Zeker zijn sommige lemmings leuk maar het merendeel is zo zoutloos als suiker en die hoeven we niet(Lemmingen in het algemeen dus)quote:Op donderdag 15 september 2005 17:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zijn soms erg geinige bij![]()
mits je gevoel voor humor hebt
Hey je bent moderatorquote:Op donderdag 15 september 2005 17:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zeker zijn sommige lemmings leuk maar het merendeel is zo zoutloos als suiker en die hoeven we niet(Lemmingen in het algemeen dus)
Dit is mijn tweede dagquote:Op donderdag 15 september 2005 18:10 schreef classpc het volgende:
[..]
Hey je bent moderator![]()
Hoe lang al?
Alstublieftquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
voetballende herenveners
Topic mag op slot, wedstrijd is afgelopen
Heb em trouwens niet alleen om je aanvraag gesloten hoor, was al eerder van plan hem te sluiten. Ik had het topic maar even open gelaten om het aan te zien.quote:
Vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 15 september 2005 21:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is inderdaad raar maar ik zie niet écht een reden om er iets mee te doen
ook weer duidelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:38 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zie niets wat niet kan in dat topicen daarom doe ik er niets mee
Sorry schat, Probeer het nog eens in ONZquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:20 schreef Jett het volgende:
open mijn brownie topique bitte.
VIEZE TJAP DAN NIET HE
gaat lekker zoquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef DaFan het volgende:
Lekker beleid Tha_T!
Opent ze een keer geen ONZ topic ga jij m sluiten terwijl het topic gewoon lekker loopt.
Goed werk
Alle begin is moeilijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:41 schreef Tha_T het volgende:
Is weer open. Had ik beter op moeten lossen
precies, maar het is weer opgelostquote:
Gefeliquote:
Ik laat die 2e ook wel open hoor, dat moeten de ONZ mods morgen maar bepalen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:33 schreef BlueEyed het volgende:
t stond nog altijd in ONZ, en t is nog altijd nacht
Genoeg andere opties om met je nieuwe knopjes te spelen op dit moment toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |