Bedankt voor je antwoord! Voor ik dit hele topic op ga eisen voor mijn eigen droom, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Daar laat ik het maar ff bij voor nu anders gaat het wel erg offtopic.quote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef Enyalius het volgende:
nou je kent de verhalen over alle theorien van de nieuwe tijd die gaat komen. overgang naar nieuwe dimensie. einde van maya kalender etc. ik heb een vermoeden dat dit een wake up call voor jouw is om je ogen te openen en actief te gaan worden op het spirituele vlak en alles uit jezelf te halen wat er in zit. wellicht speel je zelfs een rolletje in de overgang en de veranderingen die er na gaan plaatsvinden.
de reden dat ik vroeg of die man 3m lang was was omdat veel "gidsen" e.d. die ik heb waargenomen dus ook ongeveer zo lang waren voor mijn gevoel.
Waarom niet? Daar is een forum toch voor? Kom maar opquote:Op maandag 19 september 2005 18:29 schreef Morwen het volgende:
Bedankt voor je antwoord! Voor ik dit hele topic op ga eisen voor mijn eigen droom, ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Daar laat ik het maar ff bij voor nu anders gaat het wel erg offtopic.![]()
Daar heb je gelijk in en ik vind het fijn om juist hier in Truth een beetje mijn gedachtes uit te laten waaien, zeg maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:28 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waarom niet? Daar is een forum toch voor? Kom maar op
Hangt er van af wat je onder 'duidelijker voor me' verstaat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:11 schreef Morwen het volgende:
En, hoppa, daar zit ik weer eens een lap te typen.......Halleluja. En is het nu duidelijker voor me? Nee, niet echt, maar misschien dat het dat ooit nog eens wordt?
Bedankt voor je reactie, ik heb er echt wat aan als mensen met me meedenkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je onder 'duidelijker voor me' verstaat.
Misschien weet een deel van je dit allemaal al lang, meer dan een weten maar er mee verbonden zijn, het zélf zijn.
Maar is een ander deel, het rationele bewuste deel, niet in staat om dat soort 'weten' te kunnen bevatten, omdat het zo totaal anders van aard is, en er bovendien in zijn totaliteit zelf maar een onderdeeltje van is.
Als dat zo is, is het uitschrijven erg nuttig. Want daarmee druk je dat onbestemde 'weten' uit in een taal die het bewustzijn wél snapt, nl in woorden.
Waarmee je dus - letterlijk - zelf vorm en voorstelling kunt geven aan je eigen 'weten', en je op die manie meer bewust maken van wat je zelf op een andere manier al 'weet'.
en dan het mentale geknok om het terug te halen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:07 schreef Charmian het volgende:
Das grappig nokwanda daar zit ik net ook over te denken. Onzinnige dromen zoals ik ze hier wel eens neerzet weet ik me bijna in detail te herinneren, maar de dromen in die korte slaapjes die op een of andere manier zinvol lijken zodra ik wakker ben, ben ik heel snel vergeten.
Waar je het niet over hebt als iets dat je te binnen schoot is: Je zult de onsterfelijkheid maar zo door de strot geduwd krijgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik stond op een zolder, samen met iemand die ik blijkbaar heel goed kende Zo voelde het in ieder geval. Voor ons stond een boekenkast met heel veel schapjes, en in die kast groeide allerlei plantjes. Taugé-achtige dingetjes met een lila-uiteinde bijvoorbeeld. Degene die naast me stond plukte iets van die dingen, en liet het me opeten. Vervolgens zei hij of zij: `Mooi, nu ben je onsterfelijk. Dat krijg je als je dat spul eet, ik heb er net ook iets van op´.
Vervolgens pakte diegene (ik weet dus niet eens of het een man of vrouw was) een ander plantje dat in die kast groeide en at ook dat op. Hij of zij veranderde ter plekke in een houtachtig beeldje. Ik grijp het beeldje vast. Je zult maar onsterfelijk zijn en veranderen in een beeldje, dat was wat er door me heen schoot. Gruwelijk. Dus ik gooide het beeldje al wat het kan door het raam naar buiten. Het klapte op de straat, en spatte uiteen in duizenden stukjes.
Even was ik opgelucht, maar toen zag ik dat al die stukjes zich als het ware ordenden en herordenden, en uiteindelijk kwamen ze samen en vormden ze een houten speelgoedlocomotiefje. En dat reed zo mijn blikveld uit...
Volgens mij heb ik gewoon teveel fantasie of zo!
Ik heb die droom ook echt als een nachtmerrie ervaren, ik werd zwetend wakker en durfde niet meer te slapen. Maar als ik het zo teruglees, klinkt het zo kinderachtig en belachelijk.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Waar je het niet over hebt als iets dat je te binnen schoot is: Je zult de onsterfelijkheid maar zo door de strot geduwd krijgen.
In de vorm van een plantje waarvan jij niet vanteworden weet wat het zal doen.
Op de een of andere manier vind ik dat juist het enge aan jouw droom. In symbolische zin dan.
Wat deden ze. En wat deed jij? en wat was de algemene sfeer en omgeving?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:20 schreef Hallulama het volgende:
Leeuwen, ALWEER over leeuwen.
Kan nu zo lijken. Maar de sfeer heb je weldegelijk ervaren. En ik kan me voorstellen dat je zwetend wakker werd. brrrr. De gebeurtenissen op zich waren niet eens zo heel schokkend voor een droom. Maar de sfeer wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb die droom ook echt als een nachtmerrie ervaren, ik werd zwetend wakker en durfde niet meer te slapen. Maar als ik het zo teruglees, klinkt het zo kinderachtig en belachelijk.
Je wil een leeuwin in bed dusquote:Op woensdag 21 september 2005 11:45 schreef Hallulama het volgende:
Misschien moet ik gewoon eens wat vaker neuken.
Memo recorder heb ik al, gebruik em alleen nooitquote:Op woensdag 21 september 2005 12:54 schreef Hallulama het volgende:
Tijd voor pen en papier naast je bed.
Een memo recorder is nog handiger.
Gemini betekent Tweelingen in de astrologie. Jij zag een vliegtuig met daaronder Pegasus, beide hebben te maken met lucht, vliegen, vrijheid. En je zag je vader daarbij. Misschien zou je hem je droom willen laten zien of wil je met hem die vrijheid voelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef DarkMinded het volgende:
Rare droom he! Ik kon de hele dag niet meer op het woord komen dat in de lucht stond, maar toen ik later de tv aanzette was het eerste wat ik zag een stuk text waar dat woord in voorkwam![]()
Moet je misschien binnenkort naar de tandarts? Dit is steevast de droom vooraf dat ik naar de tandarts moet. Net zoals dat ik droom dat ik op vakantie ga en reeds op de plaats van bestemming ben aangekomen maar er achterkom dat ik al mijn (belangrijke) papieren vergeten ben mee te nemen. Kan er donder op zeggen dat ik dat droom als ik op vakantie ga.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Shreever het volgende:
Weer dat mijn tanden los gingen zitten en ik eraan zat en ze er toen zo uit kon trekken, best wel jammer dat dat het enige is wat ik me nu nog weet de herinneren van deze droom. Tis al de derde keer deze maand dat ik dit droom
Nee dat is het niet, voorlopig hoef ik nog niet naar de trandarts dus. Sowieso komt het niet vaak (lees: zover ik me kan herinneren nooit) voor dat een droom op zo'n duidelijke manier te maken heeft met iets wat ik meemaak of mee moet maken IRL.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Moet je misschien binnenkort naar de tandarts? Dit is steevast de droom vooraf dat ik naar de tandarts moet. Net zoals dat ik droom dat ik op vakantie ga en reeds op de plaats van bestemming ben aangekomen maar er achterkom dat ik al mijn (belangrijke) papieren vergeten ben mee te nemen. Kan er donder op zeggen dat ik dat droom als ik op vakantie ga.
De enige keer dat ik over een ex droomde was toen hij werd overreden door een vrouw in een rode Fiat panda die er daarna ook nog een keer in z'n achteruit overheen gingquote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef denka het volgende:
Ik heb vanacht over mijn ex gedroomd, alles was mooi en fijn zoals het was in betere tijden..MMaarrr dan wordt je wakker en dan valt de werkelijkheid toch even tegen....
Nopequote:Op vrijdag 30 september 2005 02:42 schreef DarkMinded het volgende:
//offtopic: Dromenvanger heb jij toevallig al eerder gepost oop een forum dat heet http://www.members.lycos.nl/paranormaalws ? (zoniet dan heb ik niks gezegd) //oftopic
Okee, was maar een gedachte.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope
Ik zit wel op een ander spiritueel forum maar niet deze die jij aankaart
Nouja... Als ik het had geweten had ik 't niet gepost denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Cygnus het volgende:
Het beste is toch je eigen droom analyseren. We kunnen je misschien wel tips geven om je op weg te helpen maar probeer eerst zelf goed na te denken wat het voor jou persoonlijk zou kunnen betekenen.
Persoonlijk vind ik het wel apart.. maar durf je nog geen suggesties te geven. Misschien later of misschien weet iemand hier wel zo snel een antwoordt op![]()
Geeft niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Cygnus het volgende:
Aaii ai thanks voor de tip... was al namelijk aan het twijfelen.. heb zoveel moeite mijn Nederlands..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |