abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 september 2005 @ 19:53:45 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_30612294
Ken je dat? van die mensen die volgens henzelf problemen hebben met uitkeringsinstanties, andere dingen en daarvoor geen geld hebben om te eten.

Dan geef je ze af en toe eens wat waaronder de nodige verslavingsadditieven en dan blijkt dus dat ze met geuren en kleuren vertellen hoe ze op, naar mijn idee, zeer slinkse wijze ¤10 verdienen door te kreunen en te steunen dat ze nog een euro nodig hebben. Dan legt iemand die euro neer halen hem weg en beginnen weer opnieuw bij andere mensen. En daar zijn die mensen dan trots op, dat ze in 5 minuten bijna ¤10 bijk elkaar zeuren.

Dat zijn dan mensen die weten toevallig waar ze gratis kunnen eten maar ze doen het nooit hoor.
En ze hebben geen geld voor de verslaving maar gaan wel een nieuwe binnenband kopen voor de fiets want men heeft geld van familie/kennis.

Ik veracht dit soort mensen werkelijk.
Zo ook dit voorbeeld.
man heeft brood over en geeft dat aan zijn collega odat die "arm" is en die man waagt het om te zeggen: neem morgen wat meer mee want ik heb honger.
En dan zo'n vals lachje er bij en dan OOK nog voor tot nog toe bijna een maand lang verslaving laten bekostigen door collega's en menesen op straat.
pi_30613316
Gewoon een persoonlijke gedachten van mij hoor, maar ik denk dat er ongeveer euhm, helemaal NIEMAND is die je volgt. Sorry, volgende!
We hebben het nog steeds leuk
pi_30617760
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:28 schreef RDC het volgende:
Gewoon een persoonlijke gedachten van mij hoor, maar ik denk dat er ongeveer euhm, helemaal NIEMAND is die je volgt. Sorry, volgende!
Gewoon met em instemmen, dan is hij ook weer tevreden.
pi_30618013

Het is je levensverhaal?
Hatsjoe!
pi_30618090
Wat ook altijd leuk om te doen is, is net doen alsof je voor school met een ruilspel bezig bent. Zo kun je door 1 appel te kopen, je hele maandelijkse boodschappen doen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30618152
Ja. Ik ben het met je eens. Ik stem met je in. ( ) Juist.
  donderdag 15 september 2005 @ 22:47:41 #7
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_30618254
Of de buurman die in de wao zit maar wel elke dag zwart bij mensen klust.. en dat dan ook nog trots vertelt ook.... ja ik denk dat ik je wel een beetje snap
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 15 september 2005 @ 22:48:36 #8
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_30618283
En weer een wazig topic waar geen hond een touw aan vast kan knopen.
Qui habet aures audiendi audiat
  donderdag 15 september 2005 @ 23:33:53 #9
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_30620062
Zo gaar, wie gaat er nou geld weggeven aan iemand alleen noobs doen dat !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_30620706
Uitkeringen, verslavingen, geld weggeven, gratis, brood, arm, fietsband.
Zo iets staat er.

Ehhh, is het Herman Brood ?
The truth is rarely pure and never simple. - Oscar Wilde (1854 - 1900)
Tagged ? Kijk dan hier http://85.144.40.187/tagged/tagged.html
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:49:50 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30627299
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:42 schreef Svensational het volgende:
Wat ook altijd leuk om te doen is, is net doen alsof je voor school met een ruilspel bezig bent. Zo kun je door 1 appel te kopen, je hele maandelijkse boodschappen doen.
verklaar je nader
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 16 september 2005 @ 08:55:41 #12
128337 Eland
I'm a middle-aged kid
pi_30627348
Logisch! Je zegt dat je moet ruilen voor school, en dat je begint met een appel. Die appel ruil je voor een ei, dat broed je uit, het kuiken ruil je voor een biefstuk, het biefstuk ruil je voor een fietsband, de fietsband ruil je voor een krat bier, dat drink je leeg, en van het statiegeld koop je weer een appel. Zo heb je de hele maand gratis bier.
  vrijdag 16 september 2005 @ 09:14:15 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30627580
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 08:55 schreef Eland het volgende:
Logisch! Je zegt dat je moet ruilen voor school, en dat je begint met een appel. Die appel ruil je voor een ei, dat broed je uit, het kuiken ruil je voor een biefstuk, het biefstuk ruil je voor een fietsband, de fietsband ruil je voor een krat bier, dat drink je leeg, en van het statiegeld koop je weer een appel. Zo heb je de hele maand gratis bier.
oke op die fiets
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator vrijdag 16 september 2005 @ 11:48:16 #14
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_30630860
quote:
Ik hoor een ervaringsdeskundige spreken
pi_30630922
quote:
Maar met dat ei en dat kuiken is een beetje omslachtig, je kunt ook de appel direct ruilen voor een kuiken en/of biefstuk
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 16 september 2005 @ 13:26:07 #16
130161 Sjekkedelik
Genialiteit wordt overschat
pi_30633436
Van die hippies die op lowlands gaan wachten tot je je glas leeg hebt....

AAaarrghhhh donder op boomknuffelaar, had je maar een vak moeten leren zodat je wel genoeg geld had om zelf bier te kopen
Bier... Wie zegt dat geluk niet te koop is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')