Net zoals Vicelich, Bodor, Lachambre, Sonko, Leemans....quote:Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moutawakil is natuurlijk wel een versterking van formaat.
Keepers:quote:Op maandag 19 september 2005 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie zouden er van jou mogen blijven, DarkShine?
Kan de boel niet op sleeptouw nemen, zal ook nooit met kop en schouders erboven uitsteken, maar wel een nuttige onzichtbare speler die veel ondankbaar werk opknapt!quote:Op maandag 19 september 2005 16:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kevin van Dessel is toch ook niet iemand waar je op kunt bouwen als het in een wedstrijd niet goed loopt? Ik vind het een prima jongen, maar teveel net niet.
Een gemotiveerde Moutawakil kan voor ieder verdediging een kwaal zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moutawakil is natuurlijk wel een versterking van formaat.
Denk dat hij bedoeld dat Roda wederom een talent wilt halen, ipv. een ervaren speler.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
Een gemotiveerde Moutawakil kan voor ieder verdediging een kwaal zijn.
Bij Fortuna is hij niet meer te motiveren, zeker na dit bericht.
Dus om het bij voorbaat al als slechte aankoop te bestempelen, gaat net iets te ver.
Hoe vaak heb je hem eigenlijk zien spelen CMT?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Van dat lijstje moeten ze alleen Van Dijk moeten behouden voor de club.
Is op dit moment ook alles behalve in vorm...quote:Op donderdag 22 september 2005 08:48 schreef MaxPower het volgende:
Is die filipovic zo goed dan? Is me nooit opgevallen eigenlijk.
Er is wel een verschil tussen Roda JC en Fortuna qua niveau. Ik zie niet echt in wat Roda JC aan Moutawakil heeft. Spelers die er met de pet naar gooien hebben ze al genoeg volgens mij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:16 schreef Evertje het volgende:
[..]
Een gemotiveerde Moutawakil kan voor ieder verdediging een kwaal zijn.
Bij Fortuna is hij niet meer te motiveren, zeker na dit bericht.
Dus om het bij voorbaat al als slechte aankoop te bestempelen, gaat net iets te ver.
Hoe vaak heb je hem eigenlijk zien spelen CMT?
We missen nog een Marokkaan in onze selectie. Nu hebben we 4 kwartetten met verschillen nationaliteiten.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen Roda JC en Fortuna qua niveau. Ik zie niet echt in wat Roda JC aan Moutawakil heeft. Spelers die er met de pet naar gooien hebben ze al genoeg volgens mij.
Misschien kunnen we hem ook meteen verhuren.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
We missen nog een Marokkaan in onze selectie. Nu hebben we 4 kwartetten met verschillen nationaliteiten.
quote:Ferreyra naar Roda JC
De transfer van Predrag Filipovic naar PSV lijkt steeds dichterbij te komen.
Roda JC wil de 30-jarige Montenegrijn alleen laten gaan wanneer een vervanger wordt gevonden. Inmiddels lijkt die voorwaarde te worden ingelost. PSV zal Osmar Ferreyra in een deal te betrekken en in Kerkrade stallen. Beide overgangen gebeuren dan op huurbasis, waarbij Roda JC nog een som geld extra krijgt.
Ferreyra werd aan het begin van het seizoen door PSV gehuurd van CSKA Moskou, maar komt er niet aan spelen toe.
Roda JC hoeft niet per se een linksback terug te hebben en geeft liever de voorkeur aan een multifunctionele speler. De 22-jarige Argentijn kan onder meer als linksback en linkermiddenvelder uit de voeten..
Bron : Voetbal24
Precies en een Servier hadden we dubbel. Lozen dus die hap.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:24 schreef Afunados het volgende:
Heey, een Argentijn hadden jullie nog niet![]()
Nope het begin van een grote opruiming eindelijk!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef MaxPower het volgende:
Liquiditeitsproblemen op korte termijn waar we niks vanaf weten?
Het is geen nieuws dat het daar financieel niet geweldig gaat..quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:49 schreef MaxPower het volgende:
Liquiditeitsproblemen op korte termijn waar we niks vanaf weten?
quote:
De opruiming begint dan wel verkeerd! Het begint bij een buitenlander die wel een meerwaarde voor ons elftal kan hebben...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:14 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Nope het begin van een grote opruiming eindelijk!!!
Nu nog Van Dessel, Sonko, Cisse, Vicelich Daaaaag![]()
![]()
![]()
![]()
Ferreyra is wel een topper. Als je één jaar geleden had gezegd dat Ferreyra naar Roda JC zou gaan dan had iedereen je heel hard uitgelachen. Voor dat Ferreyra naar Rusland ging zat hij tegen het Argentijnse elftal aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Timo20 het volgende:
Van rodajcfans.nl
[..]
[afbeelding]
tuurlijk, verhuur alles en scheep Roda maar op met alle bij andere clubs overbodige spelers...
Nu hebben we 13 nationaliteiten (volgens t prikbord op rodajcfans.nl)
Aangezien er pas 121 uitkaarten zijn bij Roda kan dit wel eens uitkomst gaan bieden!quote:2005.09.23 Kaartverkoop Ajax-Roda JC
In Amsterdam is morgen vrije verkoop voor de thuisvakken. Heb je geen uitkaart en wil je naar Roda kun je dus 'gewoon' een kaartje kopen voor een thuisvak. Welk nut heeft zo'n uitkaart nu eigenlijk vragen wij ons dan af! (Bron: Rodajcfans.nl)
Kone is weg...quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Afunados het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog steeds zo blij met Huub? Ik bedoel, met hetzelfde materiaal als vorig jaar zijn de resultaten stukken slechter..
Ja, de spelers zijn het die het schijnbaar niet willen. Loopt al een aantal jaar niet met bijna dezelfde selectie!quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Afunados het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog steeds zo blij met Huub? Ik bedoel, met hetzelfde materiaal als vorig jaar zijn de resultaten stukken slechter..
Alsof het daar vanaf moet hangen.quote:
Waardoor de andere 'mindere' spelers toch ruimte en tijd hadden. Nu ze dat niet meer hebben weten ze niet wat te doen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:23 schreef MaxPower het volgende:
Nou ja, ik vel mijn oordeel natuurlijk op basis van de twee thuiswedstrijden tegen Roda dit en vorig seizoen, en mijn oordeel is dat Kone een aanzienlijk aandeel in die resultaten had, dus lijkt het me een grote aderlating. [/b]Je geeft zelf al aan dat Kone veel aandacht opeiste,[/b] dus lijkt me zijn vertrek een van de oorzaken voor de huidige slechte resultaten.
Zolang ze bij ons maar wegblijven, al vrees ik het ergstequote:Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waardoor de andere 'mindere' spelers toch ruimte en tijd hadden. Nu ze dat niet meer hebben weten ze niet wat te doen.
Buitenlanders met meerwaarde (bv. Lawal / Tchoutang) moesten weg en daarvoor werden 3de rang niks toevoegende buitenlanders gehaald. Dat ze bij Roda eens in de GGD gaan scouten, daar is genoeg (NLD!) talent te vinden!!
Dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, ze moeten op die tour gaan. De gemiddelde Roda fan zal daar denk ik veel blijer van worden.
We hebben nog wel een aantal spelers voor jullie in de aanbieding hoor. Ik zet ze nog wel persoonlijk af in Maastricht...quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zolang ze bij ons maar wegblijven, al vrees ik het ergste![]()
quote:Roda JC heeft dit weekeinde drie records gebroken. Of de Kerkraadse voetbalclub er blij mee is, valt echter te betwijfelen. Het gaat namelijk om records in negatieve zin.
Met de 4-1 nederlaag tegen Ajax verloor Roda JC voor het eerst vijf duels op een rij in de eredivisie. Ook gaat de seizoensstart 2005-2006 als slechtste de boeken in.
Daarnaast is het record 'meeste tegendoelpunten in zes duels' gebroken. Keeper Kujovic moest dit seizoen al zestien keer een bal uit het doel halen. Het oude record stond op dertien goals en werd neergezet in de seizoenen '81-'82 en '84-'85.
Dat ze de statestieken maar 's goed uitzoeken, alleen het laatste (meeste tegengoals) klopt...quote:
Je hebt een clubcard nodig, maar je kunt tegenwoordig ook een dagcc aanvragen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan ik nou ook gewoon op de wedstrijd kaartjes halen bij de kassa aan het stadion of heb je echt zo een clubcard nodig ofzo? (zo staat het iig op de site van Roda)
Volgens mij had dit ik dit alles gevraagd maar ik dacht dat ik er geen antwoord op kreeg
En de uitslag is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |