Goed zoeken/geen leven hebben, ik heb er ook iets over gehoord, heel magertjes.quote:
Pssst...doe es ff een submit met zoveel mogelijk info op Fok!, wellicht komt Fok! dan weer in de landelijke mediaquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:45 schreef Tubbietje het volgende:
Bron is mijn broer die op schiphol werkt
Ik heb zo'n idee dat de media dit toch wel weet, maar niet mag bekend maken ofzo om niet teveel paniek te veroorzaken, maar dat is natuurlijk ook maar een gedachtequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Pssst...doe es ff een submit met zoveel mogelijk info op Fok!, wellicht komt Fok! dan weer in de landelijke media
Ja, ik ben commercieel ingesteld
dus dat duurt nog ruim 12 uur?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:49 schreef Jesusisalive het volgende:
op de radio utrecht zeggen ze dat om 12.00 bekend wordt of dit hele festijjn de hele nacht gaat duren of niet...
wie nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef Oom_Agent het volgende:
Die Duitse machinist en conducteur in Arnhem zullen ook wel balen.
misschien meer nieuws nu bij ned 2?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Duurt wel erg lang inderdaad...
Omdat de tas reeds geopend is en er 20 kg explosieven in blijken te zitten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Als ik het goed begrijp is alles geheel ontruimd. je kunt dan toch met de al eerder genoemde robot vanaf een grote afstand de tas openen. Gaat de bom af dan heb je wel veel materiele schade maar zijn er geen mensen gesneuveld, en als er niks inzit kan de dienstregeling alsnog op gang komen. Waarom moet dit dan allemaal zo lang duren.
Daar zit wel wat in hoor! Vooral de NOS is daar heel erg mee bezig, met het niet zorgen voor paniek. Dat heb je toen met dat Laakkwartier gedoe ook wel gezien. Misschien zijn ze daardoor bij alles zo traag...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef Tubbietje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de media dit toch wel weet, maar niet mag bekend maken ofzo om niet teveel paniek te veroorzaken, maar dat is natuurlijk ook maar een gedachte
Pakkendquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:50 schreef Tobbes het volgende:
"houdt er rekening mee dat u niet meer thuiskomt vandaag''
ziet er niet naar uit...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
misschien meer nieuws nu bij ned 2?
?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:53 schreef Jesusisalive het volgende:
[..]
Omdat de tas reeds geopend is en er 20 kg explosieven in blijken te zitten?
Op Lelystad Centrum na dan hequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren.![]()
Regardless of dit nu nep of echt is, als het terroristen waren is hun doel bereikt. Utrecht is gewoon een van de drukste, if not de drukste, stations van NLD...
dat zou dan de enige goede reden zijn...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:53 schreef Jesusisalive het volgende:
[..]
Omdat de tas reeds geopend is en er 20 kg explosieven in blijken te zitten?
Waarom maak je hem dan niet open? Makkelijk zeggen als je er niet bij staat. Ach zoals altijd de beste stuurlui staan aan wal. En de mensen die hun vak doen weten het weer eens niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef GREENSKiN het volgende:
Het lijkt me een acceptabel risico om deze vergeten tas gewoon even open te maken... je laat toch niet tienduizenden mensen stilstaan? De kans op een bom lijkt mij te verwaarlozen... gewoon een Lowlands-ganger die in een wazige bui z'n tas heeft laten staan, o.i.d..
ja idd,quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou dan de enige goede reden zijn...
Volgens de knakker van de politie is er nog geen duidelijkheid over het pakketje.
Ik denk wel dat het serieus is, 4 uur om erachter te komen dat er niks inzit lijkt me wel erg overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |