Is die Steinsson geen rechtsback dan? Ik dacht dat hij was gehaald als opvolger van Kromkamp. Het alternatief was Bakkati, ook niet bepaald een topper.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ben benieuwd hoe Steinsson het gaat doen dit jaar. Als hij minder is dan Jaliens dan begrijp ik niet waarop hij gehaald is. Als Vlaar en Mathijsen weer fit zijn hebben we toch centrale verdedigers genoeg?
Je weet wel,die jongen die ze bij ajax niet wilde hebbenquote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef Suijk het volgende:
En die actie van Arveladze...lekker hoor.
Lekker op de hoogte weer. Ajax wilde hem wel hebben maar niet als eerste spits.quote:Op zondag 11 september 2005 02:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je weet wel,die jongen die ze bij ajax niet wilde hebben![]()
Nee, daar staat immers een talentvolle griekquote:Op zondag 11 september 2005 09:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker op de hoogte weer. Ajax wilde hem wel hebben maar niet als eerste spits.
Jij bent ook al goed op de hoogte merk ik al. Nee dus.quote:Op zondag 11 september 2005 13:12 schreef endr0me het volgende:
[..]
Nee, daar staat immers een talentvolle griek![]()
Ik weet wel zeker van niet. Die 'talenten' van jullie zijn gewoon niet zo goed als verwacht. Snap niet dat na 3 jaar nog steeds niemand dat door heeft.quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Die zijn bij Ajax over het geheel genomen beter dan bij AZ...
In potentiequote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar eindigden we toch boven AZ of zit ik hier ook al mis?quote:Op zondag 11 september 2005 17:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet. Die 'talenten' van jullie zijn gewoon niet zo goed als verwacht. Snap niet dat na 3 jaar nog steeds niemand dat door heeft.
Ja maar dat had niet echt met kwaliteit te makenquote:Op zondag 11 september 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vorig jaar eindigden we toch boven AZ of zit ik hier ook al mis?
Ah, als Ajax boven AZ staat heeft het niet met kwaliteit te maken, maar andersom wel. Ok.quote:Op zondag 11 september 2005 18:46 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Ja maar dat had niet echt met kwaliteit te maken
het lijkt dar of er iets klein mist waardoor het hele team niet die stap kan maken die de kenners 2 jaar geleden al verwachtte.quote:Op zondag 11 september 2005 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar niet beter op elkaar ingespeeld, dat is het hele punt.
Over arrogantie gesproken...quote:Op zondag 11 september 2005 09:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker op de hoogte weer. Ajax wilde hem wel hebben maar niet als eerste spits.
Ook dat is kwaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2005 20:06 schreef feyenoord-dude het volgende:
Jij bekijkt het nu wel erg simpel Suijk. Jij weet ook best dat AZ doodmoe was en zich 100 % richte op de UEFA Cup.
Dude, is Schaars geen belg?quote:Ik tip deze 2 als de volgende gegadigden voor een Oranje-debuut als ze zo doorgaan.
Zijn voornaam Stijn is dezelfde als de Belg Huysegems, maar deze ex-dude van Vitesse heeft toch echt de NL'se nationaliteit, en is zelfs aanvoerder van Jong Oranje.quote:
Maar op dit moment toch echt niet...quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
Ja dus de werkende burger heeft een probleem.quote:
Natuurlijk wel. Er is immers niets veranderd.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:01 schreef Devano het volgende:
[..]
Maar op dit moment toch echt niet...
Jawel. Spelers van AZ zijn kwalitatief inmiddels tot grote hoogten gestegen, spelers van Ajax zijn blijven stilstaan of zelfs in diepe dalen naar beneden gestort.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Er is immers niets veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |