*zich hierbij aansluit*quote:
Ah, iemand heeft z'n organisator-pakje weer aangetrokken.quote:
Jij komt toch ook weer?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Ah, iemand heeft z'n organisator-pakje weer aangetrokken..
Dat kan je ook zeggen zonder diequote:
en
En toen heb jij hem maar ingepikt. Of heb jij die jongen geleerd dat ie homo was?quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:43 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn zusje is verliefd geweest op een homo![]()
kwam ze later pas achter! hihihi
aaahhh is ze eindelijk verliefd op een ander.....is tie homo!![]()
Dat zou kunnen ja, maar na ampele overweging heb ik besloten toch wat smileys toe te voegenquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:42 schreef beaverhausen het volgende:
Dat kan je ook zeggen zonder die [afbeelding] enhoor.
.
.
En wat moet jij nou weer, stomme puber.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:11 schreef TehRockstar het volgende:
Yer damn faggerts!
Neequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat moet jij nou weer, stomme puber.. Moet je niet weer eens naar school, huiswerk maken en vroeg naar bed ofzo?
Anders gaan wij gewoon samen met G_L vlaai eten in Maastricht ofzo, zonder allemaal enge achtbaandingen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen zonder die [afbeelding] enhoor.
.
.
Ik was anders bijna een keer gekomen hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar na ampele overweging heb ik besloten toch wat smileys toe te voegen.
Dat klinkt dat wel weer veilig enzo. Meet-wise.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Anders gaan wij gewoon samen met G_L vlaai eten in Maastricht ofzo, zonder allemaal enge achtbaandingen..
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:50 schreef beaverhausen het volgende:
Ik was anders bijna een keer gekomen hoor!. Toevallig.
Ik ben kei liev.quote:
quote:
en ik ook nog steeds van jou hoorquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:.
En dan vinden ze het gek dat ik niet kom..
jij... jij... stomme meeter!.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wat een tronie trek jij
Ga jij nou maar eerst een fotoboek aanmaken.quote:
Waar heb jij dan in zitten reagerenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst een fotoboek aanmaken.
Nee, jij dan met je knutselvreugdecollage.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst een fotoboek aanmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |