Gewoon met em instemmen, dan is hij ook weer tevreden.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef RDC het volgende:
Gewoon een persoonlijke gedachten van mij hoor, maar ik denk dat er ongeveer euhm, helemaal NIEMAND is die je volgt. Sorry, volgende!
verklaar je naderquote:Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat ook altijd leuk om te doen is, is net doen alsof je voor school met een ruilspel bezig bent. Zo kun je door 1 appel te kopen, je hele maandelijkse boodschappen doen.
oke op die fietsquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:55 schreef Eland het volgende:
Logisch! Je zegt dat je moet ruilen voor school, en dat je begint met een appel. Die appel ruil je voor een ei, dat broed je uit, het kuiken ruil je voor een biefstuk, het biefstuk ruil je voor een fietsband, de fietsband ruil je voor een krat bier, dat drink je leeg, en van het statiegeld koop je weer een appel. Zo heb je de hele maand gratis bier.
Ik hoor een ervaringsdeskundige sprekenquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:55 schreef Eland het volgende:
Logisch! Je zegt dat je moet ruilen voor school, en dat je begint met een appel. Die appel ruil je voor een ei, dat broed je uit, het kuiken ruil je voor een biefstuk, het biefstuk ruil je voor een fietsband, de fietsband ruil je voor een krat bier, dat drink je leeg, en van het statiegeld koop je weer een appel. Zo heb je de hele maand gratis bier.
Maar met dat ei en dat kuiken is een beetje omslachtig, je kunt ook de appel direct ruilen voor een kuiken en/of biefstukquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:55 schreef Eland het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |