Ik had de 1e ronde toch ook gewonnen?quote:Classifica
CherrymoonTraxx 1
zjroentje 1
Dylan Dog 1
Bos81 1
-vaduz- 1
the_legend_killer 1
peter83 1
dndiek 1
DIGGER 0
RedGuy 0
stevengerrard 0
smeich 0
T1andonly 0
Mindlight 0
VoreG 0
RRMH 0
PogueMahone 0
methodmich 0
afunados 0
pfaf 0
tjib 0
chiel_montagne 0
ZIOPPA 0
PyTh 0
Fattoquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DD:
[..]
Ik had de 1e ronde toch ook gewonnen?
Ik had er ook 8 goed, dus in dat opzicht heb je iig nog een puntjequote:Op donderdag 22 september 2005 10:50 schreef pfaf het volgende:
8 goed, dat lijkt er meer op, al had ik liever een overwinning van Parma gezien.
Kut, ik dacht dat je er 7 had.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik had er ook 8 goed, dus in dat opzicht heb je iig nog een puntje
Voor mij ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij waren de laatste 2 speelrondes voor mij echt helemaal niets
Het is een klerewerk PyTh.. Zou jij misschien de toto-uitslagen van deze twee speelronden kunnen uitzoeken en doromailen (naar het bekende adres)? Zou enorm in tijd schelen...quote:
Ik weet het DDquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is een klerewerk PyTh.. Zou jij misschien de toto-uitslagen van deze twee speelronden kunnen uitzoeken en doromailen (naar het bekende adres)? Zou enorm in tijd schelen...
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt toch niet langs elkaar heen gewerkt?
Dat zal wel gebeurd zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt toch niet langs elkaar heen gewerkt?
Als jij al gemaild hebt ga ik niet nog eens mailen.... Ik kijk nog wel een keer als het in dit topic staatquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.![]()
"Pfaf wint 2 keer de Toto met 11 goede voorspellingen" Nee lekker mailtjequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel dus, nou ja kun je meteen mijn fouten er uit vissen.![]()
Werk ik aan MMquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
En de stand is dan nu?
1 keer gewonnen en 1 keer net ééntje te weinig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
"Pfaf wint 2 keer de Toto met 11 goede voorspellingen" Nee lekker mailtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |