik aan zijn lul aan het zuigen was versterkte dit zeer hard, het klaarkomen en slikken nog des te meer. Tijdens school en andere activiteiten die ik deed was ik een leiderfiguur, en heel populair, ook vrij rebels, normaal waren het andere mensen die naar mij luisterden, maar nu dus omgekeerd.
De dag erna heb ik hem weer gepijpt 4 of 5 keer nog wel
![]()
We zeiden er nooit wat over wanneer we het deden en het was ook altijd hetzelfde, een pijpbeurt van ong 5 minuten, hij klaarkomen in mijn mond en ik het sperma doorslikken. Dan verder met andere dagelijkse activiteiten (soms masturbeerde ik mij erna wel, zonder dat hij het wist trouwens).
Het is begonnen toen ik 15 was en het is ongeveer gestopt toen ik 20 was, omdat hij met zijn ouders 150km van me weg verhuisde. Ik pijpte hem ongeveer 5 keer per week die 5 jaar lang
![]()
(ik denk niet dat hij nog moest masturberen
![]()
maar we hebben er eigenlijk nooit echt over gepraat) , ik heb het altijd even geil blijven vinden. Zoals bij de TS vond ik ook enkel zijn lul enorm geil, ik zou hem nooit kussen of ik was niet verliefd op hem. Meiden heb ik altijd enorm geil blijven vinden en als ik naar een feestje ging had ik er altijd mijn pleziertjes mee. Het is ook wel enkele keren gebeurt dat ik hem op een fuif mee naar buiten nam als hij er ook was, we een rustiger plekje opzoekten en ik hem pijpte, ik was er echt half verslaafd aan.
Hij is nu ongeveer een jaar verhuisd en ik chat er nog wel eens mee, maar we hebben het er nooit over, we gingen en gaan beiden nog altijd met meiden om en hebben bij die meiden ook succes. Ik moet wel zeggen dat ik het pijpen best nog mis.
Dat was dus ongeveer het verhaal maar wel veel langer en gedetailleerder uitgelopen dan verwacht
![]()
, wel onder een kloon gepost omdat anders mensen misschien toch weer domme opmerkingen gaan maken. Dat wil niet zeggen dat het niet echt is gebeurt, ik zit mij hier nu ook NIET af te rukken ofzo en ik wil geen aandacht trekken. Als er mensen zijn die soortgelijke situatie ook ervaren dan mogen die mij best wel eens mailen ( kloonaccount AT gmail.com) om er anoniem over te praten.
[ Bericht 8% gewijzigd door kloonaccount op 22-09-2006 23:18:43 (spelfouten) ]