Ik wil ook niet van twee walletjes eten, ik ben er mij van bewust dat mijn posts hier mij een IP-ban kunnen opleveren vanwege het beschadigen van FOK!, ik post hier en neem dat risico. Mijn opmerking op fok was verder niet bedoelt om Sidekick of iemand anders zijn ziel te strelen. Ik uitte mijn mening.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oei, ik erbij. Krijg ik nu een IP-ban?
Photo is zo goed geschreven!quote:
FF, alsjeblieft. Probeer het niet. Het siert je niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
intellectualistische beweegredenen
het is door oorzaak-gevolg wel iets minder genuanceerd geworden in nederland. maar om nou bangte zijn dat mensen hun humaniteit verliezen, als ze die al hadden ooit, gaat me tever.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die komen op Fok! niet voor is dus mijn bewering. Extreem-rechts heeft van het politieke midden extreem-links gemaakt.
Ik snap 'm. Ik kan het nu eenmaal niet helpen dat ik altijd zeg wat ik denk, inclusief stijl- en spellingsfouten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opletten
Boehoe de staat is gevaarlijk en eng, belasting is diefstal.
Ik frituur nog liever mijn eigen ballen, maar toch bedankt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Photo is zo goed geschreven!
Punt.
Bios, ga jij dan in POL posten, dan is het evenwicht weer hersteld.
Mijn Wolfje... wat doe je?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook niet van twee walletjes eten, ik ben er mij van bewust dat mijn posts hier mij een IP-ban kunnen opleveren vanwege het beschadigen van FOK!, ik post hier en neem dat risico. Mijn opmerking op fok was verder niet bedoelt om Sidekick of iemand anders zijn ziel te strelen. Ik uitte mijn mening.
Ik ben niet de intellectuele Goliath die mijn opponenten zich stuk voor stuk wanen idd.quote:
Weet je dat zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben niet de intellectuele Goliath die mijn opponenten zich stuk voor stuk wanen idd.. Maar goed iedere Goliath komt 1 keer in zijn leven een David tegen hè.
.
Yvonne, wat mij betreft hoef jij je niet te verdedigen tegen dit soort aantijgingen hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook niet van twee walletjes eten, ik ben er mij van bewust dat mijn posts hier mij een IP-ban kunnen opleveren vanwege het beschadigen van FOK!, ik post hier en neem dat risico. Mijn opmerking op fok was verder niet bedoelt om Sidekick of iemand anders zijn ziel te strelen. Ik uitte mijn mening.
graag met filmpje voor op de weblogquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ik frituur nog liever mijn eigen ballen, maar toch bedankt.
Je hoort mij niet beweren dat ze niet in het woordenboek voorkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leg dan eens uit welk woord niet in het woordenboek staat?
Nou ja, volgens sjuuun ben ik een miezerig denkertje hè en hij is een soort huomo universalis. Ik zit hier en hij op een miezerig weblogje waarop hij nauwelijks reply krijgt of van gelijkgestemden en guess who heeft hem dat geflikt???quote:
Ik weet dat jij een mooie tuin hebt. Tenzij je inmiddels gezwicht bent voor burenterreur.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik word altijd helemaal kriebelig van de woorden "weten" en "zeker zijn", Ryan3.
Als je niet van de corrupte crew® was zou ik je het zeggen. Het is een regelrechte schande hoe die mensen zijn behandeld, ook al ken ik nog steeds niet alle feiten.quote:
À priori wel idd.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:32 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik word altijd helemaal kriebelig van de woorden "weten" en "zeker zijn", Ryan3.
Wacht ff, wacht ff, er is nog een veel leukere!!!!!quote:
Ik reageerde op Yvonne ter verdediging van mijn stille aanbidder... jij dus. Stil nu.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als je niet van de corrupte crew® was zou ik je het zeggen. Het is een regelrechte schande hoe die mensen zijn behandeld, ook al ken ik nog steeds niet alle feiten.
WTF?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht ff, wacht ff, er is nog een veel leukere!!!!!
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?p=2128&highlight=#2128
Zo, klaar nu
Bejje gek, dit zijn Wolfjes woorden op het anti fok forumpje, en ik kon ze nu eens goed gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yvonne, wat mij betreft hoef jij je niet te verdedigen tegen dit soort aantijgingen hoor.
O, antwoord:quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik reageerde op Yvonne ter verdediging van mijn stille aanbidder... jij dus. Stil nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |