A. De 5e wedstrijd is ie ingemaakt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:55 schreef cultheld het volgende:
Na hoeveel wedstrijden ziet Van Gaal het niet zitten?
a)5
b)10
c)17 (halverwege het seizoen)
Was te verwachten. Alleen paupers zijn fan van AZ.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:52 schreef Radegast het volgende:
José Mourinho is fan van AZ las ik vandaag.
Net zoals al die "Ajaxsupporters" in '95 bedoel je?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef twi het volgende:
Ik vraag me alleen af of alle echte AZ-supporters (zegmaar degenen die geen gloryhunters zijn, zoals de topicstarter, maar al jaren fan) zich nu doodschamen voor figuren als FS die claimen supporter te zijn van AZ omdat 't een jaartje goed loopt...
Nee hoor, ik vind wat Frikandel doet juist grappig. Andere paupers die bijvoorbeeld van Ajax-fan ineens AZ-fan worden zijn wel beschamend(Vooral omdat ik me als Nederlander schaam voor de meeste Ajax-fans... :p).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef twi het volgende:
Ik vraag me alleen af of alle echte AZ-supporters (zegmaar degenen die geen gloryhunters zijn, zoals de topicstarter, maar al jaren fan) zich nu doodschamen voor figuren als FS die claimen supporter te zijn van AZ omdat 't een jaartje goed loopt...
Ja, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Net zoals al die "Ajaxsupporters" in '95 bedoel je?
En Valerenga dan? Titelfavoriet in Noorwegen, en wordt daar als de beste ploeg beschouwd....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 01:30 schreef Norrage het volgende:
Mjah naar mijn mening is alleen Mainz nog redelijk goed en dat waren one-day-flies in Duitsland...Redelijk goede loting vind ik eigenlijk.....
Ik ben benieuwd of Az ook zo'n slechte naam krijgt als Ajax in '95 of Vitesse in '98. We zullen het pas goed kunnen meten zodra het nieuwe stadion er staat denk ik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 05:20 schreef twi het volgende:
*cough* best betaalde coach van de wereld *cough*quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Was te verwachten. Alleen paupers zijn fan van AZ.
Ik denk dat alle drie de clubs boven AZ gaan eindigen eigenlijk, omdat ik denk dat AZ nog niet klaar is mentaal (ook door de club heen) om écht aan te haken bij de andere.quote:Op maandag 29 augustus 2005 10:21 schreef TeazNutz het volgende:
Dat ging weer lekker in Arnhem, goede zaken gedaan. Dikke uit score.
Shota ook weer 2x, Perez 3x. Ja vlammen met die gasten.
Ajax heeft ook meteen weer een klap in het gezicht gekregen. F'noord is de enige echte titelstrijder dit seizoen.
PSV laat Bouma vandaag ook weggaan, netzoals Lee.
Das klaar...
Je laatste regel is eigenlijk de enige die ik onthouden heb!quote:Op donderdag 1 september 2005 18:35 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik denk dat alle drie de clubs boven AZ gaan eindigen eigenlijk, omdat ik denk dat AZ nog niet klaar is mentaal (ook door de club heen) om écht aan te haken bij de andere.
Verder speelt AZ momenteel veruit het beste voetbal.
Spreek je jezelf hier niet een beetje tegen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Met deze bredere selectie is de kans wat minder groot dan vorig jaar. We zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |