Nummer 2 vertrekt ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dat is 1! Hopelijk volgen er snel meer van dit waardeloze kutbestuur![]()
Wordt er echt zo ziek van dat er ieder jaar wel iets is dat dit bestuur weer doet wat nergens op slaat, vorige keer verkopen ze anastasiou tijdens het seizoen, was ook niet echt een succes, zou je denken dat doen we niet nog een keer, maar nee we doen het dit jaar gewoon weer..
" we gaan alleen voor de hoofdprijs " en " hij gaat pas weg als we een waardige vervanger hebben "
Ik hoor het ze nog zeggen, en nu wat is er overgebleven van deze woorden?? Juist, helemaal niks allemaal leugens zoals we dat zo langzamerhand gewend zijn geworden![]()
Als die meespeelt... Hopelijk wel!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Jullie nieuwe spits scoorde zaterdag nog voor zijn land. Dit weekend voor Roda?
Ik heb wel vertrouwen in hem, maar aan de andere kant is het wel een archetypische counter-spits. Ik weet niet of dat zo goed past bij Roda, of dat er een lange omschakeling in het 11-tal nodig is. Aan de andere kant moeten we wel weer winnen en dat kan er wel weer inzitten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Jullie nieuwe spits scoorde zaterdag nog voor zijn land. Dit weekend voor Roda?
Ik moet rijdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:33 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen op naar Waalwijk!
Pils staat al koud.
quote:
Huub weet ook dat wij, als het zo doorgaat, gewoonweg degradatie voetbal gaan spelen...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:12 schreef Stpan het volgende:
Sja, Huub Stevens is ook niet de verlosser blijkt. Hopelijk doet Nol nog wat gouden aankopen voordat hij weggaat, verder ziet de toekomst er nogal middenmoterig uit.
Kwestie van mentaliteit. En het jaar van vanDijk/Leekens was ook grotendeels met deze selectie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Degradatievoetbal met deze selectie? Een selectie die vrijwel hetzelfde is als die van vorig jaar. Alleen Koné is er niet bij volgens mij.
Lachambre is linksback, verder vind ik van Dessel ipv van den Ouweland ook niet verkeerd. Alleen is Kevin nog niet 100% hersteld van zijn blessure. Voor de rest kunnen we elkaar wel redelijk vinden in de opstellingen lijkt me. Derksen staat er bij mij in omdat Cissé 3 kansen gehad heeft en niks liet zien, Sonko 5 matchen en 2x gescoord (wel nog samen met Koné).quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:24 schreef Kaalhei het volgende:
Probleem is dan dat je met 4 rechtsbenige middenvelders moet gaan spelen. Ik zou kiezen voor
Castro
Bodnar Senden Kah Voigt Filipovic
Van Dijk Sergio Van Dessel
Oper Cisse
Hij houd de bank goed warm.quote:Op zondag 11 september 2005 10:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet zo raar dat Koné werd uitgefloten. Hoe hij omging met de kansen en hoeveel oog hij had voor zijn medespelers. Als iemand dat hier zo zou doen dan zou ik dat ook niet waarderen.
Beetje tevreden over Charlie?
quote:Selectie Roda krijgt straftraining na verlies tegen RKC
De spelers van Roda JC werden gisteren door Huub Stevens getrakteerd op een heuse straftraining. Deze bestond uit het uitruimen van het kleedlokaal waarbij de materialen, varierend van ballenzakken tot schoonmaakspullen, door de spelers het veld op gedragen moesten worden. Vervolgens moest de gehele selectie rondjes rennen, sprintjes trekken en verschillende buikspieroefeningen verrichten. Gedurende deze training mocht er niet gedronken worden. Na 2 uur beeindigde Stevens de training, waarna de spelers vermoeid het kleedlokaal opzochten.
Bron: Rodajcfans.nl
Mooi, Nol dat je opstapt, liever vandaag dan morgenquote:Roda hoeft Leonardo niet meer
13 september 2005, 11:49
Door: Jelmer Geerds
Roda JC heeft geen behoefte meer aan Feyenoord-aanvaller Leonardo. De Limburgers onderhandelden lange tijd met de Rotterdammers over de flegmatieke baltovenaar, maar hebben nu zelf de besprekingen gestaakt.
"Feyenoord heeft ons nog wel een drietal spelers aangeboden. Gyan, Collen en Leonardo konden we krijgen. Over Leonardo hebben we serieus nagedacht, maar opeens mocht hij niet meer weg. En ja, nu kan hij weer vertrekken. Nou, voor ons hoeft het niet meer", reageerde technisch commissaris Nol Hendriks in het AD.
Roda JC is na het vertrek van Arouna Koné in zwaar weer geraakt. Sinds de Ivoriaan overstapte naar PSV pakte de ploeg van Huub Stevens geen enkel punt meer.
Huubske is meer waard dan jullie spelersgroep en technische staf bij elkaar.quote:
En hoezo dat? Tegen Hoerenveen ook al bezeikt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:45 schreef Evertje het volgende:
[..]
Jullie zouden toch de laatste moeten zijn die daarover gaan zeuren
Remember Bordeaux enzo........quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En hoezo dat? Tegen Hoerenveen ook al bezeikt.
Die zat, hebben ze zowel op de Belg alsook op de Duitser laten zien. Ze zeiden wel erbij dat de grens dat eigenlijk niet kon zien.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:48 schreef Evertje het volgende:
[..]
Remember Bordeaux enzo........
ja, als je dat gelooft........quote:Op woensdag 14 september 2005 10:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die zat, hebben ze zowel op de Belg alsook op de Duitser laten zien. Ze zeiden wel erbij dat de grens dat eigenlijk niet kon zien.
De keeper van Bordeaux kwam in zijn val naar voren met de bal, en op de grond is hij op/net voor de lijn.
Twee/drie dagen na de wedstrijd heeft hij het ook zelf toegegeven, maar hij durfde niet corner te tikken aangezien Roda toen (wel nog) gevaarlijk was met corners (met al die lange spelers)...
Of die geel/groene van jou.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:17 schreef Evertje het volgende:
[..]
ja, als je dat gelooft........
die gele bril met zwarte glazen zitten volgens mij in de weg
Waardeloze spelers zonder inzet! Stevens is de 4de trainer onder wie deze (grotendeels dezelfde) selectie zo waardeloos zonder inzet speelt...quote:
wees blijquote:Op zondag 18 september 2005 23:33 schreef DarkShine het volgende:
We hebben trouwens al dik 280minuten niet meer gescoort...
Welk wijf?quote:Op zondag 18 september 2005 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
wees blij
Dan houdt dat lelijke wijf tenminste haar kleren aan![]()
Je loopt een seizoen achter...quote:Op zondag 18 september 2005 23:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Tamara Chelsey stript bij winst Roda JC
Ik wist niet dat ze al gestopt was , maar ja zal wel geen succes zijn geweestquote:
Nee geen succes, site is een paar keer plat geweest omdat die rukkertjes maar massaal op f5 bleven duwen en bleven komen voor dat wijf.quote:Op zondag 18 september 2005 23:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze al gestopt was , maar ja zal wel geen succes zijn geweest
Hoe desperate kan je zijnquote:Op zondag 18 september 2005 23:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee geen succes, site is een paar keer plat geweest omdat die rukkertjes maar massaal op f5 bleven duwen en bleven komen voor dat wijf.
En omdat andere sites onze actie kopieërden zijn we ermee gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |