abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33477
nou, mensen, ik Zie dat mijn terugkomst op het fok-forum weer de nodige gevoelens los heeft gemaakt bij Enkele mensen.
ik denk dan ook dat ik mijn stelling nu wel genoeg bewezen heb.
ik zal het jullie uitleggen:
Toen fok net begonnen was had ik een discussie op het forum over het je anders voordoen.
beter gezegd; hoe je een hele andere persoonlijkheid kunt creëren op het internet, door je gewoon totaal anders te gedragen.
m’n discussie partner zei echter dat het naar verloop van tijd toch wel achterhaald zou worden wie ik in werkelijkheid was en dacht.
mijn stelling was echter dat je door middel van een goede voorbereiding en bescherming van je ware identiteit mensen heel snel kunt laten geloven dat je iRl ook zo bent als je je voordoet op het forum.
ik kon echter niet op de uitnodigen voor de meetings ingaan, omdat men dan direct zou weten wie ik werkelijk ben.
en dat is ?
ik ben nu Al 4 jaar getrouwd en heb 1 dochter van 6 jaar oud, vroeger heb ik 2 jaar Psychologie gestudeerd en mede daarom dacht ik dat het wel mogelijk was.
ook m’n woonPlaats is verzonnen, ik heb gewoon de gegevens gebruikt van een jongen waar ik ooit Eens mee gewerkt heb.
ik kende zijn manier van doen, die Niet veel verschilde van de “kastanova” hier op het forum, dus bij Eventuele navraag in Rossum zou men de waarheid niet direct kunnen AchterhaLen.
dit was de achtergrond van de test.
nu de reden van het beďndigen ervan:
toen ik en tijdje geleden bezig was op het forum onder m’n nieuwe nick, waren er al veeL mensen die zich aan me Ergerden.
op zich niet zo’n groot probleeM, maar na een tijdje echter werd ik er persoonlijk op Aangesproken dat ik mensen kwetste.
dit is nooit mijn intentie geweest en dat heeft me dus doen besluiten om m’n “test” te stoppen.
waarom ik dan nu ineens weer terugkwam???
ik keek nog wel Af en toe op het forum en zag dat er veel nieuwe mensen waren bijgekomen die m'n “imago” niet kenden en dus niet direct gekwetst zouden worden door m’n eventueLe opmerkingen.
dat was dus ook de reden dat ik me nogal Inhield m.b.t. tot directe, en misschien kwetsende opmerkingen.
uit 1 van de reacties op een topic van me zag ik echter dat iemand zich dusdanig aan me geërgerd had, dat hij begon te schelden.
daardoor heb ik nu dan ook besloten te stoppen met m’n test, tevens omdat men zich gekwetst zou kunnen gaan voelen door toekomstige uitspraken van me.
het forum bevalt me echter wel, dus ik zal binnenkort terugkomen onder de naam: “rotanamilup”
dat is Namelijk een samensmelting van de namen van de mensen waar ik het meest om geef, vandaar…
ook zal men dan de ware denkwijzen van me leren kennen.

Met vriendelijke en laatste groet,
Kastanova

I was an atheist until I realized I was God
pi_33478
Deja vu?

woensdag 19 april 2000 @ 18:50:00 #3
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_33479
Oke, dan doe ik ook een bekentenis...

in het echt ben ik geen klokkentoren

Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_33480
goed gedaan jochie!
  woensdag 19 april 2000 @ 18:55:00 #5
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_33481
Hiephiephoera!
Ik vond je altijd het voorbeeld van de grootste kortzichtigheid die ik ooit las, maar je mag je van mij nog even bewijzen.
Plaats eens een foto van je dochtertje????

PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?

PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_33482
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:
Hiephiephoera!
Ik vond je altijd het voorbeeld van de grootste kortzichtigheid die ik ooit las, maar je mag je van mij nog even bewijzen.
Plaats eens een foto van je dochtertje????

Ik denk dat je wel zult begrijpen dat ik dat liever niet doe.
Zie het niet als een uitvlucht, maar zou toch graag m'n privacy behouden.
En een fotootje van m'n dochter vind ik sowieso te ver gaan.

PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?

Nee, hij zat niet in het complot.

PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?

De discussie begon op het forum, maar zette zich voort via icq.
Ik heb nu echter al een tijdje niks meer van hem gehoord en/of op icq gezien.
Ik deed de test (geen weddenschap) dus eigenlijk voor mezelf zonder invloeden van een ander...
Het was eigenlijk niet meer de bedoeling om te reageren, maar ik vind dat jullie het zeer sportief opvatten...

woensdag 19 april 2000 @ 19:14:00 #7
1275 sataN
pi_33483
Sorry, nu blijf ik ff achterdochtig. Wie stond er dan op de foto's van die zgn kasta????
pi_33484
Dat waren foto's van m'n neefje die ik doorgemailt kreeg...
Die site is trouwens wel door mijzelf opgezet...
Tja, ik vond zelf dat mijn "waargebeurde" verhalen best geloofwaardig overkwamen.
Zie de reacties van de leden...
Maar, ik had ook eigenlijk wel verwacht dat jullie wantrouwend zouden zijn, zo goed ken ik jullie al wel...
  woensdag 19 april 2000 @ 19:33:00 #9
1275 sataN
pi_33485
Vond je het nou leuk om te doen? Volgens mij, als wat je nu schrijft waar is, moet je wel kotsziek van jezelf zijn geworden.

Ook ooit afgevraagd of je mensen wel voor zo'n soort test mag gebruiken?
Helemaal als je wat aan psychologie gedaan hebt neem ik aan dat je daar wel over hebt nagedacht, want soms gingen je reacties echt ver. Is dat nodig? Moet je zo extreem gaan om je voor te doen als iemand anders?

* sataN stelt zich niet geheel afkeurend op hoor.
* sataN is even geintrigeerd door het idee wat ze zelf ook wel eens heeft uitgevoerd, maar nooit zo extreem.

woensdag 19 april 2000 @ 19:37:00 #10
2506 Trevor
louder louder marching powder
pi_33486
rotanamilup => manipulator
  woensdag 19 april 2000 @ 19:38:00 #11
1275 sataN
pi_33487
Ik geloof er eerlijk gezegd ook geen zak van....??
pi_33488
Goh, zou de Sint dan ook echt bestaan??
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_33489
ach welke van de verhalen ook waar is, ik vind ze wel amusant. dit medium leent zich er bij uitstek voor om je eens anders voor te doen dan in een andere omgeving. toch zul je er altijd voor uit jezelf moeten putten. dus wat maakt het nou allemaal uit. op dat moment was kasta kasta. ik zal 'm wel missen hier af en toe!

bixis.

pi_33490
en hier komt JungleMan met de fantastische Ontrafeling:

****tromgeroffel ***

woensdag 19 april 2000 @ 20:01:00 #15
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_33491
* JungleMan valt de hoofdletters op:.

zet ze achter elkaar en je krijgt:

ZE TRAPPEN ER ALLEMAAL IN

!!!!

Kasta: hij is goeeeeeeeeeeed, noteer: fan nummer 2!!!!!!!!!!

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
pi_33492
applaus applaus staande ovatie voor zowel Kasta als JungleMan.
  woensdag 19 april 2000 @ 20:14:00 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_33493
ik vind dit niet leuK grap of geen grap spelen met gevoelens is ook aL maakte het dan soms interresante discussie's los. Als dit waar is zal ik je nooit echt meer serieus kunnen nemen aLtijd denkende dat dit je volgende typetje Zou kUnnen zijn, hebt het namelijk veeels en veeeLs te lang gedaan een paar weken zoals KangOo/Animal en EmeL is al erg maar een maand of 6 dan rust en dan nog een week nee dat kan ik niet waarderen. Maar toch hoOp ik dat T waar is hoef ik me niet met kromme tenen me in te Zitten houden om op kast te reageren

En ik vind dat je eigenlijk verplicht bent nog te reAgeren mits er normaal iets gevraagt wordt beschouw het bovenstaande als tegen kasta. Waarom zo lang? Veel plezier in gehad? Zat l-x wellicht ook in het complot? kan me niet voorstellen dat iemand een persoon als kasta echt mag namelijk.

* Machiel hoopt op een serieuze reaktie.

kan kennelijk niet zoek maar is goed naar de twee verborgen boodschappen die er nu in staan! het is me nu wel duidelijk kasta is irl precies dezelfde Arogante zelfingenomen stomme eikel! geniet hier maar van blaaskaakie laatste maar dan ook allerlaatste reaKtie die ik je waardig vind.

gegroet!

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_33494
Maar je blijft te lelijk voor een plaatje Jungleman
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 19 april 2000 @ 20:34:00 #19
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_33495
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:

Hejhejhejhej
wat the fuck
nope ik weet van niks...

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
  woensdag 19 april 2000 @ 20:34:00 #20
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_33496
Gaverredamme Stoer hoor Kasta "ik kan mensen voor de gek houden" nova!
  woensdag 19 april 2000 @ 21:09:00 #21
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_33497
Kastanova jij ruled!
ik dacht al man kerel, wat ga jij nou doen...
Maar nee, het was dus een kastanova-actie

GRTZ Arch "jij ruled" Angel

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
pi_33498
Ahaha, lachen ja! Mooi mán!

Shittie tittie da moe 'k ok mar es doe he?
Effe single white female spele met als achterliggende gedachte dat Freud en Jung altijd bij mij zijn

Nâh,
nu effe Frasier kijke op du tailevisie heur moe nog heel wat lere voordat ik mijn debuut ken make

Lache ja! Haha mooi mán...

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  Admin woensdag 19 april 2000 @ 21:18:00 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_33499
Ik vind dit toch een compleet ander verhaal dan dat van Kanga. Kanga heeft doelbewust mensen die hem kenden, veel met hem chatten over privézaken etc volledig in de zeik gezet.
Kasta had in dit geval ook gewoon niks kunnen zeggen en niemand had 't geweten. Er is niet gespeeld met de emoties van mensen, er is geen vertrouwen geschonden, er zijn geen privézaken blootgelegd etc.
Iedereen kan zich nu hooguit afvragen of Kastanova nou het experiment was of dat het experiment nu pas begint en Kasta zich voor gaat doen als de getrouwde man met het dochtertje van zes. Aan ieder om te geloven wat hij of zij wil.
Kasta toont hiermee aan wat iedereen al wist natuurlijk, en wel dat iedereen zich op internet voor kan doen als iemand anders of zich anders kan gedragen dan in het dagelijkse leven. Kanga wilde datzelfde aantonen, maar deed dat - in mijn ogen - op een compleet zieke manier.
Dit is geen vergelijk. Als wat Kasta nu zegt waar is dan vind ik 'm geniaal want face it, iedereen is erin getrapt en iedereen heeft zich wel 's kwaad gemaakt over Kasta's opmerkingen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 19 april 2000 @ 21:46:00 #24
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_33500
Sorry Dan maar wake up Kasta is gewoon kasta als je alle hoofdletters leest in z'n eerste message staat er echt ZETRAPPENERALLEMAALIN ze trappen er allemaal in. Maar zelfs als het nu allemaal echt zou zijn van die test dan heeft ie zeker mensen gekwetst waaronder mij.
  woensdag 19 april 2000 @ 21:57:00 #25
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_33501
Ik was een van de mensen die zich het ergst genaaid voelden door de actie van Kanga.
Nog steeds terecht lijkt mij.

Echter, ik vind dat dit geval "Kastanova" gewoon ONTZETTEND lachen is. Ik kan hier niet veel kwaads in zien. Dit is geen kwestie van "mensen manipuleren" of tegen elkaar uitspelen of wat dan ook geweest. Dit is gewoon iemand die in de rol van een ander stapte om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren.

Erg goed geslaagd! Ik vind dit een geinige actie en ik kan hier absoluut wel om lachen!

thumbs up Kasta!

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')