Ik ga niet toegeven dat ik de hele avond heb zitten F5'enquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
*F5*F5*F5*F5*F5*F... ow we doen het weer!!!.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik de hele avond heb zitten F5'en
Verversen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:28 schreef TehRockstar het volgende:
Wat kan ik met F5?
Nee vlarp.. Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die slaapt meestal toch tot laat uit?
Das dan weer minder...moet ik weer een paar weken wachten tot ie weer in Sterrenslag zitquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
en gewoon nergens een foto te vinden
Nou jahquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat die Taeke een aziatische gast was ofzo, maar het is gewoon een lompe fries
Taekequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:31 schreef TehRockstar het volgende:
Ik dacht dat die Taeke een aziatische gast was ofzo, maar het is gewoon een lompe fries
Ik ontken ook alles.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga niet toegeven dat ik de hele avond heb zitten F5'en
Psst..bladgroente..quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das dan weer minder...moet ik weer een paar weken wachten tot ie weer in Sterrenslag zit
Ja, nee, met ontbloot bovenlijf natuurlijk!quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psst..bladgroente..
[afbeelding]
tsk... heaumeaux... zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja, nee, met ontbloot bovenlijf natuurlijk!
Het oog wil ook watquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tsk... heaumeaux... zijn ook allemaal hetzelfde.
God, jij moet ook op alles zeiken he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Friezen zijn toch heel lang?.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
God, jij moet ook op alles zeiken he?
Nee, ik ben een kleine Fries.
sssst! hij slaapt alquote:
quote:
hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef TehRockstar het volgende:
Resident Evilwat een eng kutspel
Zou ie al slapen denk je?quote:
ik ga wel slapen doeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie al slapen denk je?
VLARRUP!!! SLAAP JE AL?!
Trustenquote:
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
Resident Evil..Pure Nostalgie
.. Honden die door ramen springen. Kraaien die je aanvallen. Freaky mensen met issues. Mensen die muteren. Complottheorien. Heerlijk zo'n survival horrorgame.
Horror op de achtergrond?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijk:D
en nu resident evil 4, heel erg goed maar meer een actie/adventure game met horror op de achtergrond
[afbeelding]
WOW.. VET!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijk:D
en nu resident evil 4, heel erg goed maar meer een actie/adventure game met horror op de achtergrond
[afbeelding]
Ik vind de achtergrond nog behoorlijk vriendelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef Vlarp het volgende:
*GRMBL*
DOE STIL STELLETJE APEKOPPEN!!!![]()
Nee, ik moet om 7:45 opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:43 schreef Cybart het volgende:
WAKKER BLIJFEN!
goed zo!quote:
Haal dat kutplaatje weg! KUTSPEL KUTSPEL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet jij niet naar New York ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
goed zo!
en oppassen nu, want ik weet waar je huis woont!![]()
Volgende weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar New York ofzo?.
Jij hebt het veuls te druk met meeten om mij te stalken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende week.
Dus dan kun je een weekje over straat zonder steeds over je schouder te hoeven kijken.
Daar maak ik altijd graag tijd voor vrijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
Jij hebt het veuls te druk met meeten om mij te stalken..
nou week nog niet wat 'serenity' betekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ heeft maar weer met zn avatar lopen kloten![]()
Okay.. that's it, geen bacardi breezers meer voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:55 schreef petre86 het volgende:
goeienacht
... na het werken al dronken...
en die glaasjes rum die ik van jou heb dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Okay.. that's it, geen bacardi breezers meer voor jou![]()
die mogen dan weer welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
en die glaasjes rum die ik van jou heb dan?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:52 schreef DarkDancer het volgende:
kunnen mensen ook ipv van namen en steekwoorden ook het complete verhaal vertellen zodat mensen die de rel niet hebben meegemaakt ook kunnen lachen
de leukste vond ik met kastanova.
iemand had op zijn persoonlijke homepage in het gastenboek lopen spammen.
kastanova wou ff de macho uithangen en opent een topic: "welke idioot met ip xxxxxxxxx (ip stond er wel echt) heeft mij zitten spammen, geef jezelf aan en biedt hier openlijk je excuses. dit ultimatum loopt af om 12 uur maandaag want dan moet ik werken bij @home. Aangezien ik daar bij de helpdesk zit traceer ik je ip en je adresgegevens" volgens mij dreigde hij ook nog om de aansluiting van die persoon af te sluitten wegens spam of zo.
in ieder geval kwamen er veel reacties. tis maandag 12 uur en kasta gaat naar werk. een dik uur later is hij opeens weer op het fok forum. Bleek dat er een klacht-email compleet met link naar zijn topic was gestuurd. Toen is hij dus op staande voet ontslagen. later bleek dus dat een persoon gewoon voor de lol zijn site had zitten spammen met onzin berichten en helemaal niks kwaads in de zin had. hij is dus ontslagen door zijn eigen grote bek
Je zit gewoon zwaar aan de xtc of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:40 schreef Semisane het volgende:
Aloha![]()
Ik ben verrassend wakker en opgewekt....gezien het feit dat ik dood leuk om 03.50 wakker werd en niet meer kon slapen tot 06.00.
Maar een beetje "slaap" thee zitten lurken...en naar mijn beeldscherm staan staren....ook het internet is verdomde rustig op dat soort tijdstippen.
Nee dat is de 'thee'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zit gewoon zwaar aan de xtc of zo.
Nee groene thee!quote:
quote:• Symptoms of a green tea overdose are not well known but might include restlessness, tremor, vomiting, and abdominal spasms.
Oooooohw is dat het! Ik vond al dat die vitamine pilletjes er zo raar uitzagen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zit gewoon zwaar aan de xtc of zo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oooooohw is dat het! Ik vond al dat die vitamine pilletjes er zo raar uitzagen.![]()
Tsk! Ik drink niet anders dan Chinese Tianqi-Ginseng Infusion tea hoor.quote:
In een beetje goeie groene thee zitten ook algen....en dat verklaart het dan ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Groene thee smaakt alsof het bedorven is.
Vitaminepillen zijn voor mietjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oooooohw is dat het! Ik vond al dat die vitamine pilletjes er zo raar uitzagen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |