Iedere voetballiefhebber wet radio-1/langs de lijn te vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wie zend de wedstrijd op de radio uit? linkje svp
www.radio1.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:59 schreef jojomen4 het volgende:
Wie zend de wedstrijd op de radio uit? linkje svp
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Please pberends, je hebt je eigen xenofobe racisme topicjes in POL, blijf daar.
elke keer dat je in VBL komt maak je wel nutteloze opmerkingen. Nog nooit wat zinnigs van jou gehoortquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Lekkere selectie heeft Ajax. 8 buitenlanders en 3 allochtonen.
Gaat erg goed met dat homegrown gedoe.
Zal mij benieuwen of ie een 2e goede wedstrijd in 1 seizoen kan laten zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:06 schreef ivo21 het volgende:
Boukhari in de basis
Ze moeten helemaal niks.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.
Die drie allochtonen maken mij verder geen reet uit. Wel dat er maar weinig homegrown zijn. Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Ga alsjeblieft doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Wat is er nutteloos aan mijn opmerking? Dat Ajax liever miljoenen spendeert aan een paar buitenlanders en dat Ajax geen reet in eigen jeugd investeerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
elke keer dat je in VBL komt maak je wel nutteloze opmerkingen. Nog nooit wat zinnigs van jou gehoort....
Boukhari heeft maar 1 of 2 goede wedstrijden per seizoen, hij heeft er al 1 gehad...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:09 schreef SCH het volgende:
Boukhari is beter dan Sneijder, dus een logische keuze.
Loop dan ook eens niet zo te zaniken over die voetbalrechten.quote:
Ben liberaal-rechts geworden?quote:
Je hebt er geen ene bal verstand van, dat bewijs je keer op keer met je puberale stompzinnige posts in voetbaltopics.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Wat een onzin. Bij die buitenlanders zitten ook blanken, dus niks racisme.
Die drie allochtonen maken mij verder geen reet uit. Wel dat er maar weinig homegrown zijn. Ze moeten is in hun jeugd investeren, mafkezen bij Ajax.
Als je ook maar iets van voetbal wist weet je dat Ajax de beste en eigenlijk ook de enige goede jeugdpleiding van Nederland heeft.....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is er nutteloos aan mijn opmerking? Dat Ajax liever miljoenen spendeert aan een paar buitenlanders en dat Ajax geen reet in eigen jeugd investeerd?
Maar die doen toch heel veel flauwekul er tussendoor... ik wil gewoon 90 min voetbal horen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere voetballiefhebber wet radio-1/langs de lijn te vinden.
8 buitenlanders en 3 allochtonenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
Lekkere selectie heeft Ajax. 8 buitenlanders en 3 allochtonen.
Gaat erg goed met dat homegrown gedoe.
Da's altijd nog meer dan Sneijderquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Boukhari heeft maar 1 of 2 goede wedstrijden per seizoen, hij heeft er al 1 gehad...
Radio 1 zendt dit wel zo'n beetje integraal uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:11 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar die doen toch heel veel flauwekul er tussendoor... ik wil gewoon 90 min voetbal horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |