na eerst een droom te hebben over mijn ex, waarbij ik met een flinke odol snikkend wakker schrok, ging ik verder met (een andere?) droom.
waar ik , god mag weten hoe, ineens een andere meid had, die er niet slecht uitzag terwijl ik in de droom never een goede view op haar heb gehad , het voelde goed die eerste paar minuten in elkaars armen te liggen.. hoe het ook was en hoe het ook kwam bevond ik me ineens met een paar (iig in de droom) 'bekenden' op rij in bed (a-la in kraakpand en de verwarming doet het niet dus gaan we onder een deken liggen) , beetje film kijken , en kwam tot de conclusie dat zij er niet meer was. Om haar vervolgens te gaan zoeken bij de spoorbrug . (there must be some sense here
![]()
)
daar waren weer een paar lui en uiteindelijk (alleen ?) over het spoor (volgens mij a-la indiana jones - in zo'n kolenkar) waarop ze hard aan het werk waren een eind gereden. hierbij meermalen gewaarschuwd over hoe gevaarlijk het allemaal is . waarbij er inderdaad een aantal locomotieven kriskras over de werkplaats/spoorbanen reden. een ervan reed heel langzaam mijn kant uit en terwijl ik deze ontweek tikte ik met me hand de voorkant nog even uitdagend aan, om vervolgens verder te gaan.
de rails gingen langzaam over in station .. nou begin ik het al een beetje kwijt te zijn , maar toen ging ik volgens mij met kar en al in een lift om daar aan de praat te raken met een oudere vrouw die ongetwijfeld heel intressante tekst had - terwijl je de 'bad guy' typen al hoort overleggen/denken "zij is een risico"
om vervolgens beneden aan te komen alwaar ik nog net de kans kreeg om te horen dat ik mijn schoenen moest wassen, niet alleen de bagger maar ook radioactieve restjes, en terwijl ik dat langzaam deed met de ene schoen, ging de wekker