Die is off....quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Probeer t s bij Brechtje anders. Daar heb je mss meer succes.![]()
![]()
Die staat al niet eens meer in mijn msn lijst.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die is off....
Maar zoals Harm Edens zou zeggen: 'Gelukkig hebben we de foto's nog'
Ik heb sinds eergister Harold Verwoert in mijn lijst!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die staat al niet eens meer in mijn msn lijst.![]()
wie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb sinds eergister Harold Verwoert in mijn lijst!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overdag: Just Haroldquote:
juist jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Overdag: Just Harold
's Nachts: SUPER HAROLD!!!
En dan pakt ie zijn gitaar... hí-lá-rísch... heb de hele vrijdagnacht dubbel gelegen![]()
En ook om een opmerking uit een erotiek film:
"Het dagboek houdt op na de dood van de eigenaar!"
Mo, wat heb je gedronken. Zeg s eerlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Overdag: Just Harold
's Nachts: SUPER HAROLD!!!
En dan pakt ie zijn gitaar... hí-lá-rísch... heb de hele vrijdagnacht dubbel gelegen![]()
En ook om een opmerking uit een erotiek film:
"Het dagboek houdt op na de dood van de eigenaar!"
Ik stuur ze je wel via msn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef Ayaxola het volgende:
Wat is er trouwens met bikinipics van Imberr
Nu: Niksquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:20 schreef Eix het volgende:
[..]
Mo, wat heb je gedronken. Zeg s eerlijk.![]()
Die had ze toch al naar iedereen via msn gestuurd?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Inge wanneer krijgen we die foto's nou van die fotoshoot van vele weken geleden?
zodra ik ze krijgquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg Inge wanneer krijgen we die foto's nou van die fotoshoot van vele weken geleden?
Duurt wel lang niet?quote:
Ik heb niks mogen ontvangen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die had ze toch al naar iedereen via msn gestuurd?![]()
Geduld is n schone zaak.quote:
niet op lettenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef cofi het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar bikinipics?
He jij, opbokken naar BeFquote:
Ik zit hier vaker dan in BeF, sinds dat BeF zo langzaam gaat enz.quote:
Get a life.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
[..]
Ze zitten daar alleen maar te fappen op je foto's
Oh je had m'n opmerking al gelezen daar...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:30 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik zit hier vaker dan in BeF, sinds dat BeF zo langzaam gaat enz.
ehh.. neequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh je had m'n opmerking al gelezen daar...![]()
Ik zei het trouwens net iets eerder voordat ik hier wegging hoorquote:
Je mag de mijne wel hebben hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef sweet_chocolate het volgende:
En waarom zijn er geen boxerpics ?![]()
En waarom heb jij een fotoboek zonder foto's?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef sweet_chocolate het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik zei het trouwens net iets eerder voordat ik hier wegging hoor
dan heeftie een extra icoontjequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waarom heb jij een fotoboek zonder foto's?![]()
Hoi, ken je me nog?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:33 schreef sweet_chocolate het volgende:
Dat doen alle mensen die respect hebben voor de beeldvorming van mensen en die niet willen verpesten en een mysterie willen blijven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En waarom heb jij een fotoboek zonder foto's?![]()
Mensen met een fotoboek zonder foto's zijn paupers.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat doen alle mensen die respect hebben voor de beeldvorming van mensen en die niet willen verpesten en een mysterie willen blijven.
waar jongens zich druk om makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook, op die van jou zit je haar ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |