als je t over de duivel hebt. Kreeg nu net de Roda nieuwsbrief:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
Bestuur OPROTTEN!
quote:Frank Rutten naar Eredivisie CV
Onze algemeen directeur, Frank Rutten, heeft besloten een nieuwe uitdaging aan te gaan als directeur bij de Eredivisie CV en zal daarom op termijn onze organisatie gaan verlaten.
Wij betreuren zijn vertrek ten zeerste, maar begrijpen echter ook dat hij deze kans niet kan laten liggen. Teneinde de continuïteit voor Roda J.C. zo goed mogelijk te waarborgen is in overleg met de Eredivisie CV afgesproken te kiezen voor een geleidelijke overgang. Dit betekent dat Frank Rutten met ingang van september deels voor Roda J.C. en deels voor de Eredivisie CV zal werken.
De Raad van Commissarissen neemt initiatieven om zo spoedig mogelijk te voorzien in de thans ontstane vacature en zal u te zijner tijd nader informeren.
Wij wensen Frank alle succes bij de Eredivisie CV en zijn van mening dat hij ook daar zeker succesvol zal zijn.
Met vriendelijke groet,
namens Roda J.C. B.V.
Juan Carlos Carrizoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat zal die Argentijn wel zijn die naar PSV kwam op stage.
quote:
quote:Juan Carlos Carrizo is de Argentijn die Hendriks bedoelde, maar of die komt valt natuurlijk ook te betwijfelen, is schijnbaar al eerder op stage geweest bij PSV, en deze hebben hem ook getipt aan Roda
Dat is 1! Hopelijk volgen er snel meer van dit waardeloze kutbestuurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je t over de duivel hebt. Kreeg nu net de Roda nieuwsbrief:
[..]![]()
![]()
precies! en wat kunnen we eraan doen? niets!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Dat is 1! Hopelijk volgen er snel meer van dit waardeloze kutbestuur![]()
Wordt er echt zo ziek van dat er ieder jaar wel iets is dat dit bestuur weer doet wat nergens op slaat, vorige keer verkopen ze anastasiou tijdens het seizoen, was ook niet echt een succes, zou je denken dat doen we niet nog een keer, maar nee we doen het dit jaar gewoon weer..
" we gaan alleen voor de hoofdprijs " en " hij gaat pas weg als we een waardige vervanger hebben "
Ik hoor het ze nog zeggen, en nu wat is er overgebleven van deze woorden?? Juist, helemaal niks allemaal leugens zoals we dat zo langzamerhand gewend zijn geworden![]()
quote:Arouna Koné naar PSV
Onze aanvaller Arouna Koné speelt voor de rest van het seizoen op huurbasis voor PSV. Gisteravond zijn beide clubs tot een akkoord gekomen over de overgang van Arouna naar PSV. De Eindhovense club heeft na dit seizoen een optie tot koop op de Ivoriaan. Nadat vandaag de medische keuring geen problemen opleverde, is het contract getekend.
Bron : Rodajc.nl
Hoezo? Ik weet niet hoe lang jij al bij Roda komt, maar ik heb in 10 jaar zeker 20x de beste spelers zien vertrekken: Ooijer, Hesp, Hoogdalem, Kock, Iwan, Baba, Galen, Soetaers, Peeters, Valgaeren, Anastasiou, Kone, Huiberts, et cetera.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef Timo20 het volgende:
dus toch niet verkocht...
was te verwachten maar desalniettemin toch onbegrijpelijk![]()
![]()
Hendriks zou op weg zijn naar Argentinie om hem op te halen. http://www.soccerbot.com/argentina/tables/argcc-05.htmquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:10 schreef Kaalhei het volgende:
De Argentijn zou Nicolas Frutas zijn, maar ik weet ook niets zeker. Overigens is er over 20 minuten een persconferentie in Eindhoven en gaat het gerucht dat Kone toch verkocht zou zijn......
Oberman?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:16 schreef Kaalhei het volgende:
Roda zou een Argentijn op het oog hebben. Weet iemand hoe hij heet?
Bron Talpa?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
Roda krijgt 2 a 3 miljoen en hoeft geen salaris te betalen
Nicolás Frutos van independiente, al vraag ik mij af of die betaalbaar is voor Roda....quote:
Denk jij dat die gast te halen is voor Roda? Argentijnse (sub-)topclub, 3e op de topscoorderslijst in Argentinie, bloedfanatieke supporters en dan naar Roda. Met alle respect, maar een beetje zelfkennis......quote:
Ik vraag mij af of jij ook zo rationeel was geweest als AC Milan een week voor hun ontmoeting in de CL van Bommel had weggekocht. Een beetje empathie moet kunnen, in Eindhoven stonden de telefoons van psychologen als roodgloeiend toen Park wegging en die werd (1) gewoon verkocht en niet verhuurd, (2) ging niet naar een concurrent, (3) ging gewoon in de zomerstop weg en (4) werd niet 6 dagen voor een onderlinge ontmoeting verkocht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom? En als Roda JC-PSV nu op 10 september was geweest? De datum is gewoon ongelukkig.
Ze hadden hem al bekeken en Nol zou nu in het vliegtuig zitten. Ik denk dat Roda eerder Hongaren zal halen nu, 'Belgen' zijn ook al allemaal ontdekt....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Je weet nooit, het lijkt me sowieso lastig voor alle clubs behalve de Top 3 om Argentijnen te halen. Zie Nol eerder met iets uit de Jupiler League thuiskomen of een Scandi.
I second thatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef TheGHunter het volgende:
Volgens sommige bronnen is Nol al bijna rond met een jonge argentijn van Independiente. Het zou gaan om t talent Sergio Aguero die ook meegespeeld heeft op t WK onder 20.
Ik betwijfel of het wel allemaal klopt wat je zegt. Roda heeft immers niet de contractrechten van Kone verkocht, maar hem slechts verhuurd voor een bepaald bedrag. Roda blijft nog steeds eigenaar van de speler en ik weet niet hoe de afspraken met de gemeente hierover geregeld zijn. Bovendien spreekt Talpa over een hoger bedrag dan 1 miljoen: 2-3 miljoen. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat Talpa er dichterbij zit dan de geruchten van 1 miljoen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Van die 1 miljoen moet er ook nog afbetaald worden. 40% Aan hypotheek, 15% aan weer 1 of ander iets, dan krijgt Lierse nog een deel en wat overblijft kan Roda vervolgens investeren...
Het lijkt niet te gaan met zijn leeftijd, zijn status als niet-EU-er en het verkrijgen van een werkvergunning. Die Frutas zou wel een optie zijn, die is ouder. Overigens heb ik ook opgepikt dat men achter een Ivoriaan van Beveren aan zou zitten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef TheGHunter het volgende:
Volgens sommige bronnen is Nol al bijna rond met een jonge argentijn van Independiente. Het zou gaan om t talent Sergio Aguero die ook meegespeeld heeft op t WK onder 20.
Oh, ik heb er ook geen problemen mee als Koné niet zou spelen zondag. Maar het is niets meer dan puur toeval dat Roda en PSV zondag tegen elkaar spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:02 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of jij ook zo rationeel was geweest als AC Milan een week voor hun ontmoeting in de CL van Bommel had weggekocht. Een beetje empathie moet kunnen, in Eindhoven stonden de telefoons van psychologen als roodgloeiend toen Park wegging en die werd (1) gewoon verkocht en niet verhuurd, (2) ging niet naar een concurrent, (3) ging gewoon in de zomerstop weg en (4) werd niet 6 dagen voor een onderlinge ontmoeting verkocht.
Merendeel Rodafans dan fans van jullie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:17 schreef Evertje het volgende:
Wat vonden jullie van Jong Roda gisteren?
Welke van de .......quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:39 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het lijkt niet te gaan met zijn leeftijd, zijn status als niet-EU-er en het verkrijgen van een werkvergunning. Die Frutas zou wel een optie zijn, die is ouder. Overigens heb ik ook opgepikt dat men achter een Ivoriaan van Beveren aan zou zitten.
Ook van een huurtransfer moet afgedragen worden. Alleen niet aan Lierse dat was mijn fout. Als Koné verkocht word moet Roda daar nog eens 17% van aan Lierse overmaken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:38 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het wel allemaal klopt wat je zegt. Roda heeft immers niet de contractrechten van Kone verkocht, maar hem slechts verhuurd voor een bepaald bedrag. Roda blijft nog steeds eigenaar van de speler en ik weet niet hoe de afspraken met de gemeente hierover geregeld zijn. Bovendien spreekt Talpa over een hoger bedrag dan 1 miljoen: 2-3 miljoen. Als ik heel eerlijk ben, denk ik dat Talpa er dichterbij zit dan de geruchten van 1 miljoen.
Je kan veel over Nol zeggen, maar hij laat zich niet vereppelen.
Dat is nooit officieel bevestigd.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
En Ajax had volgens mij een hartafwijking geconstateerd en kon die niet meer uitgebreid onderzoeken.
Die zullen dat natuurlijk nooit naar buiten brengen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar over leeftijdsproblemen heb ik nooit wat gehoord eigenlijk. Anders had Roda hetzelfde probleem gehad.
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Mouradquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:58 schreef methodmich het volgende:
Beveren heeft die Sanogo toch nog als spits?
En Ajax had volgens mij een hartafwijking geconstateerd en kon die niet meer uitgebreid onderzoeken.
Ik heb trouwens ook George Mourad gehoord als nieuwe spits.
quote:George Mourad
From Wikipedia, the free encyclopedia.
George Mourad (born 18 September 1982 in Gothenburg) is a Swedish football striker.
After playing for Västra Frölunda IF, he joined IFK Göteborg in 2004 and scored seven goals in his debut season in Allsvenskan.
At the moment Nol Hendriks is negotiating about a transfer to "Roda J.C. Kerkrade"
Die Zweed is tevens afgetest bij VVV Venlo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef TheGHunter het volgende:
Nol heeft op t moment 5 spelers op zn lijstje staan, waaronder een Tunesiër die zn visum vergeet op t nachtkastje (en daar pas achterkomt bij aankomst in Nederland, waardoor hij t land niet inkomt), een Zweed die afgetest is bij NAC, 2 totaal onbekenden en een of andere Fruitella uit Argentinië.
Soetaers was niet goed genoeg voor Anderlecht en mocht bij de reserves meehobbelen, Yannis zelfde verhaal, al was hij veel ouder en afgetest door Fortuna (!), Kone was een volslagen onbekende, Kah speelde in de 1e divisie in Zweden, Vrede en van Haaren waren redelijke nobodies in Waalwijk en net bezig met betaald voetbal, Van Dessel was zo wat ballenjongen in Genoa en Filipovic was redelijk grijs bij een middenmotor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef TheGHunter het volgende:
Nol heeft op t moment 5 spelers op zn lijstje staan, waaronder een Tunesiër die zn visum vergeet op t nachtkastje (en daar pas achterkomt bij aankomst in Nederland, waardoor hij t land niet inkomt), een Zweed die afgetest is bij NAC, 2 totaal onbekenden en een of andere Fruitella uit Argentinië.
Zal wel Cisse en Sonko worden, of 541quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:46 schreef DarkShine het volgende:
Zondag met Derksen en Sonko in de spits!
Vloet is al weg hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |