denk dat veel mensen het niet eens weten, en dus naar het station gaan(van het terrein af dus) daar aangekomen het pas zienquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Als ik op Lowlands zou zitten liet ik mijn tent nog een nachtje staan...
Inderdaad, robotje om dat ding open te trekken en dan weet je het..quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het duurt wel fucking lang ja... ik ben geen expert maar het hoeft toch geen uren te duren om te onderzoeken of het een bom is ja of nee.
Inderdaad, ik vraag me best wel af wat je nu moest doen als je van plan was de laatste trein richting Z-Limburg te pakken. Denk dat je dan een groot probleem had.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef Oom_Agent het volgende:
En er staan meer dan 10.000 man op Amsterdam CS om richting Utrecht (Arnhem / Den Bosch) te reizen. Dat wordt via Amersfoort/ Deventer naar Arnhem, of via Rotterdam/Breda naar Den Bosch.
Maar dat wordt krap aangezien het bijna einde dienstregeling is.![]()
Idd...misschien een fikse boem..quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:34 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Inderdaad, robotje om dat ding open te trekken en dan weet je het..
ja daar zijn ze al 4 uur mee bezigquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:36 schreef testbeeld het volgende:
ze zijn momenteel bezig het pakje te onderzoeken met rontgen straling meld radio m net
Vervelend alleen dat de terrorist die dat wilde doen ergens in een weiland voor utrecht stilstaat.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef pekel het volgende:
Het zou nu een goed moment zijn om een bom te laten exploderen in A'dam, ivm gestrande passagiers (terug van Sail) die nu op A'dam CS staan.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:37 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Vervelend alleen dat de terrorist die dat wilde doen ergens in een weiland voor utrecht stilstaat.
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn?quote:22:55 CNL40319 Zürich HB
Duisburg Hbf 22:55 - Karlsruhe Hbf 04:25 - Baden-Baden 04:52 - Offenburg 05:19 - Freiburg(Breisgau) Hbf 05:56 - Basel Bad Bf 06:42 - Basel SBB 06:54 - Baden(CH) 07:59 - Zürich HB 08:22 2
ca. 180 Minuten später
oei oei!quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:40 schreef Oom_Agent het volgende:
De Internationale trein naar Zurich die om 20:05 uit Amsterdam is vertrokken staat ergens stil tussen Maarssen en Utrecht. Leuk voor de mensen die in Arnhem of Duitsland op willen stappen.
Ze hebben inmiddels meer dan 180 minuten vertraging volgens de vertrekstaat op Duisburg Hbf.
[..]
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/bhftafel.exe/dn?
bron?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Tubbietje het volgende:
Er is zeker wel een reden om nu extra voorzichtig te zijn met dit soort dingen.
Het is niet in de media geweest, maar vorige week is er op schiphol bij de treinen beneden ook een tas met detonator, gsm en zeep als inhoud gevonden.
en hoe weet jij datquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Tubbietje het volgende:
Het is niet in de media geweest, maar vorige week is er op schiphol bij de treinen beneden ook een tas met detonator, gsm en zeep als inhoud gevonden.
Ok... robot om dat ding uit de trein te halen en dan open te trekken... hoeft toch geen 4 uur te duren?quote:
hoe kom je aan die informatie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Tubbietje het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:43 schreef Tubbietje het volgende:
alsof ze nu niet het personeel aanwezig hebben die niks kunnen doen..quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:32 schreef Jesusisalive het volgende:
[..]
Dat wordt heel wat machinisten wakker bellen dan vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |