je bedoelt het danke - bitte neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Worden jullie niet gek van dat mongolen gedoe na een doelpunt?
De jeugd heeft de toekomst...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
5-1 voor Roda geworden, werd in de kantine omgeroepen.
Kan je reactie best begrijpen hoor, bij jullie valt niet veel te juichen namelijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou, ik vind dat Roda JC A1 best laag speelt eigenlijk...quote:
Welke match van KVM is dat? Ze hebben gisteren 0-2 verloren thuis van Oostende (met Rik van der Veldequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:37 schreef Sjwanz01 het volgende:
En we hebben eens een keer gewonnen, kijken of Heracles en NEC winnen en we staan er opeens minder slecht voor, nu de lijn doortrekken tegen Utrecht en dan kunnen we weer een paar plaatsjes stijgen...
Darskshine, ga je de 9e ook weer naar KV?
Was ook meer sarcastisch bedoeld...quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat Roda JC A1 best laag speelt eigenlijk...
We hebben Kujovic, Castro (geblesseerd) en het schijnt dat Budziak na een jaartje Sittard ook weer terug komt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:06 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik dacht al. Enig idee hoe dat komt? Omdat ze niet veel meer aan opleiding doen en vooral kopen?
Thx!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooie overwinning gisteren, gelukkig was Oper er om de punten thuis te houden. Ik gunde Huub en Roda dit succesje wel.
Nostalgie.quote:Sloop Noordtribune Kaalheide
Aanstaande maandag, 10 oktober, start de gemeente met de sloop van de Noordtribune op Kaalheide. De staantribune aan de lange zijde wordt in zijn geheel afgebroken. Tevens zullen ook de kassahokjes verdwijnen. De dakconstructie en het beton van de tribune zijn rot. Omdat er nu vaker jeugd rondom en zelfs op de tribune speelt is de veiligheid niet meer te waarborgen. De tribune, waarop in het verleden de fanatieke supporters van Roda JC stonden, wordt vervangen door een talud met beplanting.
Bron: Roda JC
Waar heb je die info vandaan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
en het schijnt dat Budziak na een jaartje Sittard ook weer terug komt.
Gerucht dat voor de ruil rondging. Lijkt me echter sterk aangezien wij dan 4 keepers onder contract hebben, waarvan er op dit moment 2 verhuurd zijn...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:55 schreef Evertje het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan?
Wel interessant voor mij natuurlijk
Ik bedoelde meer: waarom speelt jullie A1 zo laag?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
We hebben Kujovic, Castro (geblesseerd) en het schijnt dat Budziak na een jaartje Sittard ook weer terug komt.
Omdat Roda de jeugdopleiding pas enkele jaren enigzins 'serieus' neemt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: waarom speelt jullie A1 zo laag?
Ja, ben vorig jaar ook geweest, was toen met de bus, ook op dinsdagavond, slechte herinnering, dus was even vergeten hoelang het rijden was, thxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef Sjwanz01 het volgende:
Is een end boven Arnhem, reken op een dikke 2/ 2.5 uur,
Ja inderdaad, ik moet nog die uitkaart halen, dat is wel kut als eagles verplichte combi is, moet dinsdags altijd naar school, vorig jaar ben ik gewoon niet gegaan, maarja moet ik maar even kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef DarkShine het volgende:
Vorig seizoen compleet zat in Deventer, dit jaar geen 3kwart fles Ouzo en andere troep voor de match voor mij!
Sparta wil ik zeker heen, Eagles is verplichte combi dacht ik. Beide is uitkaart+cc verplichting...
Dit jaar ook gewoon niet gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:56 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik moet nog die uitkaart halen, dat is wel kut als eagles verplichte combi is, moet dinsdags altijd naar school, vorig jaar ben ik gewoon niet gegaan, maarja moet ik maar even kijken![]()
Ja dat zou ik wel kunnen doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dit jaar ook gewoon niet gaan.
Uitkaart is ff langs de fanshop gaan, verklaring ondertekenen en een foto laten maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |