De enige die deze match goed heeft, wel slim om als enige iets anders in te vullenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:19 schreef RedGuy het volgende:
Chievo-Treviso X
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:15 schreef PyTh het volgende:
Wordt nou toch wel een keer tijd voor de stand hoor DD
![]()
Ik vind het ook schandalig zeg!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef dndiek het volgende:
Gaat er hier nog een keer wat gebeuren of raakt het spel snel in de vergetelheid?
Je zorgt maar dat het lukt, anders zijn we genoodzaakt tot andere maatregelen over te gaan, zoals:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Man, schaam me diep maar heb het gewoon superdruk. Probeer er dit weekend tijd voor te maken...
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach volgende speelronde is toch pas over een tijdje
Ik heb al twee van de drien ronden zo goed als klaar. Komt in orde...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meer
Zover laat DD het niet komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja maar het moet wel een keer bijgewerkt worden want anders wordt het alleen maar meer en gebeurt het helemaal niet meer
en anders sturen we er gewoon de mafia op afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:14 schreef Peter83 het volgende:
Doe maar rustig aan. Deze 'chaos' hoort ook bij deze competitie thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |