loos alarm. paniek om niksquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef Binkster het volgende:
Ik hoor net van me Dinnetje dat Utrecht CS wordt ontruimd door een mogelijke bommelding..... iemand wat bekend?
Ja ik lees het nu ook in de laatste alineaquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Nu.nL:
"Het pakketje, vermoedelijk een reistas"
Dat is dan ook voornamelijk voor de niet-Fok!-ers bedoeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:15 schreef the_disheaver het volgende:
weinig boeiends op extra uitzending rtl
Alleen dat er een bommelding is op centraal. Dus info wat al reeds in dit topic staat, plus wat beeldenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:16 schreef Jesusisalive het volgende:
wat zeggen ze op RTL?, zit in het buitenland dus kan het zelf niet volgen...
Voor hen die het gemist hebben: er werd niet veel nieuws gemeld behalve dan dat er zo hier en daar treinen in de middle of nowhere stilstaan en dat daar dus ook niemand uit kan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:12 schreef -Mk- het volgende:
EXTRA UITZENDING RTL NIEUWS OM 23:15 UUR
In verband met de ontruiming van Utrecht CS komt RTL Nieuws met een extra uitzending om
23:15 uur
op RTL4
Ja, bagage van een niets-vermoedende reiziger die er net achter is gekomen dat hij zijn tas is vergeten en hem nu niet meer durft op te halen omdat "er een bommelding is op Utrecht CS"quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:17 schreef R_Style het volgende:
mar als het extra nieuws uitzending is dan moet het wel wat in het pakketje zitten
Grote kans dat Bassie & Adriaan die zijn vergetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Falco het volgende:
Nu.nl spreekt trouwens niet over een tas, maar over een verdacht pakketje...
Iedereen is er nu toch al uit, dus van mij mag'ie uit elkaar klappen, materiële schade kan ik wel mee leven en dan hebben ze de boel in ieder geval niet voor niks ontruimd (en daarbij half Nederland lam gelegd)quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer ontploft ie nou
Dan is er eindelijk eens wat noemenswaardig nieuws te melden [afbeelding]
Dat is bullshit. Natuurlijk kun je wel uit een trein. Alleen wachten totdat je 'handmatig' naar een station is gewoon sneller (en warmer) dan lopenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:19 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Voor hen die het gemist hebben: er werd niet veel nieuws gemeld behalve dan dat er zo hier en daar treinen in de middle of nowhere stilstaan en dat daar dus ook niemand uit kan.
Natuurlijk niet, als elke achtergelaten tas zo'n ellende veroorzaakt hebben de moslims al gewonnen. Stel je voor dat deze ellende tijdense de spits op een werkdag gebeurd? Weet je hoeveel geld en ellende dat kost!?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Liever dit dan dat er slap wordt gereageerd en misschien honderden mensen worden opgeblazen....
Weet jij hoeveel man dat is? 10000 is fucking veel hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:27 schreef Oom_Agent het volgende:
En er staan meer dan 10.000 man op Amsterdam CS om richting Utrecht (Arnhem / Den Bosch) te reizen. Dat wordt via Amersfoort/ Deventer naar Arnhem, of via Rotterdam/Breda naar Den Bosch.
Maar dat wordt krap aangezien het bijna einde dienstregeling is.![]()
aparte naam heb je oudquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Dat extra nieuws was zo kort dat ik het gemist hebspannend hoor, eerst maar even een tukkie doen
alsof NS/prorail geen mogelijkheid heeft om na de dienstregeling ook nog treinen in te zetten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:29 schreef Jesusisalive het volgende:
lol bijna einde dienstregeling ja, 40.000 mensen gestrand vannachtslaapze
Breng ze maar niet op ideeenquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef pekel het volgende:
Het zou nu een goed moment zijn om een bom te laten exploderen in A'dam, ivm gestrande passagiers (terug van Sail) die nu op A'dam CS staan.
het zou me niet verbazen als ze dat gewoon vertikken....quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
alsof NS/prorail geen mogelijkheid heeft om na de dienstregeling ook nog treinen in te zetten...
Tsja, alles wijst erop dat we binnen nu en een paar weken aan het lijstje van terrorisme slachtoffers worden toegevoegd, misschien daarom die paranoia.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik denk dat er deze week, misschien morgen al, weer een station wordt ontruimt. 2 jaar geleden werd er na een enkele bommelding, elke dag wel een station of trein ontruimt.
Het steekt elkaar aan........
Dat wordt heel wat machinisten wakker bellen dan vannachtquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
alsof NS/prorail geen mogelijkheid heeft om na de dienstregeling ook nog treinen in te zetten...
Ja wat maakt het uit als er doden vallen hequote:Op zondag 21 augustus 2005 23:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wanneer ontploft ie nou
Dan is er eindelijk eens wat noemenswaardig nieuws te melden [afbeelding]
het duurt wel fucking lang ja... ik ben geen expert maar het hoeft toch geen uren te duren om te onderzoeken of het een bom is ja of nee.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:32 schreef -Mk- het volgende:
Zitten zeker veel vakjes in die tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |