Vertel dat 2e verhaal eens...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke rel?
Dat ie aan sletjes op FOK! doorgaf wie welke klonen had en daarvoor de kloonsearch misbruikte?
Of toen ie door Nikky en Gelly erbij is genaaid tijdens een Groningenmeet?
Het wordt echt tijd voor een unbantopic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zijn beiden ontband zei Yvonne vandaag op FOK!Radio.
Ik mis Machiel welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:58 schreef KastanoVantastisch het volgende:
Ook leuk; een echt oldskool topic:
Nu stop ik echt...
Vooral leuk om te zien hoe die beroepsautist Machiel weer totaal over de zeik ging.
nou warempel.quote:
sinds de slowchats en iedereen elkaar opgeilt dmv userfoto's posten is het rustig ja. Vroeger had je elke week wel een rel, wat begon als suf onzintopique ontaarde in een flamewar met/tegen DeParasietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:02 schreef SunChaser het volgende:
Wat is t saai eigenlijk de laatste jaren op FOK. Alle leuke dingen gaan ook meteen dicht enzo.
Kan je niet je oude account gebruiken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:03 schreef KastanoVantastisch het volgende:
[..]
Weer eens? Heb ik ooit een pauze ingelast dan?.
Meestal word ik al gebanned voordat ik m'n profiel aan kan passenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kan je niet je oude account gebruiken.
Of tenminste je usericoontje terugnemen![]()
Dit leest zo moeilijk![]()
Ik heb nog steeds een dreigmail van die borderliner bewaardquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:05 schreef Herald het volgende:
Om nog maar te zwijgen van dat mirrorrman gedoe waarbij zijn naam werd gecensureerd![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:06 schreef KastanoVantastisch het volgende:
Meestal word ik al gebanned voordat ik m'n profiel aan kan passen.
Dago zal zijn sok wel weer aan het neuken zijn ofzo...
dat je je dat herinnerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:12 schreef Arcee het volgende:
Chandler vs. Gellarboy
Kort maar krachtig.
Mja, altijd onthouden. Erg geestig vond ik het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |