quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie je punt. Laten we dan maar 10mln voor Landzaat neerleggen.
whehehehhequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zie je punt. Laten we dan maar 10mln voor Landzaat neerleggen.
vast welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef DivineJester het volgende:
Kone dus naar PSV, dan zal Kalou wel bliven gok ik.
Goed nieuws, middenveld was niet het sterkste tegen Sparta, wat ervaring kan daar nuttig zijn denk ik.quote:Alfred Schreuder traint weer bij Feyenoord
23/8/2005 14:16
Alfred Schreuder is terug op het trainingsveld. De 32-jarige middenvelder is herstellende van een achillespeesblessure, die hij tijdens het competitieduel met NAC Breda had opgelopen.
Dinsdag deed de Feyenoorder voor het eerst sinds ruim een week loopoefeningen. 'We hebben goede hoop dat hij op tijd fit is voor het weekend, al is het nog wachten of hij morgen een reactie krijgt', legde clubarts Robbart van Linschoten uit op de website van de Rotterdamse club.
Echt hequote:Persbericht: Geen politie bij Ajax en Feyenoord na volgende rel
Bij een eerstvolgend falend optreden van de politie waardoor rellen ontstaan tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord is de politie van beide steden de eerste vijf jaar niet meer welkom.
De harde maatregel is uitkomst van een overleg tussen beide clubs, burgemeester Cohen van Amsterdam, burgemeester Opstelten van Rotterdam en de voetbalbond KNVB. Ze maakten de zware waarschuwing aan het adres van de politie dinsdag openbaar. De eerstkomende topper tussen Ajax en Feyenoord is zondag.
De burgemeesters, clubs en KNVB zijn om de tafel gaan zitten na aanbevelingen van het auditteam voetbalvandalisme. Dat team onderzocht de ernstige rellen die uitbraken rond de topper Feyenoord-Ajax op 17 april. De politie faalde opzichtelijk waardoor ernstige rellen uitbraken. De wedstrijd ging door, maar de politie liet geen Ajax-fans toe in de Kuip.
Strafrechtelijke meldingsplicht
Een andere afspraak uit het overleg is dat Cohen en Opstelten zullen pleiten voor het invoeren van een strafrechtelijke meldingsplicht voor toekomstige raddraaiers bij beide korpsen. De KNVB en de clubs uit het betaalde voetbal ondersteunen dat pleidooi van harte. Zij menen dat een werkverbod met strafrechtelijke meldingsplicht kan bijdragen aan verdere afname van het politiegeweld bij het voetbal.
Ajax en Feyenoord kondigen tevens strengere maatregelen aan. Zij zullen de politie intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt over de taak- en rolverdeling op de supporterstreinen.
Lunatic News
Wow 15 miljoen geweigerd, vind ik best knap maar ik vrees dat bij 18 a 20 miljoen, Kuijt toch echt weg is.quote:Er hangt een flink prijskaartje aan Dirk Kuijt. Everton maakte bekend dat de Engelse club eerder deze maand tien miljoen pond (ruim vijftien miljoen euro) had geboden voor de aanvaller. Feyenoord schoof het bod terzijde.
Manager David Moyes onthulde op de website van The Toffees dat Everton er niet in was geslaagd Kuijt los te weken bij de Rotterdamse club.
'Op 1 augustus hebben we tien miljoen pond geboden voor Dirk Kuijt, maar dat werd geweigerd door Feyenoord. Zover ik weet moeten we achttien miljoen euro betalen voor Kuijt, maar dat is veel meer dan waartoe wij bereid zijn'
Moyes vertelde nog veel meer. Want de club uit Liverpool hoopte ook Michael Owen over te halen. Boy Wonder weigerde echter naar het Premiership terug te keren in het shirt van de aartsrivaal van Liverpool, de club waar hij groot werd.
'We zijn met Michael Owen en zijn adviseurs in contact geweest', aldus Moyes. 'Michael ziet Everton momenteel niet als de club, waarvoor hij zou kiezen.' Naast Everton is bijvoorbeeld ook Liverpool zeer geļnteresseerd in Owen, die weg mag bij Real Madrid.
Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt is Moyes nog druk zoekende naar versterking van de voorhoede, wat niet makkelijk verloopt. 'Ik kan de supporters van Everton geruststellen dat we naar grote namen zoeken. We hebben geld te besteden, įls de juiste spelers beschikbaar zijn. Maar het is erg lastig om ze hier te krijgen.'
Eerder heel dom....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wow 15 miljoen geweigerd, vind ik best knap
Bron VI.nl
Ze zouden fors meer dan de eigenlijke waarde ontvangen....quote:
Hij heeft nog een contract tot 2008. Dus lekker laten spelen nog een seizoen en weer topscoorder worden, dan leverd hij nog meer op.quote:
Klopt, maar mag nog wel meer zijn. Kuijt is op dit moment van een dusdanige meerwaarde. Een vertrek zou Feijenoord ernstig verzwakken en een vervanger is niet zo snel gevonden. Moet een zelfde type speler worden, geen Lazovic...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ze zouden fors meer dan de eigenlijke waarde ontvangen....
quote:Feyenoord wil nadere definitie 'voetbalgerelateerd geweld'
In vervolg op de besprekingen die Feyenoord heeft gevoerd met Ajax, de KNVB en de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, zal Feyenoord op korte termijn nogmaals met betrokken partijen in overleg treden om het begrip ‘voetbalgerelateerd geweld’ nader te definiėren. De club wil niets aan het toeval overlaten ten aanzien van de beoordeling van mogelijk geweld rond voetbalwedstrijden in het algemeen en bij confrontaties tussen Ajax en Feyenoord in het bijzonder.
Tussen clubs en gemeenten is de afspraak gemaakt dat wanneer zich bij een volgende wedstrijd ernstige ongeregeldheden voordoen er in de komende vijf seizoenen geen bezoekende supporters worden toegelaten.
Wat Feyenoord betreft wordt daarbij het nadrukkelijke voorbehoud gemaakt dat de ongeregeldheden moet zijn veroorzaakt door supporters van de club en niet door relatieve buitenstaanders. Voorkomen dient te worden dat supporters het slachtoffer worden van zaken waaraan ze zelf part noch deel hebben.
Bovendien zal – alvorens tot een dergelijk zware maatregel wordt overgegaan – moeten blijken dat de ongeregeldheden niet zijn ontstaan doordat de maatregelen van overheidszijde te kort schoten.
Tuurlijk niet, z'n contract is dan een jaar korter dus ligt het bedrag dan wsl ook wel wat lager, me dunkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
een degelijk WK speelt, zal een grote club zich vanzelf melden met een grote zak geld en dat zal dan meer dan 15 miljoen zijn
Kom jij niet naar onze mooie betonnen bak danquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kom je naar Rotterdam dan zondag? Gezellig.![]()
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Kaap het volgende:
4) Als Kuijt een goed seizoen draait en een degelijk WK speelt, zal een grote club zich vanzelf melden met een grote zak geld en dat zal dan meer dan 15 miljoen zijn
Nee, 1x is genoeg geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kom jij niet naar onze mooie betonnen bak dan
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
maar ben eigenlijk een beetje bang voor jullie
2009 zelfsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract tot 2008. Dus lekker laten spelen nog een seizoen en weer topscoorder worden, dan leverd hij nog meer op.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:08 schreef Staanplaats het volgende:
Hahaha Shreyas, heeft de opmerking van de maand..
Wat een lul joh hahahaha
"And Dirk Kuyt is not for SALE, and Dirk Kuyt is not for SALE!!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.
Voor voetballers die mooie goals maken betaalt men meer dan voor 'effectievere' spitsen als Kuijt, denk ik. En het is de vraag of Kuijt wel overleeft bij een Engelse topclub, want als ie naar Chelsea zou gaan zou ie net zo hard floppen als Kezman.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
"And Dirk Kuyt is not for SALE, and Dirk Kuyt is not for SALE!!"
Hoezo is het onmogelijk dat Kuyt die 18 gaat halen? Scoort veel makkelijker dan Zlatan..
Kijk, dat rijmt welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
.... Loop ik laatst over de Dam, met een broodje kaas en ham....
Leuk "oldskool"-liedje op de melodie van "Big City".quote:
Dit word nog eens de braafste topicreeks van 2005quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuk "oldskool"-liedje op de melodie van "Big City".
Rest van de tekst is banwaardig denk ik.....
Chelsea iets beters rondlopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor. Als Viera 20 miljoen kost en Zlatan 18, dan is het onmogelijk dat Kuyt in de buurt van de 18 komt.... Enige optie misschien Chelsea, maar die hebben wel wat beters rond lopen.
VIquote:Everton: 'Feyenoord wil 18 miljoen voor Kuijt'
23/8/2005 15:03
Er hangt een flink prijskaartje aan Dirk Kuijt. Everton maakte bekend dat de Engelse club eerder deze maand tien miljoen pond (ruim vijftien miljoen euro) had geboden voor de aanvaller. Feyenoord schoof het bod terzijde.
Manager David Moyes onthulde op de website van The Toffees dat Everton er niet in was geslaagd Kuijt los te weken bij de Rotterdamse club.
'Op 1 augustus hebben we tien miljoen pond geboden voor Dirk Kuijt, maar dat werd geweigerd door Feyenoord. Zover ik weet moeten we achttien miljoen euro betalen voor Kuijt, maar dat is veel meer dan waartoe wij bereid zijn'
Moyes vertelde nog veel meer. Want de club uit Liverpool hoopte ook Michael Owen over te halen. Boy Wonder weigerde echter naar het Premiership terug te keren in het shirt van de aartsrivaal van Liverpool, de club waar hij groot werd.
'We zijn met Michael Owen en zijn adviseurs in contact geweest', aldus Moyes. 'Michael ziet Everton momenteel niet als de club, waarvoor hij zou kiezen.' Naast Everton zijn bijvoorbeeld ook Liverpool en Manchester United zeer geļnteresseerd in Owen, die weg mag bij Real Madrid.
Zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt is Moyes nog druk zoekende naar versterking van de voorhoede, wat niet makkelijk verloopt. 'Ik kan de supporters van Everton geruststellen dat we naar grote namen zoeken. We hebben geld te besteden, įls de juiste spelers beschikbaar zijn. Maar het is erg lastig om ze hier te krijgen.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |