k denk dat je je nu net zo druk maakt als al die lieden die op fok! wilders' tussendoorse peilingen geloofden en nu ook inzien dat de man geen enkel krediet gaat krijgen. ik noem het hollandse emotie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De hele lange termijn visie, maar dan bestaan Fok! en wij allang niet meer, de korte termijn is aan de rechts-extremistjes. Hoewel ik overigens ook niet denk dat Fok ten einde komt, omdat een zestal extremistjes wat weblogjes hebben opgezet. Echter aanpakken kun je hen niet. Ze kunnen rustig veel en veel te ver gaan, denk ik... Ik trek wat dat betreft parallellen met het moslim-extremisme.
Jij verwart Ryan met Lucida, liefje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg vooral de indruk dat hij er op latere leeftijd wat ingewikkelde woordjes bijgeleerd heeft. Dat het anti-intellectuïsme aan de winnende hand is, is aan hem goed te merken.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:11 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je snapt het al zie ik, je mist alleen nog de theoretische onderbouwing.
Ey Staliquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef Stali. het volgende:
[..]
Jij verwart Ryan met Lucida, liefje.
Afijn, ik ben weer net zo snel weg ook. Have fun ladies!.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, dat ik kan overkomen als "een meeloper" komt denk ik vooral omdat ik gewoon niet sterk ben in het scriptief communiceren en daardoor digitaal teer op uitspraken van andere users. Als dat meeloperij is, dan zij het zo.
Och, zo zijn er nog weblogs, zeiken ze nu op Danny's weblog, en zijn het geen pukkelmannetjes edoch volwassenenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mijn God, wat triest. Dit is niet meer om te lachen.
Ja, die op woensdagavond was de bestequote:
Na Lotte en IR en Sebbo, ben ik klaar voor een nieuwe grensquote:Hoi, Nolius!.
Je gaat toch niet werkelijk een uitzending besteden aan een slechte hoax als POL?.
en fok! wordt er ondertussen niet minder populair op. intern is het mijns inziens prima geregeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zo zijn er nog weblogs, zeiken ze nu op Danny's weblog, en zijn het geen pukkelmannetjes edoch volwassenen
Maar ik ben niet diegene die doet alsof hij dat is.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het is natuurlijk anti-intellectualisme, prutser.
Zielig hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, zo zijn er nog weblogs, zeiken ze nu op Danny's weblog, en zijn het geen pukkelmannetjes edoch volwassenen
Wat ik niet begrijp is dat mensen dit steeds zeggen over mij. Wat jij zegt is gewoon niet waar over mijn vermeende gebrek aan sociale contacten. Het is jammer dat ik mijzelf tegen dit soort beweringen niet goed kan verdedigen, maar dat doet niets af aan de waarheid.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar ik ben niet diegene die doet alsof hij dat is.
Mm, het gaat erom of je die webloggertjes kunt stoppen ookal gaan ze te ver en dan denk ik van niet, net zo'n ondoenlijke zaak als stormfront het zwijgen opleggen imho. Het enige wat je kunt doen is deze heren negeren en weren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
k denk dat je je nu net zo druk maakt als al die lieden die op fok! wilders' tussendoorse peilingen geloofden en nu ook inzien dat de man geen enkel krediet gaat krijgen. ik noem het hollandse emotie.
Oei, ik erbij. Krijg ik nu een IP-ban?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat mensen dit steeds zeggen over mij. Wat jij zegt is gewoon niet waar over mijn vermeende gebrek aan sociale contacten. Het is jammer dat ik mijzelf tegen dit soort beweringen niet goed kan verdedigen, maar dat doet niets af aan de waarheid.
ja dat doe ik ook met de extreem-linkse of sharia-waardige reacties op fok! en irl.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, het gaat erom of je die webloggertjes kunt stoppen ookal gaan ze te ver en dan denk ik van niet, net zo'n ondoenlijke zaak als stormfront het zwijgen opleggen imho. Het enige wat je kunt doen is deze heren negeren en weren.
Leg eens uit wat er intellctueel zou zijn aan mijn texten? Welke woorden begrijp je niet, welke woorden staan niet in het woordenboek?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Maar ik ben niet diegene die doet alsof hij dat is.
Die komen op Fok! niet voor is dus mijn bewering. Extreem-rechts heeft van het politieke midden extreem-links gemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met de extreem-linkse of sharia-waardige reacties op fok! en irl.
Oplettenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Oei, ik erbij. Krijg ik nu een IP-ban?
Als Photo met "ph" is dan is text toch met "x"???quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ryan3? Het is "teksten", met "kst".
Ben je dom ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als Photo met "ph" is dan is text toch met "x"???
Ik wilde het uit intellectualistische beweegredenen niet zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:24 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ryan3? Het is "teksten", met "kst".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |