abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30727821
Moutawakil is natuurlijk wel een versterking van formaat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 september 2005 @ 15:42:59 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30727989
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net zoals Vicelich, Bodor, Lachambre, Sonko, Leemans....
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30728092
Een grote schoonmaak is wel nodig, een nieuw fris team is gewenst. Zo dom aan blijven modderen heeft geen zin.
That's all folks!
  maandag 19 september 2005 @ 15:50:00 #204
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30728202
MAakt het die gasten die moeten afnokken ook maar per direct bekend, willen ze zich mischien toch nog inspannen op het veld doordat men zich wilt bewijzen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_30728247
Wie zouden er van jou mogen blijven, DarkShine?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 19 september 2005 @ 16:23:47 #206
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30729380
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zouden er van jou mogen blijven, DarkShine?
Keepers:
Joegoslavië 1 - Vladan Kujovic
Leuke lijnkeeper meer niet. Pakt geen punten.
België 22 - Bram Castro
Nog niks van gezien, alleen gehoord. Krijgt het voordeel van de twijfel...

Verdedigers:
Nederland 2 - Ger Senden
Dit seizoen wordt (helaas) duidelijk dat de jaartjes beginnen aan te tikken.
Duitsland 3 - Alexander Voigt
Werkt hard, staat zijn mannetje!
Nederland 4 - Roel Brouwers (verhuurd aan SC Paderborn)
Komt uit eigen jeugd maar heeft teveel overtredingen nodig, waardoor hij teveel onnodige kaarten krijgt.
Joegoslavië 5 - Predrag Filipovic
Verdedigend niet geweldig, maar zijn rushes en voorzetten daarentegen...
Noorwegen 6 - Pa-Modou Kah
Vorig seizoen laten zien dat hij wel degelijk van waarde is!
Hongarije 13 - Laszlo Bodnar
Prototype speler dat we hier willen. Keihard werken, vechten voor iedere meter. Heeft ook nog eens een dodelijke vrije trap.
België 17 - Vincent Lachambre
Moet ik hier iets op zeggen?
België 25 - Ken Leemans
Houd de bank warm...
Hongarije 27 - Boldizsar Bodor
Het is belangrijker dat zijn haar goed zit, dan dat hij goed speelt...
Nederland 30 - Olaf Rompelberg
Eigen jeugd, geef hem maar eens de kans!

Middenvelders:
Gambia 7 - Edrissa Sonko
Na zijn blessure niet meer op niveau teruggekomen, daarvoor ook maar een goed half jaartje...
Nieuw-Zeeland 8 - Ivan Vicelich
Te bang om een duel aan te gaan, trekt liever zijn poot terug.
Brazilie 10 - Sergio Pacheco de Oliveira
Zeker laten blijven!
België 14 - Kevin van Dessel
Onzichtbare speler, loopt vele gaten dicht en heeft een redelijk overzicht.
Nederland 15 - Charlie van den Ouweland
Nog geen echte kans gehad.
België 16 - Jerôme Colinet
Probeert het wel, maar het niveau dat Roda wilt nastreven is hem te hoog.
Nederland 26 - Gregoor Dijk, van
Blijven! Harde werker, goeie trap en absoluut niet bang om een duel aan te gaan.
Duitsland 28 - Pascal Müller
Eigen jeugd, maar (nog) geen kans gehad.

Aanvallers:
Brazilië 9 - Cristiano Dos Santos Rodriques
Niet balvast, maar een zeer sterke afronder. In combinatie met Sergio zeer gevaarlijk.
Estland 11 - Andres Oper
Net aangekocht, krijgt dus de kans van mij!
Nederland 12 - Dirk Jan Derksen
Op leeftijd, goede pinchhitter die ervaring op de jongeren kan overbrengen.
Nederland 18 - Mohammed Elberkani
Eigen jeugd, maar nog geen echte kans gehad.
Ivoorkust 19 - Sekou Cissé
Speelde de laatste weken met een blessure, heeft al laten zien dat hij moet groeien.

Geef de eigen jeugd eens een paar kansen, is het niks mogen ze ook in de uitverkoop.

Diego Jongen mis ik in dit lijstje, maar die heeft ook nog geen echte kans gehad. Ook eigen jeugd, maar wel blessuregevoelig!
Planning:
-
pi_30729552
Kevin van Dessel is toch ook niet iemand waar je op kunt bouwen als het in een wedstrijd niet goed loopt? Ik vind het een prima jongen, maar teveel net niet.
That's all folks!
  maandag 19 september 2005 @ 23:05:00 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30743250
quote:
Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kevin van Dessel is toch ook niet iemand waar je op kunt bouwen als het in een wedstrijd niet goed loopt? Ik vind het een prima jongen, maar teveel net niet.
Kan de boel niet op sleeptouw nemen, zal ook nooit met kop en schouders erboven uitsteken, maar wel een nuttige onzichtbare speler die veel ondankbaar werk opknapt!
Planning:
-
  maandag 19 september 2005 @ 23:14:02 #209
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_30743673
Na dit seizoen lopen de volgende contracten af:

• Senden
  • Sonko
  • Vicelich
  • Colinet
  • Lachambre
  • Jongen
  • van Dijk
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_30745348
    Van dat lijstje moeten ze alleen Van Dijk moeten behouden voor de club.
    That's all folks!
    pi_30745650
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Een gemotiveerde Moutawakil kan voor ieder verdediging een kwaal zijn.
    Bij Fortuna is hij niet meer te motiveren, zeker na dit bericht.

Dus om het bij voorbaat al als slechte aankoop te bestempelen, gaat net iets te ver.
    Hoe vaak heb je hem eigenlijk zien spelen CMT?
      dinsdag 20 september 2005 @ 10:24:12 #212
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30751033
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef Evertje het volgende:

[..]

Dus om het bij voorbaat al als slechte aankoop te bestempelen, gaat net iets te ver.
    Denk dat hij bedoeld dat Roda wederom een talent wilt halen, ipv. een ervaren speler.
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
    Van dat lijstje moeten ze alleen Van Dijk moeten behouden voor de club.
    Inderdaad!
    Planning:
    -
      donderdag 22 september 2005 @ 08:00:31 #213
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30814235
    Volgende ronde in de Beaphar-cup Eagles uit...
    Planning:
    -
      donderdag 22 september 2005 @ 08:42:54 #214
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30814597
    PSV meldt zich bij Roda voor Filipovic...
    Planning:
    -
    pi_30814683
    Is die filipovic zo goed dan? Is me nooit opgevallen eigenlijk.
      donderdag 22 september 2005 @ 15:42:56 #216
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30826448
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 08:48 schreef MaxPower het volgende:
    Is die filipovic zo goed dan? Is me nooit opgevallen eigenlijk.
    Is op dit moment ook alles behalve in vorm...
    Planning:
    -
    pi_30833035
    Nou, als je er een mooi prijsje voor krijgt, kan ie wel weg neem ik aan?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_30833257
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef Evertje het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen Roda JC en Fortuna qua niveau. Ik zie niet echt in wat Roda JC aan Moutawakil heeft. Spelers die er met de pet naar gooien hebben ze al genoeg volgens mij.
      donderdag 22 september 2005 @ 19:31:37 #219
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_30833540
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Er is wel een verschil tussen Roda JC en Fortuna qua niveau. Ik zie niet echt in wat Roda JC aan Moutawakil heeft. Spelers die er met de pet naar gooien hebben ze al genoeg volgens mij.
    We missen nog een Marokkaan in onze selectie. Nu hebben we 4 kwartetten met verschillen nationaliteiten.
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      vrijdag 23 september 2005 @ 00:56:51 #220
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30845775
    quote:
    Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

We missen nog een Marokkaan in onze selectie. Nu hebben we 4 kwartetten met verschillen nationaliteiten.
    Misschien kunnen we hem ook meteen verhuren.

Roda JC, verhuurt bijna alles!
    Planning:
    -
      vrijdag 23 september 2005 @ 13:34:12 #221
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_30856277
    Van rodajcfans.nl
    quote:
    Ferreyra naar Roda JC
    De transfer van Predrag Filipovic naar PSV lijkt steeds dichterbij te komen.

Roda JC wil de 30-jarige Montenegrijn alleen laten gaan wanneer een vervanger wordt gevonden. Inmiddels lijkt die voorwaarde te worden ingelost. PSV zal Osmar Ferreyra in een deal te betrekken en in Kerkrade stallen. Beide overgangen gebeuren dan op huurbasis, waarbij Roda JC nog een som geld extra krijgt.

Ferreyra werd aan het begin van het seizoen door PSV gehuurd van CSKA Moskou, maar komt er niet aan spelen toe.

Roda JC hoeft niet per se een linksback terug te hebben en geeft liever de voorkeur aan een multifunctionele speler. De 22-jarige Argentijn kan onder meer als linksback en linkermiddenvelder uit de voeten..

Bron : Voetbal24

tuurlijk, verhuur alles en scheep Roda maar op met alle bij andere clubs overbodige spelers...
    Nu hebben we 13 nationaliteiten (volgens t prikbord op rodajcfans.nl)
    pi_30857444
    Heey, een Argentijn hadden jullie nog niet
      vrijdag 23 september 2005 @ 14:26:14 #223
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_30857496
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Afunados het volgende:
    Heey, een Argentijn hadden jullie nog niet
    Precies en een Servier hadden we dubbel. Lozen dus die hap.
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_30857525
    Nu nog iemand van Antarctica.
    That's all folks!
    pi_30858068
    Ik kan het beleid van Roda ik niet echt volgen, ze staan er niet goed voor en zijn toch bereid halverwege het seizoen een exclusieve voetbal-o-theek voor PSV te spelen.

Ze zullen toch wel begrijpen dat ze een jaar een basisspeler kwijt zijn en als Ball of Reiziger weer beter is dat hij net zo vlug terug kan...
    pi_30858164
    Liquiditeitsproblemen op korte termijn waar we niks vanaf weten?
    pi_30861045
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef MaxPower het volgende:
    Nope het begin van een grote opruiming eindelijk!!!

Nu nog Van Dessel, Sonko, Cisse, Vicelich Daaaaag
    pi_30863068
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef MaxPower het volgende:
    Het is geen nieuws dat het daar financieel niet geweldig gaat..
      vrijdag 23 september 2005 @ 17:31:07 #229
    52543 Timo20
    RODA JC FOREVER!!
    pi_30863467
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
    Nu nog iemand van Antarctica.
    een eskimo als verdediger is altijd welkom
      vrijdag 23 september 2005 @ 19:08:33 #230
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30866209
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Nope het begin van een grote opruiming eindelijk!!!

Nu nog Van Dessel, Sonko, Cisse, Vicelich Daaaaag
    De opruiming begint dan wel verkeerd! Het begint bij een buitenlander die wel een meerwaarde voor ons elftal kan hebben...

Hendriks en consorten
    Planning:
    -
    pi_30866969
    Hoe kan PSV een gehuurde speler verhuren? Merkwaardig.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_30867048
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Timo20 het volgende:
    Van rodajcfans.nl
    [..]

[afbeelding]
    tuurlijk, verhuur alles en scheep Roda maar op met alle bij andere clubs overbodige spelers...
    Nu hebben we 13 nationaliteiten (volgens t prikbord op rodajcfans.nl)
    Ferreyra is wel een topper. Als je één jaar geleden had gezegd dat Ferreyra naar Roda JC zou gaan dan had iedereen je heel hard uitgelachen. Voor dat Ferreyra naar Rusland ging zat hij tegen het Argentijnse elftal aan.

Een toptalent.
      vrijdag 23 september 2005 @ 20:23:58 #233
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30868233
    quote:
    2005.09.23 Kaartverkoop Ajax-Roda JC
    In Amsterdam is morgen vrije verkoop voor de thuisvakken. Heb je geen uitkaart en wil je naar Roda kun je dus 'gewoon' een kaartje kopen voor een thuisvak. Welk nut heeft zo'n uitkaart nu eigenlijk vragen wij ons dan af! (Bron: Rodajcfans.nl)
    Aangezien er pas 121 uitkaarten zijn bij Roda kan dit wel eens uitkomst gaan bieden!
    Planning:
    -
    pi_30937651
    Zijn jullie eigenlijk nog steeds zo blij met Huub? Ik bedoel, met hetzelfde materiaal als vorig jaar zijn de resultaten stukken slechter..
    pi_30937791
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Afunados het volgende:
    Zijn jullie eigenlijk nog steeds zo blij met Huub? Ik bedoel, met hetzelfde materiaal als vorig jaar zijn de resultaten stukken slechter..
    Kone is weg...
      maandag 26 september 2005 @ 13:16:09 #236
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30941808
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Afunados het volgende:
    Ja, de spelers zijn het die het schijnbaar niet willen. Loopt al een aantal jaar niet met bijna dezelfde selectie!

1) J. van Dijk, ontslagen na net zo'n start als Stevens nu.
    2) Leekens, kreeg die gasten alleen aan het ballen tegen Bordeaux en Milan. Misschien een motivatieprobleempje?
    3) Vloet, deed het achteraf gezien redelijk met deze groep. Koné kon de aandacht van de andere (waardeloze) spelers wegtrekken waardoor het nog op iets leek.
    4) Stevens, ze willen nog steeds niet.
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kone is weg...
    Alsof het daar vanaf moet hangen.
    Koné trok de aandacht (en 2/3 verdedigers) waardoor de andere (waardeloze) spelers meer tijd en ruimte hadden!
    Planning:
    -
      maandag 26 september 2005 @ 13:17:18 #237
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30941836
    Sef Vergoossen heeft ook nog met een aantal van deze selectie gewerkt, en op het einde liep het daar ook totaal niet meer.

Aan wie ligt het dan, de spelers of de trainer?! Of misschien het kort-termijn kijken van ons k*tbestuur...
    Planning:
    -
    pi_30942000
    Nou ja, ik vel mijn oordeel natuurlijk op basis van de twee thuiswedstrijden tegen Roda dit en vorig seizoen, en mijn oordeel is dat Kone een aanzienlijk aandeel in die resultaten had, dus lijkt het me een grote aderlating. Je geeft zelf al aan dat Kone veel aandacht opeiste, dus lijkt me zijn vertrek een van de oorzaken voor de huidige slechte resultaten.
      maandag 26 september 2005 @ 13:29:33 #239
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30942164
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:
    Nou ja, ik vel mijn oordeel natuurlijk op basis van de twee thuiswedstrijden tegen Roda dit en vorig seizoen, en mijn oordeel is dat Kone een aanzienlijk aandeel in die resultaten had, dus lijkt het me een grote aderlating. [/b]Je geeft zelf al aan dat Kone veel aandacht opeiste,[/b] dus lijkt me zijn vertrek een van de oorzaken voor de huidige slechte resultaten.
    Waardoor de andere 'mindere' spelers toch ruimte en tijd hadden. Nu ze dat niet meer hebben weten ze niet wat te doen.

Buitenlanders met meerwaarde (bv. Lawal / Tchoutang) moesten weg en daarvoor werden 3de rang niks toevoegende buitenlanders gehaald. Dat ze bij Roda eens in de GGD gaan scouten, daar is genoeg (NLD!) talent te vinden!!
    Planning:
    -
    pi_30942281
    Inderdaad, ze moeten op die tour gaan. De gemiddelde Roda fan zal daar denk ik veel blijer van worden.
    That's all folks!
    pi_30942354
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Waardoor de andere 'mindere' spelers toch ruimte en tijd hadden. Nu ze dat niet meer hebben weten ze niet wat te doen.

Buitenlanders met meerwaarde (bv. Lawal / Tchoutang) moesten weg en daarvoor werden 3de rang niks toevoegende buitenlanders gehaald. Dat ze bij Roda eens in de GGD gaan scouten, daar is genoeg (NLD!) talent te vinden!!
    Zolang ze bij ons maar wegblijven, al vrees ik het ergste
      maandag 26 september 2005 @ 14:12:29 #242
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30943276
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
    Inderdaad, ze moeten op die tour gaan. De gemiddelde Roda fan zal daar denk ik veel blijer van worden.
    Dat weet ik wel zeker!
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef Afunados het volgende:

[..]

Zolang ze bij ons maar wegblijven, al vrees ik het ergste
    We hebben nog wel een aantal spelers voor jullie in de aanbieding hoor. Ik zet ze nog wel persoonlijk af in Maastricht...
    Planning:
    -
    pi_30947805
    En weer wat records gebroken...
    quote:
    Roda JC heeft dit weekeinde drie records gebroken. Of de Kerkraadse voetbalclub er blij mee is, valt echter te betwijfelen. Het gaat namelijk om records in negatieve zin.

Met de 4-1 nederlaag tegen Ajax verloor Roda JC voor het eerst vijf duels op een rij in de eredivisie. Ook gaat de seizoensstart 2005-2006 als slechtste de boeken in.

Daarnaast is het record 'meeste tegendoelpunten in zes duels' gebroken. Keeper Kujovic moest dit seizoen al zestien keer een bal uit het doel halen. Het oude record stond op dertien goals en werd neergezet in de seizoenen '81-'82 en '84-'85.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      dinsdag 27 september 2005 @ 01:02:31 #244
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_30960969
    quote:
    Op maandag 26 september 2005 18:15 schreef Suijk het volgende:
    En weer wat records gebroken...
    [..]

Dat ze de statestieken maar 's goed uitzoeken, alleen het laatste (meeste tegengoals) klopt...
    Planning:
    -
    pi_31064680
    Kan ik nou ook gewoon op de wedstrijd kaartjes halen bij de kassa aan het stadion of heb je echt zo een clubcard nodig ofzo? (zo staat het iig op de site van Roda)

Volgens mij had dit ik dit alles gevraagd maar ik dacht dat ik er geen antwoord op kreeg
      vrijdag 30 september 2005 @ 23:14:46 #246
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_31073004
    quote:
    Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
    Kan ik nou ook gewoon op de wedstrijd kaartjes halen bij de kassa aan het stadion of heb je echt zo een clubcard nodig ofzo? (zo staat het iig op de site van Roda)

Volgens mij had dit ik dit alles gevraagd maar ik dacht dat ik er geen antwoord op kreeg
    Je hebt een clubcard nodig, maar je kunt tegenwoordig ook een dagcc aanvragen.
    Planning:
    -
    pi_31081694
    Wel leuk overigens, vanmiddag Roda JC A1 - ASWH A1
    www.thuisuiteten.nl
      zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:04:42 #248
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_31089339
    quote:
    Op zaterdag 1 oktober 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
    En de uitslag is?
    Planning:
    -
    pi_31093336
    5-1 voor Roda geworden, werd in de kantine omgeroepen.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_31100816
    Worden jullie niet gek van dat mongolen gedoe na een doelpunt?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')