Hou je bijdehandte tering muil is...quote:
Zie nog steeds zo'n kut smileyquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Hou je bijdehandte tering muil is...
of snappie het niet![]()
Met alle respect verder hoorquote:
Dan denken ze dat het een taxi is voor fietsenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Fiets taxi eikol![]()
Kankeraso's lopen hier door de buurt
Vergeet de fiets taxi niet te nemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww RB... ik ben dinsdag vrij, ga je met de auto dan ?
Mag ik een lift ? Kan ik mooi een dagje Amsterdam doen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Fiets taxi eikol![]()
Kankeraso's lopen hier door de buurt
Ik heb mijn C-zwemdiploma.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vergeet de fiets taxi niet te nemen![]()
quote:
Ik wilde nog zoeken naar je motor maar ik wist niet meer hoe die eruit zou moeten zienquote:
Heb jij ook vakantie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww RB... ik ben dinsdag vrij, ga je met de auto dan ?
Mag ik een lift ? Kan ik mooi een dagje Amsterdam doen.![]()
Never mind... je bent op msn... ik ga inbreken !
Senseo les 1quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zal ff kijken wat de Bandit morgen van plan is te doen, en anders zoek ik wel ff uit hoe die Senseo werkt en ben je dinsdag welkom hierLars had het ook al voorgesteld eigenlijk dus jullie mogen samen langskomen
Weet alleen niet wanneer Lars kan
Of je ff je muil kan houwe !quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zie nog steeds zo'n kut smiley
je durft het gewoon niet echt te laten lijken he
Wij hebben wantijpopquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar wij hebben Sail
en een reinigingsdienst die staakt
Nee , ik ben al een week weer aan het werkquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij ook vakantie?
Zal ik de pannen vast klaar leggen, kan je pannekoeken voor ons maken
Gewoon even je bek houden Dubbel Frisss niggerquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Of je ff je muil kan houwe !
![]()
Deze hoeven ook niet echt te lijken![]()
Ff proefversie draaien voordat je eventueel komt dan. Waar gaat les 2 over? Hoe je drie kopjes Senseo moet maken? Misschien dat ik me daar dan vast op kan voorbereidenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:25 schreef RB het volgende:
[..]
Senseo les 1
doe water in de houder aan de achterkant
Leg de juiste koffiepadhouder in de machine met 1 of 2 koffiepads.
druk op de middelste knop.
als het rooie lampje constand brand druk je op het linker of rechter knopje links is 1 kopje rechts is 2 kopjes.
Einde les
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeahhh kickkeeequote:
Begin ik nie aanquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee , ik ben al een week weer aan het werk
Die twee weken regen.... toen had ik vakantie......
Ik werk ongeveer 4,5 dagen in de week en deze week heb ik dinsdag vrij.
Tssssss pannekoeken ! Mosselen bedoel je !
Jullie hebben de broertjes de boerquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Yeahhh kickkeee
[afbeelding]
[..]
Begin ik nie aanMijn maag heeft het al zo zwaar te verduren deze ouderloze dagen
![]()
![]()
Er is maar 1 les en die heb je net gehadquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ff proefversie draaien voordat je eventueel komt dan. Waar gaat les 2 over? Hoe je drie kopjes Senseo moet maken? Misschien dat ik me daar dan vast op kan voorbereiden![]()
Dan hadden ze als baby al moeten emigrerenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Die zijn toch het land uit omdat ze moeite hadden met de Nederlandse taal
I'll keep you up to datequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef RB het volgende:
[..]
Er is maar 1 les en die heb je net gehad![]()
Als dinsdag jou uitkomt moet ik nog geredschap meenemen sloophamer of iets dergelijks![]()
Je moet je spullen ook niet overal laten slingerenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Utrecht CS is ontruimd wegens de vondst van een glimmende kunst dildo![]()
Ik had in een vorig topic een bordje mosselen gepost voor je... gezien ?quote:
Shit !quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan hadden ze als baby al moeten emigreren
Utrecht CS is ontruimd wegens de vondst van een glimmende kunst dildo![]()
Mjah, als RB en Hicham nou de hele dag werken aan die motor, jij die vriendin in de park gaat checken dan kan je 's avonds wat eten maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:40 schreef ondeugend het volgende:
RB heeft het ook al over pannekoeken bakken.![]()
Niks niet !
* me gaat dan lekker in het vondelpark chillen, trammen, vriendin bezoeken als ze thuis is.
Hiesj, zorg dat die motor morgen NIET loopt !
Zeg !quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, als RB en Hicham nou de hele dag werken aan die motor, jij die vriendin in de park gaat checken dan kan je 's avonds wat eten maken.
Als ie het doet morgen dan tik ik wel ff de dodemansknop voordat RB hier overmorgen arriveertquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:40 schreef ondeugend het volgende:
RB heeft het ook al over pannekoeken bakken.![]()
Niks niet !
* me gaat dan lekker in het vondelpark chillen, trammen, vriendin bezoeken als ze thuis is.
Hiesj, zorg dat die motor morgen NIET loopt !
Het enige wat tot nu toe van onze eigen keuken komt is een opgewarmde diepvriespizza en een bordje papquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg !
Je weet toch dat ik een moderne vrouw ben ? Ik vind dat ik eerder een koeskoes van jullie 2 mag verwachten.
Deal !quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ie het doet morgen dan tik ik wel ff de dodemansknop voordat RB hier overmorgen arriveertProbleem snel opgelost en jij naar Amsterdam gekomen
Ik dacht dat moeders jullie kookles zou gevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Het enige wat tot nu toe van onze eigen keuken komt is een opgewarmde diepvriespizza en een bordje papDe rest hebben we volgehouden met kliekjes of een donner kebab van de plaatselijke Turk
Mijn zus is hier nu ook op bezoek en heeft vast eten voor morgen klaargemaakt. Zo komen we die vakantie wel door
IK geloof dat ik bij voorbaat al een ketting meeneem voor die sloopkogelquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ie het doet morgen dan tik ik wel ff de dodemansknop voordat RB hier overmorgen arriveertProbleem snel opgelost en jij naar Amsterdam gekomen
Ze heeft wat simpele dingen uitgelegd, maar nog geen zin gehad om ergens aan te beginnenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik dacht dat moeders jullie kookles zou geven
Och, er zijn zoveel manieren om dat te doenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef RB het volgende:
[..]
IK geloof dat ik bij voorbaat al een ketting meeneem voor die sloopkogel![]()
heb zo`n gevoe dat die wel om iemands nek past met kogel aan het eind daar bij die waterkant![]()
![]()
Shit, nou heb ik ruziequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef RB het volgende:
[..]
IK geloof dat ik bij voorbaat al een ketting meeneem voor die sloopkogel![]()
heb zo`n gevoel die wel van pas komt met kogel aan het eind![]()
l
Marokkanen aan pizza's ! Dat is toch geen gezicht man !quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze heeft wat simpele dingen uitgelegd, maar nog geen zin gehad om ergens aan te beginnenWaarom moeilijk doen als het makkelijk kan
![]()
Op verzoekquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil een aprilia.. die kijken zo leuk boos.
Poging geslaagdquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Marokkanen aan pizza's ! Dat is toch geen gezicht man !
Zwart !quote:
Hij kan ergens anders aan vastgemaakt wordenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Shit, nou heb ik ruzieVraag me af wat een pijnlijkere dood is, de nagels van ondeugend in je ogen omdat ze niet naar Amsterdam kon komen of een ketting om je nek en het water in
![]()
1000ccquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zwart !
Hoeveel CC's en kost ie duur ?
En heeft ie ook een zijkant ?
* ondeugend slikt...quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:20 schreef RB het volgende:
[..]
1000cc
Kwanta costa ¤ 10000 tweede hands
[afbeelding]
![]()
Yeahh babyquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend slikt...
Zijn ze er ook 'kleiner' ?
Nee geen 125 of 250......
quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* ondeugend slikt...
Zijn ze er ook 'kleiner' ?
Nee geen 125 of 250......
Is het ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
@RB...
Dat lijkt wel een endurancemug !
Jaquote:
fles is nu zeker leegquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde die rooie quoten, maar klikte mis denk ik... Goede rosé zeg !
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
..... en duddettes.
geen nieuwere foto's gevonden?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:36 schreef bwt het volgende:
Hey dudes, en duddettes.
geen nieuwere foto's gevonden?
Jij. bwt en OPM toch nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:44 schreef RB het volgende:
Als het zo doorgaat heeft iedereen een keer op z`n plaat gelegen dit jaar![]()
Jij. bwt en OPM toch nog niet.quote:
Da`s waar ook vlak voordat hij hem verkocht heeftquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
OPM heeft zijn oude bike toch plat gelegd in een bocht vlak bij hem thuis?
Ben ook oud en wijsquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
!
En dat vertel je nu pas ? Of heb ik wat gemist
OPM kan ik me niet herinneren... als die ook plat is gegaan in de zin van vallen dan is RB de enige die nog niet is gevallen ?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
denk dat ik er maar eens in ga duiken
ik ben plat in gegaan in de zin van GRMBLquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
!
OPM kan ik me niet herinneren... als die ook plat is gegaan in de zin van vallen dan is RB de enige die nog niet is gevallen ?
Tot op heden alle dagen van de week.quote:
Ik neem aan dat je hem gelijk aan de Optimate hebt gezet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef ZX-7R het volgende:
monteur zou de accu etc doormeten of ie echt aan vervanging toe is
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:07 schreef hollander172 het volgende:
Waar zijn mijn crashfoto's dan gebleven?![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:19 schreef ZX-7R het volgende:
en bwt legt zijn motor om de 3 weken wel een keer neer, als ik het goed begreep gister
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
!
quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:43 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, of Lars bedoelt juist van niet. Dat denk ik eerder.![]()
Maargoed, als je 100 km per jaar rijd dan kan ik het ook.![]()
Te lange vakantie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 08:43 schreef worldpimber het volgende:
Hmm, of Lars bedoelt juist van niet. Dat denk ik eerder.![]()
Zo is het ook.quote:Maargoed, als je 100 km per jaar rijd dan kan ik het ook.![]()
Als je in dat SM topic leest dan gaan de echte gasten wel een keer of meer per maand neer.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:17 schreef Makster het volgende:
Ben ook nog niet neer gegaan, wel bijna met de eerste SM rit dat ik van ee ndijk afknalde
OPM die zat achter me, die kan het zich vast nog wel herrineren, 30 cm meer naar rechts en ik lag nu no in het gips![]()
Kan toch weinig kapot aan die omgebouwde crossertjes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je in dat SM topic leest dan gaan de echte gasten wel een keer of meer per maand neer.![]()
![]()
![]()
But it is a matter of always trying to go fasther.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan toch weinig kapot aan die omgebouwde crossertjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |