ik ga wel slapen doeiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou ie al slapen denk je?
VLARRUP!!! SLAAP JE AL?!
Trustenquote:
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:33 schreef wizarddragon het volgende:
Resident Evil..Pure Nostalgie
.. Honden die door ramen springen. Kraaien die je aanvallen. Freaky mensen met issues. Mensen die muteren. Complottheorien. Heerlijk zo'n survival horrorgame.
Horror op de achtergrond?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijk:D
en nu resident evil 4, heel erg goed maar meer een actie/adventure game met horror op de achtergrond
[afbeelding]
WOW.. VET!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja resident evil 1 (remake op gamecube) was echt HEEL ERG goed.. doooodeng.. resident evil zero (later uitgebracht maar is een prequel) was ook meesterlijk:D
en nu resident evil 4, heel erg goed maar meer een actie/adventure game met horror op de achtergrond
[afbeelding]
Ik vind de achtergrond nog behoorlijk vriendelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorryquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:42 schreef Vlarp het volgende:
*GRMBL*
DOE STIL STELLETJE APEKOPPEN!!!![]()
Nee, ik moet om 7:45 opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:43 schreef Cybart het volgende:
WAKKER BLIJFEN!
goed zo!quote:
Haal dat kutplaatje weg! KUTSPEL KUTSPEL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet jij niet naar New York ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:47 schreef XMN8R het volgende:
[..]
goed zo!
en oppassen nu, want ik weet waar je huis woont!![]()
Volgende weekquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
Moet jij niet naar New York ofzo?.
Jij hebt het veuls te druk met meeten om mij te stalken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Volgende week.
Dus dan kun je een weekje over straat zonder steeds over je schouder te hoeven kijken.
Daar maak ik altijd graag tijd voor vrijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
Jij hebt het veuls te druk met meeten om mij te stalken..
nou week nog niet wat 'serenity' betekendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ heeft maar weer met zn avatar lopen kloten![]()
Okay.. that's it, geen bacardi breezers meer voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:55 schreef petre86 het volgende:
goeienacht
... na het werken al dronken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |