Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waaruit maar weer eens blijkt hoeveel je van voetbal afweet.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is een wedstrijd voor de EC-4. Die Ajax volgens de regelementen van de UEFA met 4 doelpunten verschil moet winnen omdat de Eredivisie een quotent van plus 2 heeft en Denemarken van plus 6. Alleen bij een gelijke stand is er een panel van oud-internationals uit verschillende landen die cijfers geeft voor de schoonheid van de goals. Dan telt puur het verschil in het cijferaantal.
Lees ff terug Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragen. Behulpzaam Tokkie-volk zijn VBL'ers.
Jij ook.quote:
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zekerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Er hebben wel meer mensen een andere hobby dan voetbal hoor. En die dan wel af en toe kijken. En ik heb nog steeds geen antwoord op m'n vragen. Lekker behulpzaam Tokkie-volk zijn VBL'ers.
Sinds ik Talpa heb gezien ben ik me daar gedegen bewust van.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zeker
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tokkies ja, dat is het meerendeel zeer zeker
dat heeft ie dan meestalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
Babel heeft verkeerde schoenen aan
buitenlander hequote:
0-0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef freiss het volgende:
hoeveel staat het?
dat zijn alleen de echte CL wedstrijdenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:48 schreef popolon het volgende:
Dacht dat de wedstrijden altijd om 20.45 begonnen.
Oh ok.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn alleen de echte CL wedstrijden
Hoe snel is livescore.com met het aanpassen van de standen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
0-0
www.radio1.nl voor liveverslag
of
www.livescore.com
Vrij aardig, vaak staat er nog niet wie er gescrd heeft maar wel dat er gescord isquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe snel is livescore.com met het aanpassen van de standen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |