abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29874451
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:21 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Pas maar op, straks staat er op het semi intelectuele forum dat yvonne een infectie aan haar crackdoos heeft. En iedereen kan dan wel raden hoe ze daar aan gekomen is.
Op de weblog (ff doorscrollen) van die speedfriekgast hebben ze mevrouw Yvonne wel als SM-Meesteres ontmaskerd lees ik net.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:38:23 #277
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_29874464
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het volkomen legitiem is om je af te vragen waar het soort epistels vandaan komt die luuucida vanmiddag gefabriceerd heeft. Aangezien van luuucida bewezen is dat het in zijn aantijgingen vaak gaat om de zogenaamde "gespiegelde zelfreflex" (mda KP en Ollie), is het evenzeer legitiem om je af te vragen of het heerschap in het geniep niet zelf hunkert naar in zijn geval jonge jongetjes, meneer de jeugdelftal leider. Dat is geen speldeprikje uitdelen, maar een uitdrukking geven aan je gevoel voor waarheidsvinding... Niets misselijks aan me dunkt en wat ze er in dat gekkenkot van bakken dat interesseert me geen moer... Ik heb allang afscheid van die zonnige webloggers genomen, valt te lezen op lucy's weblogje...
Kom op, zulke taalspelletjes gaan er bij mij echt niet in.
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, die Lucy toch. Zou hijzelf pedo zijn oid.
Vind je nu echt dat je met zo'n losstaande, retorische uitspraak bezig bent met "waarheidsvinding" ? Ik begrijp dat je boos bent op lucida, maar draai er nou niet omheen.

Je gebruikt dezelfde vage toespelingen als lucida en sjun dat deden omtrent de dingen die ze jou verwijten of omtrent de holocaustontkenningen. Hoeveel logica zit er nu eigenlijk in een zin als onderstaande? Nul-komma-nul.
quote:
Aangezien van luuucida bewezen is dat het in zijn aantijgingen vaak gaat om de zogenaamde "gespiegelde zelfreflex" (mda KP en Ollie), is het evenzeer legitiem om je af te vragen of het heerschap in het geniep niet zelf hunkert naar in zijn geval jonge jongetjes, meneer de jeugdelftal leider.

Welk bewijs? Hoe goed ken je de man nu eigenlijk dat je er amateur-psychologie op los laat? En omdat je op basis van wat internetgegevens tot een bepaalde hypothese komt, denk je die meteen maar even analoog door te trekken naar pedoseksueel gedrag?

De meeste jeugdelftal leiders die ik ken, zijn overigens prima kerels die zich kosteloos en met veel enthousiasme inzetten voor de sport van hun team.
  Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:40:50 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29874532
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:37 schreef dioretix het volgende:

[..]

Op de weblog (ff doorscrollen) van die speedfriekgast hebben ze mevrouw Yvonne wel als SM-Meesteres ontmaskerd lees ik net.
Ze lopen hopeloos achter
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:42:30 #279
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_29874574
Ik dacht altijd dat ik teveel met internet bezig was, mijn ego is weer een stuk omhoog geschoten...
[KNE]-Mod
pi_29874604
quote:
Godverdegodver, wat een kuttopics.

En nu weet ik het nog niet.
pi_29874628
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:43 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

En nu weet ik het nog niet.
Wat weet je niet?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:44:54 #282
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_29874638
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:43 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat zei ik toen al: Goedenavond in "gok hier naar Lucida's ware identiteit"!

pi_29874682
quote:
Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat vrindjes PJO Aah en freakje sindsdien nog verdwenen zijn. S en L maken slechts gebruik van de middelen die hun ter beschikking gesteld worden.
pi_29874764
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef yvonne het volgende:
Ze lopen hopeloos achter
Je doet nu aan de betere snuff?
pi_29874802
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef du_ke het volgende:
Wat weet je niet?
Wat die zak arme turf zo 'interessant' maakt dat Yvonne zich ervoor zou schamen.
Dat CV. Houdt die oerconservatief echt zijn handje op?
pi_29874854
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:51 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Wat die zak arme turf zo 'interessant' maakt dat Yvonne zich ervoor zou schamen.
Iets beter zoeken dan vind je een naam, daarna google en je weet voldoende.
pi_29874898
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:38 schreef Pool het volgende:

[..]

Kom op, zulke taalspelletjes gaan er bij mij echt niet in.
[..]

Vind je nu echt dat je met zo'n losstaande, retorische uitspraak bezig bent met "waarheidsvinding" ? Ik begrijp dat je boos bent op lucida, maar draai er nou niet omheen.

Je gebruikt dezelfde vage toespelingen als lucida en sjun dat deden omtrent de dingen die ze jou verwijten of omtrent de holocaustontkenningen. Hoeveel logica zit er nu eigenlijk in een zin als onderstaande? Nul-komma-nul.
[..]
Het is van mijn kant weldegelijk een educated guess, zoals ik poog uit te leggen. Meneer put zich uit in maar 1 onophoudelijke mantra, met vanmiddag een voorlopig hoogtepunt zullen we maar zeggen, en beschikt over een m.i. opvallend inlevingsvermogen in het gedrag van hoe een pedoseksueel zou denken en doen volgens mij. Daarbij komt dat zowat iedere aantijging van hem tot nu toe vooral terugsloeg op zijn eigen gedragingen, vandaar dat KP en Ollie dit ook "de gespiegelde zelfreflex" doopten. Dus ja, niet zomaar het uitoefenen van retoriek wat mij betreft...
quote:
Welk bewijs? Hoe goed ken je de man nu eigenlijk dat je er amateur-psychologie op los laat? En omdat je op basis van wat internetgegevens tot een bepaalde hypothese komt, denk je die meteen maar even analoog door te trekken naar pedoseksueel gedrag?
Kijk dat enig bewijs hieromtrent moet uitblijven is uiteraard waar, maar een mens moet toch een werkhypothese hanteren, niet waar.
quote:
De meeste jeugdelftal leiders die ik ken, zijn overigens prima kerels die zich kosteloos en met veel enthousiasme inzetten voor de sport van hun team.
Ja, en?
I´m back.
  Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:54:51 #288
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29874903
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:49 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Je doet nu aan de betere snuff?
Uiteraard
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:55:08 #289
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:56:14 #290
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29874946
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ze doet me aan iemand denken.........
Ik moest zelf ook 2x kijken

pi_29874956
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:51 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja, grappige ontwikkeling was dat. Meneer stond ineens in zijn blote kont.
I´m back.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 00:58:01 #292
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_29874996
Overigens.... raar om hier een topic te starten waar bepaalde mensen niet op kunnen reageren.
Wat dat betreft is de weblog van Danny een betere medium... alleen die discussies die daar lopen slaan eigenlijk ook nergens meer op.
pi_29875047
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:58 schreef Drugshond het volgende:
Overigens.... raar om hier een topic te starten waar bepaalde mensen niet op kunnen reageren.
Wat dat betreft is de weblog van Danny een betere medium... alleen die discussies die daar lopen slaan eigenlijk ook nergens meer op.
Ze kunnen gewoon 1 van die 40 klonen van speedbootje gebruiken me dunkt. Zelf roepen ze om het hardst allemaal dat ze zelf ook allang weer rondlopen met een kloon, dus wat mij betreft kunnen ze gewoon reageren.
I´m back.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:06:09 #294
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_29875185
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
Kijk dat enig bewijs hieromtrent moet uitblijven is uiteraard waar, maar een mens moet toch een werkhypothese hanteren, niet waar.
Een werkhypothese hanteren omtrent de pedoseksualiteit van iemand die je niet anders kent, dan via een user-account en wat persoonsgegevens op internet. Gewaagd om zo'n wankele hypothese over een ernstige zaak direct in de openbaarheid te gooien. Ik vind het eerlijk gezegd richting smaad gaan.

Maargoed, jij bent zelf blijkbaar overtuigder van je gronden. Ga vooral door, zou ik zeggen. Zo lossen we het wel op.
  Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:11:44 #295
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_29875292
Wat betreft Lucida, of eender welk van de malloten die daar posten, valt er niets op te lossen. Zij vinden dat zij gelijk hebben en de rest van de wereld is het daar niet mee eens. Wat kun je meer doen dan ze voor gek verklaren (en voor mij is dat in ELK opzicht).
Het Is Voor mij klaar als een klontje dat die lui totaal mesjokke zijn.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_29875347
Waarom maak je trouwens een kloon als je niks meer met FOK! te maken wilt hebben, en maak je een forum óver FOK! als je niks meer met FOK! te maken wilt hebben.
Ja. Dan ben je best wel gestoord.
Hoe oud zijn ze eigenlijk?
pi_29875355
Nee hier zitten alleen maar mensen met een zuiver geweten of gedrag.

Ik noem een 3-eenheid. Die niets anders lijken te doen dan zuigen en steken onder water aan het geven

Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
  Admin dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:23:14 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_29875514
quote:
Bemerk overigens de enige moreel juiste aanpak van Fokcrew member Yvonne H. hoe zij geheel conform de eigen Pol=Fokpolicy mensen aanspoort gebruikersgevens te verzamelen. Zeer kies. Nu ben ik het waar de crew zo mee omspringt, wie zal er volgen? Afgaand op de hoge mate van rancune zullen ze nog wel van menig ex-user het doopceel (laten) lichten om hun gram te halen. Razz
Ik geef het op hoor

pi_29875528
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 01:06 schreef Pool het volgende:

[..]

Een werkhypothese hanteren omtrent de pedoseksualiteit van iemand die je niet anders kent, dan via een user-account en wat persoonsgegevens op internet. Gewaagd om zo'n wankele hypothese over een ernstige zaak direct in de openbaarheid te gooien. Ik vind het eerlijk gezegd richting smaad gaan.

Een bepaalde vraag stellen is natuurlijk niet gelijk aan een bepaalde bewering doen. Overigens is hier geen sprake van "het direct in de openbaarheid gooien van een bepaalde hypothese": heer is al ruim voor onze vakantie overgegaan tot dergelijke aantijgingen met zoals gezegd vanmiddag slechts het voorlopige hoogtepunt dat ik daareven dus gequote heb. Als jij dan beslist het woord "smaad" in de mond wilt nemen, misschien dat een dergelijke betiteling beter op zijn plaats is bij luuucida, denk je niet...?
quote:
Maargoed, jij bent zelf blijkbaar overtuigder van je gronden. Ga vooral door, zou ik zeggen. Zo lossen we het wel op.
Je wilt de boel oplossen? Volgens mij is dit facet, zoals ik gisteren uitlegde, slechts naspel, een onverkwikkelijke afgeleide. Je zult om het eventueel op te lossen terugmoeten naar die Holocaustontkenningsban van sjuuuneke imho.

I´m back.
pi_29875633
Wil dit nog even nalezen hier
Droom mooie dromen;)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')