Ik geniet altijd ZO van generalisatie, vooral toen gisteren iemand zo slim was dat tegen een Berber te doen die met zijn 4 bodybuildende vrinden in de kroeg zat...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron of zit je weer te vooroordelen
![]()
Wat een dom argument. Ze zijn bovendien helemaal niet gebeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef -Mk- het volgende:
Bommen die al liggen bellen ze niet vantevoren door.
Ook bommen in tassen worden nooit VOOR de ontploffing gevonden.
Het is dus loos alarm.
Nouja, (morgen) doodgaan an sich vind ik niet eens zo erg (zo'n lol in mn leven heb ik niet hehe)- alhoewel dan wel wat zonde van mn lichaam (volgend leven zit ik natuurlijk niet in hetzelfde geweldige lichaam ;-p)-......maar ik sterf liever een zachte dood dan eentje waarbij ik uit elkaar plof (rondslingerende ledematen) of levend verbrand.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef Frances het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken. Als het je tijd is is het je tijd. Dus gewoon niet druk maken want dat is niet goed voor je rikketik![]()
Weet ik wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat een dom argument. Ze zijn bovendien helemaal niet gebeld.
Overigens zal het wel loos alarm zijn maar je beredenatie slaat totaal nergens op.
honderdduizenden... tsjeeh! CHAOS!quote:Sail
Het is volgens een woordvoerster van ProRail onmogelijk om bussen in te zetten vanuit Amsterdam, waar het nautische evenement Sail is afgelopen, of Biddinghuizen waar het festival Lowlands tegen het einde loopt. Op beide evenementen bij elkaar zijn honderdduizenden bezoekers.
Kort gesprekje met iemand van de politie, oa over de ontruiming van het Beatrixtheater. Niets nieuws.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Op hart van Nl ook al niks over die bommelding. Of ik heb het net gemist want ik schakelde denk ik een minuut te laat in.
toen die treinen nog reden bracht je zoon tas altijd naar de gevonden voorwerpen als je zelf ook uit moest stappenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:59 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Weet ik wel.
Maar vergeten tassen worden te serieus genomen.
We zijn allemaal doorgedraait. Doorgeslagen. Bang voor terrorisme.
Laat het gewoon zitten, je houdt het niet tegen.
Vroeger was een tas in de trein gewoon een vergeten tas,
tegenwoordig denkt men meteen dat het een bom is.
Ik had dus de flits per ongeluk aangezet, maar het was te ver en dan wordt het zo'n foto:quote:
Zeker nooit op Kanaleneiland geweest zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:52 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je daarvan een bron of zit je weer te vooroordelen
![]()
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:05 schreef sonnie740 het volgende:
23:15 extra nieuws uitzending RTL nieuws
Het zou vanuit terroristisch oogpunt natuurlijk een goede timing zijn. Twee grote evenementen lopen ten einde en het overgrote deel moet over Utrecht Centraal naar huis. Als je als terrorist kwaad wil is Utrecht Centraal een erg mooie locatie op dit moment. Dat zal ook wel de reden zijn dat het zo serieus wordt genomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:01 schreef Jesusisalive het volgende:
Update nu.nl
[..]
honderdduizenden... tsjeeh! CHAOS!lkkre timing die melding
![]()
Nu.nL:quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:08 schreef Falco het volgende:
Nu.nl spreekt trouwens niet over een tas, maar over een verdacht pakketje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |