Hmm gezongen? Tis een instrumentaal nummer als t goed is.....quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:49 schreef makinghistory23 het volgende:
[..]
Het is het intro van One night in Bangkok uit de musical Chess van Tim Rice en Bennuy Andersson en Björn Ulvaeus (van ABBA), gezongen door Murray Head.
MIA of M.I.A.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:50 schreef T1andonly het volgende:
Ik zoek een nummer met een hele toffe beat, kweet het genre helemaal niet meer, maar kvond het volgens mij iets van hiphop/RnB achtig...
enige wat me bij gebleven is dat de DJ iets erbij zei van : Mya of mia of M.Y.A.maar kan het niet vinden
het werd tussen 11 en 12 gedraait om 3fm trouwens
en staat niet op de site
Iets meer info? Was het een band of solo? Zong een man of een vrouw het? Was het een rustig nummer of juist niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:44 schreef Glennos het volgende:
Ik hoorde vanochtend een nummer op Yorin FM. Was rond 11 uur en was bij Stavermans Classics. Het nummer komt volgens mij uit de jaren 80 en ik ben al heel lang op zoek naar de Titel/Uitvoerende van dit nummer. De enige zin(nen) die me bij is/zijn gebleven is "If you want/won't to call me baby.." Weet iemand over welk nummer ik het heb en kan diegene mij helpen?![]()
Spin Doctors - Two princes [1992] ?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:36 schreef Glennos het volgende:
Nee ik bedoel niet Madison Avenue - Don't call me baby. Het was volgens mij een band. Werd gezongen door een man. Het was een vrij snel rock nummer. En de zin die ik nog wist "If you want/won't to call me baby.." kwam de hele tijd terug in het refrein.
Sorry meer info heb ik niet. Hoop dat dit genoeg is.
Ah, Soulwax Nite Versionsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:47 schreef Lolalala het volgende:
Wie zijn dat nu op MTV?
In wit gekleed? Paar mannen, soort elektro house
Op Lowlands.
Billy Joel - Pianoman?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:59 schreef freek21 het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij je op de achtergrond een oa mondharmonica hoort, en de stem lijkt van de googoo dolls, ongeveer dan. Het is een beetje een rustig nummer.
The Connells - '74-'75quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:58 schreef mirv3n het volgende:
Ik zoek een nummer maar ik kan hem alleen maar heel vaag omschrijven.. het is een rustig nummer en in een soort refreintje hoor je de zanger een paar keer zingen, seventy four seventy four. Als het nummer bijna af is veranderd dit als ik het goed heb ik seventy four seventy five...kan iemand me helpen?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:05 schreef Flibble het volgende:
Die 2e is Joyride van Roxette.... Die 1e heet 74, 75 maar weet ff niet van wie....
THNXquote:Onze-Ouwe-Sint-Jan - zondag 28 augustus 2005 @ 14:09
The Connells - '74-'75
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |