Misschien zou je eens de FAQ van klaagbaak kunnen lezen?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef gammapooka het volgende:
Waarom word Mensen die nep topics openen gesloten ?
Ik doe toch een normale post lijkt me.
Dat anderen er nu een potje van maken.............
link graag ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:48 schreef snakelady het volgende:
Niet lullig bedoeld maar waarom de een wel op slot en de ander niet,zie er zo nog 1tje staat die over medeforummers gaat en daar word niks aan gedaan (hoeft van mij ook helemal niet).
Maar een beetje krom dus.
Slot en zie MED.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Of je penispomp gaat ff naar de klote...
In dit topic wat vieze plaatjes... op pagina 2 en 3 zover ik het nu zie.
Ik deel het even mee.
Sorry, liever niet, voel ik me zo'n verrader en ik heb er geen last van.quote:
geeft niet, maar dan kan ik er verder ook niets aan doenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Sorry, liever niet, voel ik me zo'n verrader en ik heb er geen last van.![]()
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op zondag 11 september 2005 17:47 schreef DaFan het volgende:
Wanneer gaat ie Myers er s uit met die hoerenFIPO plaatjes van m
nope, om den drommel niet. Bedankt voor het meldenquote:Op maandag 12 september 2005 03:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nu vraag ik me af of het is toegestaan om zomaar een pr0n filmpje te posten.
De tag van de URL zit een beetje verkeerd.quote:Hun gegevens zijn te vinden in [url=\\"http://forum.fok.nl/misc.php?action=faq\\"]de algemene FAQ[/url]
gefixtquote:Op dinsdag 13 september 2005 09:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Klaagbaak: de FAQ en de regeltjes
Onderaan:
[..]
De tag van de URL zit een beetje verkeerd.
Ow, hij is weer open, how cute.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De OP was misschien niet van de fabuleuze kwaliteit die jullie van me gewend zijn, maar toch is het geen grapje.![]()
Oh ja? Je mag wmb een nieuwe openen hoor maar met zo'n OP hoef je niet aan te komen. Iedere halve zool zag dat dat een grapje was (ik dus ook) .quote:Op woensdag 14 september 2005 12:42 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ow, hij is weer open, how cute.![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik wou je gewoon even testen ende je had me door.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Oh ja? Je mag wmb een nieuwe openen hoor maar met zo'n OP hoef je niet aan te komen. Iedere halve zool zag dat dat een grapje was (ik dus ook) .
Dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 14 september 2005 12:58 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik wou je gewoon even testen ende je had me door.
Chapeau.
Dat weet jij ook wel sinnerzquote:Op woensdag 14 september 2005 14:59 schreef 2609 het volgende:
wtf is nou weer een lemming
Met de kans me belachelijk te maken (quote:Op donderdag 15 september 2005 14:23 schreef 2609 het volgende:
waarom zou ik het dan vragen?
Zijn soms erg geinige bijquote:Op donderdag 15 september 2005 14:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Met de kans me belachelijk te maken ()
Een lemming is een kopie van een ander topic en die willen we hier niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |