Moet je misschien binnenkort naar de tandarts? Dit is steevast de droom vooraf dat ik naar de tandarts moet. Net zoals dat ik droom dat ik op vakantie ga en reeds op de plaats van bestemming ben aangekomen maar er achterkom dat ik al mijn (belangrijke) papieren vergeten ben mee te nemen. Kan er donder op zeggen dat ik dat droom als ik op vakantie ga.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef Shreever het volgende:
Weer dat mijn tanden los gingen zitten en ik eraan zat en ze er toen zo uit kon trekken, best wel jammer dat dat het enige is wat ik me nu nog weet de herinneren van deze droom. Tis al de derde keer deze maand dat ik dit droom
Nee dat is het niet, voorlopig hoef ik nog niet naar de trandarts dus. Sowieso komt het niet vaak (lees: zover ik me kan herinneren nooit) voor dat een droom op zo'n duidelijke manier te maken heeft met iets wat ik meemaak of mee moet maken IRL.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Moet je misschien binnenkort naar de tandarts? Dit is steevast de droom vooraf dat ik naar de tandarts moet. Net zoals dat ik droom dat ik op vakantie ga en reeds op de plaats van bestemming ben aangekomen maar er achterkom dat ik al mijn (belangrijke) papieren vergeten ben mee te nemen. Kan er donder op zeggen dat ik dat droom als ik op vakantie ga.
De enige keer dat ik over een ex droomde was toen hij werd overreden door een vrouw in een rode Fiat panda die er daarna ook nog een keer in z'n achteruit overheen gingquote:Op donderdag 29 september 2005 16:21 schreef denka het volgende:
Ik heb vanacht over mijn ex gedroomd, alles was mooi en fijn zoals het was in betere tijden..MMaarrr dan wordt je wakker en dan valt de werkelijkheid toch even tegen....
Nopequote:Op vrijdag 30 september 2005 02:42 schreef DarkMinded het volgende:
//offtopic: Dromenvanger heb jij toevallig al eerder gepost oop een forum dat heet http://www.members.lycos.nl/paranormaalws ? (zoniet dan heb ik niks gezegd) //oftopic
Okee, was maar een gedachte.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope
Ik zit wel op een ander spiritueel forum maar niet deze die jij aankaart
Nouja... Als ik het had geweten had ik 't niet gepost denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:25 schreef Cygnus het volgende:
Het beste is toch je eigen droom analyseren. We kunnen je misschien wel tips geven om je op weg te helpen maar probeer eerst zelf goed na te denken wat het voor jou persoonlijk zou kunnen betekenen.
Persoonlijk vind ik het wel apart.. maar durf je nog geen suggesties te geven. Misschien later of misschien weet iemand hier wel zo snel een antwoordt op![]()
Geeft niksquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:18 schreef Cygnus het volgende:
Aaii ai thanks voor de tip... was al namelijk aan het twijfelen.. heb zoveel moeite mijn Nederlands..
Veel uit je droom kan ik ook niet uileggen maar ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 07:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had een terugkerende droom vanacht... dwz dat ik 'm dus al vaker gedroomd heb.
Het komt er op neer dat ik overal om me heen geestverschijningen zie. Soms ik "concrete" vorm, dan weer als een soort vreemde "bol" met rook. Ze geven een angstig gevoel, dus positieve geesten zijn het denk ik niet.
Volgende stap in de droom is dat ik met een vriendin en wat familie (niet iedereen vreemd genoeg) ga logeren in een pension. Het is allemaal heel donker, bruin/zwart tinten en het pension staat aan een voet van een hele hoge machtige berg. In het pension kan je bij binnenkomst kiezen tussen 2 ingangen. Ga je rechts dan kom je in een zaal waar geesten aanwezig zijn. Ze draaien om je heen en ook het meubilair (bijv een grote fontein) draait rond en verandert van vorm. In de linker kamer is het relatief "veilig" en staat alleen een houten tafel met een stoel. Er brandt 1 kaars. In m'n droom zie ik anderen de rechterkamer binnengaan. Er wordt later besloten om te gaan wandelen, maar daar komt het niet van.
Het laatste stuk is dat er een manspersoon in een auto rijdt op een hele mistige weg. Ineens doemt er een klein meisje gekleed in het wit op op de weg, die de man doordringend aankijkt. De man stopt en ontfermt zich over haar en zet haar in de auto. Dan zie je van bovenaf de man wegrijden. Ook hier weer een splitsing. Rechtdoor zie je de goede weg, maar hij buigt de weg af en rijdt op een kerkhof af.
En toen werd ik wakker en realiseerde me dat ik deze droom dus weer had gedroomd. Heeft *iemand* een idee wat het zou kunnen betekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |