Met vriendelijke en laatste groet,
Kastanova
in het echt ben ik geen klokkentoren
PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?
PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:
Hiephiephoera!
Ik vond je altijd het voorbeeld van de grootste kortzichtigheid die ik ooit las, maar je mag je van mij nog even bewijzen.
Plaats eens een foto van je dochtertje????Ik denk dat je wel zult begrijpen dat ik dat liever niet doe.
Zie het niet als een uitvlucht, maar zou toch graag m'n privacy behouden.
En een fotootje van m'n dochter vind ik sowieso te ver gaan.PS
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?Nee, hij zat niet in het complot.
PPS
Waar is de topic dat je de weddenschap aangaat? Ik kan hem nml niet vinden.....?De discussie begon op het forum, maar zette zich voort via icq.
Ik heb nu echter al een tijdje niks meer van hem gehoord en/of op icq gezien.
Ik deed de test (geen weddenschap) dus eigenlijk voor mezelf zonder invloeden van een ander...
Het was eigenlijk niet meer de bedoeling om te reageren, maar ik vind dat jullie het zeer sportief opvatten...
Ook ooit afgevraagd of je mensen wel voor zo'n soort test mag gebruiken?
Helemaal als je wat aan psychologie gedaan hebt neem ik aan dat je daar wel over hebt nagedacht, want soms gingen je reacties echt ver. Is dat nodig? Moet je zo extreem gaan om je voor te doen als iemand anders?
* sataN stelt zich niet geheel afkeurend op hoor.
* sataN is even geintrigeerd door het idee wat ze zelf ook wel eens heeft uitgevoerd, maar nooit zo extreem.
bixis.
zet ze achter elkaar en je krijgt:
ZE TRAPPEN ER ALLEMAAL IN
!!!!
Kasta: hij is goeeeeeeeeeeed, noteer: fan nummer 2!!!!!!!!!!
En ik vind dat je eigenlijk verplicht bent nog te reAgeren mits er normaal iets gevraagt wordt beschouw het bovenstaande als tegen kasta. Waarom zo lang? Veel plezier in gehad? Zat l-x wellicht ook in het complot? kan me niet voorstellen dat iemand een persoon als kasta echt mag namelijk.
* Machiel hoopt op een serieuze reaktie.
kan kennelijk niet zoek maar is goed naar de twee verborgen boodschappen die er nu in staan! het is me nu wel duidelijk kasta is irl precies dezelfde Arogante zelfingenomen stomme eikel! geniet hier maar van blaaskaakie
laatste maar dan ook allerlaatste reaKtie die ik je waardig vind.
gegroet!
quote:
op 04-19-2000 om 06:55 PM schreef sataN het volgende:
Zat ArchAngel ook in je complotje, want die liet zich toen hij hier net kwam wel erg meeslepen. Niet dat hij nu niet veranderd is, maar is dat bewust of onbewust gegaan?
Hejhejhejhej
wat the fuck
nope ik weet van niks...
GRTZ Arch "jij ruled" Angel
Shittie tittie da moe 'k ok mar es doe he?
Effe single white female spele met als achterliggende gedachte dat Freud en Jung altijd bij mij zijn
Nâh,
nu effe Frasier kijke op du tailevisie heur moe nog heel wat lere voordat ik mijn debuut ken make
Lache ja! Haha mooi mán...
Echter, ik vind dat dit geval "Kastanova" gewoon ONTZETTEND lachen is. Ik kan hier niet veel kwaads in zien. Dit is geen kwestie van "mensen manipuleren" of tegen elkaar uitspelen of wat dan ook geweest. Dit is gewoon iemand die in de rol van een ander stapte om te kijken hoe mensen daarop zouden reageren.
Erg goed geslaagd! Ik vind dit een geinige actie en ik kan hier absoluut wel om lachen!
thumbs up Kasta!
Marco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |