Die Zweed is tevens afgetest bij VVV Venlo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef TheGHunter het volgende:
Nol heeft op t moment 5 spelers op zn lijstje staan, waaronder een Tunesiër die zn visum vergeet op t nachtkastje (en daar pas achterkomt bij aankomst in Nederland, waardoor hij t land niet inkomt), een Zweed die afgetest is bij NAC, 2 totaal onbekenden en een of andere Fruitella uit Argentinië.
Soetaers was niet goed genoeg voor Anderlecht en mocht bij de reserves meehobbelen, Yannis zelfde verhaal, al was hij veel ouder en afgetest door Fortuna (!), Kone was een volslagen onbekende, Kah speelde in de 1e divisie in Zweden, Vrede en van Haaren waren redelijke nobodies in Waalwijk en net bezig met betaald voetbal, Van Dessel was zo wat ballenjongen in Genoa en Filipovic was redelijk grijs bij een middenmotor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:01 schreef TheGHunter het volgende:
Nol heeft op t moment 5 spelers op zn lijstje staan, waaronder een Tunesiër die zn visum vergeet op t nachtkastje (en daar pas achterkomt bij aankomst in Nederland, waardoor hij t land niet inkomt), een Zweed die afgetest is bij NAC, 2 totaal onbekenden en een of andere Fruitella uit Argentinië.
Zal wel Cisse en Sonko worden, of 541quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:46 schreef DarkShine het volgende:
Zondag met Derksen en Sonko in de spits!
Vloet is al weg hoorquote:
Maandag staat PSV aan de deur, Koné ruilen voor Cissé + 4 milquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Cissé kan best wel eens een sensatie zoals Koné worden hoor.
Klopt toch niet helemaal. Kah heeft caps op zijn naam staan bij het nationale team van Noorwegen, Kone was een revelatie bij Lierse SK (samen met Huysegems) en Vrede en Van Haaren waren prima verdedigers bij RKC.quote:Soetaers was niet goed genoeg voor Anderlecht en mocht bij de reserves meehobbelen, Yannis zelfde verhaal, al was hij veel ouder en afgetest door Fortuna (!), Kone was een volslagen onbekende, Kah speelde in de 1e divisie in Zweden, Vrede en van Haaren waren redelijke nobodies in Waalwijk en net bezig met betaald voetbal, Van Dessel was zo wat ballenjongen in Genoa en Filipovic was redelijk grijs bij een middenmotor.
Kah speelde, ondanks zijn interlands, niet in de hoogste divisie in Zweden. Van Kone had ik nog nooit gehoord en niemand die ik ken wel. Vrede werd getekend nadat hij rond de 15 wedstrijden voor RKC had gespeeld omdat hij zijn eerste jaar maar een 1-jarig contract had. Bij van Haaren was er een zelfde constructie met contracten (het in 1996 in werking tredende Bosman-arrest), maar hij had rond de 100 wedstrijden gespeeld in Waalwijk. Niet dat ik hem toentertijde kende en velen met mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 12:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klopt toch niet helemaal. Kah heeft caps op zijn naam staan bij het nationale team van Noorwegen, Kone was een revelatie bij Lierse SK (samen met Huysegems) en Vrede en Van Haaren waren prima verdedigers bij RKC.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:
DannyOliver Occean werd las ik net in de krant zou in beeld zijn als opvolger van Kone.
Geen Ocean's Twelve?quote:
Dat idee geld alleen uit.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:06 schreef Suijk het volgende:
Tot zover het angstgegner idee van psv...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |