Omdat ik geen foto's heb van boxersquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waarom heb jij een fotoboek zonder foto's?![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mensen met een fotoboek zonder foto's zijn paupers.![]()
nou.. das tog nie zoveel... kijk bij meisjes danquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
waar jongens zich druk om makenof hun haar goed zit
![]()
Zelf gecapt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook, op die van jou zit je haar ook niet
ik niet hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:44 schreef spenky het volgende:
[..]
nou.. das tog nie zoveel... kijk bij meisjes dan![]()
Ik vroeg ook niet of je foto's hebt van boxers.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef sweet_chocolate het volgende:
[..]
Omdat ik geen foto's heb van boxers![]()
Gewoon uit je fotoboekquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zelf gecapt?![]()
En mijn haar zit toch nooit, vraag maar aan Inge
Nee , waarom moet ik dan foto's hebben in mn fotoboek ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of je foto's hebt van boxers.![]()
Jammer van dat hoofd weer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef cofi het volgende:
onder het mom van de aanhouder wint:
[afbeelding]
![]()
Lulhannesquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik moet van mijn moeder naar mijn bedje toe![]()
Tot morgen
ok, voor de liefhebsters..:quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:55 schreef sweet_chocolate het volgende:
Prachtig cofi en nu in een mannelijke vorm
Zucht.....quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:49 schreef sweet_chocolate het volgende:
[..]
Nee , waarom moet ik dan foto's hebben in mn fotoboek ?
Zo, je bent wel érg moe zo te zien. Maar hey, tis al 11 uur, en je bent nog steeds een puber.quote:
Met de harssrip er over heen ....quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef cofi het volgende:
[..]
ok, voor de liefhebsters..:
[afbeelding]
volgens mij moet ie alleen zijn bikinilijn beter bijwerken...![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zo, je bent wel érg moe zo te zien. Maar hey, tis al 11 uur, en je bent nog steeds een puber.![]()
Onee, je bent geen puber, dus wtf doe je hier nog?![]()
Joepiequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zucht.....![]()
Van jezelf misschien?![]()
Was dat bericht trouwens niet voor mij bedoeld, aangezien er nu edit staat, en je bericht nu bij iemand anders staat ?quote:
Ik was ook maar op g-string aan het googlenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Chris, dat zijn geen appels kerelt
We kunnen haar beter gewoon op ge grilplaat leggenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:05 schreef cofi het volgende:
er zijn natuurlijk ook mensen die beter geen bikini aan kunnen trekken:
[afbeelding]
![]()
en dan dood gaan aan aderverkalking... liever niet dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:10 schreef sweet_chocolate het volgende:
[..]
We kunnen haar beter gewoon op ge grilplaat leggen![]()
Google dan op [google]appeltieten[/google]quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was ook maar op g-string aan het googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |