gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed plan DIGGER!
Vriendelijk verzoek aan de deelnemers om een mail te sturen met daarin je username en te gebruiken mailadres. Het kan naar: souzafaria at hotmail.com
Is goed, als ie maar elke week meedoet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:01 schreef stevengerrard het volgende:
Hey DD.
Smeich heeft na zijn verblijf in de USA geen internet meer dus hij is afhankelijk van wanneer hij weer eens mijn internet misbruikt om te kunnen checken.
Ik zou hem zo ff bellen maar waarschijnlijk doet hij nog steeds gewoon mee. Ik laat hem vandaag ff een reply posten!
NNNOOOOOO! Geen drietjes in dit topic!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:03 schreef stevengerrard het volgende:
Ascoli-Milan 2
Fiorentina-Sampdoria 2
Inter-Treviso 1
Juventus-Chievo 1
Lazio-Messina 1
Livorno-Lecce 3
Parma-Palermo 3
Reggina-Roma 2
Siena-Cagliari 1
Udinese-Empoli 1
Niet nodig knul, ik ben present. Ik misbruik het internet op school nu eens voor de veranderingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:01 schreef stevengerrard het volgende:
Hey DD.
Smeich heeft na zijn verblijf in de USA geen internet meer dus hij is afhankelijk van wanneer hij weer eens mijn internet misbruikt om te kunnen checken.
Ik zou hem zo ff bellen maar waarschijnlijk doet hij nog steeds gewoon mee. Ik laat hem vandaag ff een reply posten!
Tis meer voor in het gewone Serie A topic, maar weet je uberhaupt nog wie er bij je club onder contract staan, wie er verkocht is etc?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Smeich het volgende:
[..]
Niet nodig knul, ik ben present. Ik misbruik het internet op school nu eens voor de verandering
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis meer voor in het gewone Serie A topic, maar weet je uberhaupt nog wie er bij je club onder contract staan, wie er verkocht is etc?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 28/8/2005 Udinese Empoli 1-0 28/8/2005 Reggina AS Roma 0-3 28/8/2005 Ascoli AC Milan 1-1 28/8/2005 Lazio Roma Messina 1-0 28/8/2005 Parma Palermo 1-1 28/8/2005 Siena Cagliari 2-1 28/8/2005 Internazionale Treviso 3-0 27/8/2005 Fiorentina Sampdoria 2-1 27/8/2005 Livorno Lecce 2-1 |
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:35 schreef DIGGER het volgende:
Ik had er 7 goed en heb iig Reggina (Tjib) ook in de Toto verslagen met Roma
En terechtquote:Op zondag 28 augustus 2005 09:35 schreef DIGGER het volgende:
Wat hebben weinig mensen Livorno op winst gezet zeg...
1 woord: Lucarelliquote:
Heb vakantie, kijk er later naar. Maar dit weekend geen wedstrijden ivm interlands.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd naar de uitslagen van deze ronde.
quote:Op donderdag 1 september 2005 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar dit weekend geen wedstrijden ivm interlands.
Idd.quote:
Dat is niet waar. Als Pyth er bijvoorbeeld 7 goed had gehad dan had ik in één klassement wel bovenaan gestaan, in het andere niet vanwege een minder doelsaldo.quote:Op maandag 5 september 2005 19:13 schreef pfaf het volgende:
Tof schema DD!
Cagliari-Lazio 1
Chievo-Parma 2
Empoli-Juventus 2
Lecce-Ascoli 1
Messina-Fiorentina 1
Milan-Siena 1
Palermo-Inter X
Roma-Udinese 1
Sampdoria-Reggina 1
Treviso-Livorno 2
Weer eens mooi gedaanquote:Op maandag 5 september 2005 19:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Speciaal voor de deelnemers aan de Serie A-toto game: boven de 'echte' uitslagen, onder de speluistalen.
Serie A-spel 05-06
Die was op vakantie...quote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb d'r wel goed van geprofiteerd door aan mijn doelsaldo te werken.Waar is Pyth eigenlijk?
Waar is de (kutzooi) gebleven?quote:Op woensdag 14 september 2005 15:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Toto giornata uno
Dylan Dog 7
zjroentje 7
die drie doelpunten in de interland zijn ook meegeteld....quote:Op woensdag 14 september 2005 19:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar is de (kutzooi) gebleven?
Leuk ook het doelpuntengemiddelde in je Tony goal meter btw, en als ik het goed heb, met dit hoge gemiddelde, maar 1 pingel van het totaal aantal goals. (En dan scoorde ie er in een oefenpotje tussen Schotland en Wit-Rusland in ook nog eens 3).
Ik doelde op z'n 3 goals tegen Motherwell de zondag na Schotland - Italie.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
die drie doelpunten in de interland zijn ook meegeteld....
Smart-assquote:
én een dikke score qua doelgemiddelde toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn tegenstander Voreg heeft ook geen tot gepost..
Dus wel al 3 punten in mijn zak
Inderdaad, als ik een paar uur eerder was geweest had ik maar liefst 3 goede.quote:Op maandag 19 september 2005 12:05 schreef DIGGER het volgende:
Pfaf en Methodmich: dramatisch zeg!
In de overall Toto kom ik tot nu toe elke keer precies 1 punte tekort
Ik had de 1e ronde toch ook gewonnen?quote:Classifica
CherrymoonTraxx 1
zjroentje 1
Dylan Dog 1
Bos81 1
-vaduz- 1
the_legend_killer 1
peter83 1
dndiek 1
DIGGER 0
RedGuy 0
stevengerrard 0
smeich 0
T1andonly 0
Mindlight 0
VoreG 0
RRMH 0
PogueMahone 0
methodmich 0
afunados 0
pfaf 0
tjib 0
chiel_montagne 0
ZIOPPA 0
PyTh 0
Fattoquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DD:
[..]
Ik had de 1e ronde toch ook gewonnen?
Ik had er ook 8 goed, dus in dat opzicht heb je iig nog een puntjequote:Op donderdag 22 september 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
8 goed, dat lijkt er meer op, al had ik liever een overwinning van Parma gezien.
Kut, ik dacht dat je er 7 had.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had er ook 8 goed, dus in dat opzicht heb je iig nog een puntje
Voor mij ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij waren de laatste 2 speelrondes voor mij echt helemaal niets
Het is een klerewerk PyTh.. Zou jij misschien de toto-uitslagen van deze twee speelronden kunnen uitzoeken en doromailen (naar het bekende adres)? Zou enorm in tijd schelen...quote:
Ik weet het DDquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is een klerewerk PyTh.. Zou jij misschien de toto-uitslagen van deze twee speelronden kunnen uitzoeken en doromailen (naar het bekende adres)? Zou enorm in tijd schelen...
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt toch niet langs elkaar heen gewerkt?
Dat zal wel gebeurd zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt toch niet langs elkaar heen gewerkt?
Als jij al gemaild hebt ga ik niet nog eens mailen.... Ik kijk nog wel een keer als het in dit topic staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.![]()
"Pfaf wint 2 keer de Toto met 11 goede voorspellingen" Nee lekker mailtjequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.![]()
Werk ik aan MMquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
En de stand is dan nu?
1 keer gewonnen en 1 keer net ééntje te weinig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Pfaf wint 2 keer de Toto met 11 goede voorspellingen" Nee lekker mailtje
De enige die deze match goed heeft, wel slim om als enige iets anders in te vullenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef RedGuy het volgende:
Chievo-Treviso X
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
Wordt nou toch wel een keer tijd voor de stand hoor DD
![]()
Ik vind het ook schandalig zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef dndiek het volgende:
Gaat er hier nog een keer wat gebeuren of raakt het spel snel in de vergetelheid?
Je zorgt maar dat het lukt, anders zijn we genoodzaakt tot andere maatregelen over te gaan, zoals:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Man, schaam me diep maar heb het gewoon superdruk. Probeer er dit weekend tijd voor te maken...
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach volgende speelronde is toch pas over een tijdje
Ik heb al twee van de drien ronden zo goed als klaar. Komt in orde...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meer
Zover laat DD het niet komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meer
en anders sturen we er gewoon de mafia op afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Peter83 het volgende:
Doe maar rustig aan. Deze 'chaos' hoort ook bij deze competitie thuis.
Niet als ik de uitslagen tel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:49 schreef DIGGER het volgende:
En EUR. 10,00 overgemaakt, dus deze week win ik.
Ik eis m'n geld terug!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:49 schreef DIGGER het volgende:
En EUR. 10,00 overgemaakt, dus deze week win ik.
Ik blijf bovenin meedraaien. Gelijkspel tegen Peter83 is niet verkeerd, toch de winnaar van de vorige editie...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Messina-Ascoli 1
Fiorentina-Parma 1
Chievo-Cagliari X
Lecce-Juventus 2
Livorno-Reggina X
Milan-Palermo 1
Sampdoria-Siena X
Treviso-Empoli X
Udinese-Inter 2
Roma-Lazio 2
Forum Opties | |
---|---|