je zal bij de Mac moeten werken op zondag en er komen ineens meer dan 300 motorrijders even op bezoekquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef bwt het volgende:
Damn, lees net dat ze geheel onaangekondigd bij de mac geplanned hadden.
oeps
Die kerel is zich waarschijnlijk het aapezuur geschrokkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef bwt het volgende:
Damn, lees net dat ze geheel onaangekondigd bij de mac geplanned hadden.
oeps
Rechts bovenin het hoekje !quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie de spot niet![]()
Die marokkaans uitziende man is youssef niet hoor
Hej RB post dit 2 posts na je ook. Hoe kan dat?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef ondeugend het volgende:
De manager van de Mac had gemaild dat het nogal een schrik was geweest.
Maar dat ze volgende keer weer welkom waren en alleen even bijtijds moesten laten weten dat ze kwamen. De manager zou dan voor extra personeel zorgen en wat akties.
Het zag er al naar uit dit niet van tevoren was gemeld. Had het er nog met de Boschenaren en motorrijders uit de buurt over gehad. Ze vroegen zich af of iemand dit had gemeld. Het leek me van niet, aan de verschrikte gezichten te zien.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef ondeugend het volgende:
De manager van de Mac had gemaild dat het nogal een schrik was geweest.
Maar dat ze volgende keer weer welkom waren en alleen even bijtijds moesten laten weten dat ze kwamen. De manager zou dan voor extra personeel zorgen en wat akties.
Ik lees het net op het MF en zet hier een samenvatting.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej RB post dit 2 posts na je ook. Hoe kan dat?![]()
Echt goed voor het imago zijn al die motorrijders nietWel gezellig en weinig gezeik dit keer volgens mij, maar dat ze nu met z'n allen als mongeaulen aan het gas staan te jengelen
?
daar hadden ze het vorig jaar al over...verbaasd me dat ze het nu nog niet hebben gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:47 schreef ondeugend het volgende:
De manager zou dan voor extra personeel zorgen en wat akties.
Ik had hem daar niet op geplant... dat heeft de maker van de foto gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
niet meer Imageshit gebruiken
Photbucket is beter en betrouwbaarder hoor![]()
Dat jij niet eerst leest voordat je gaat blaten !quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa hoor.. ik zat maar te zoeken maar kon niemand van jullie vinden (wat wil je ook, al die fietsen zien er hetzelfde uit)
Alleen die van Raus heb ik misschien gezien, voor de mac, helemaal in het hoekje? Ik zag nog een gare Bandit 600 met een geplakte koplamp unit.. dus ik dacht, dat is hicham zeker. Maar bij kennismaking bleek dit dus niet het geval![]()
Dat jullie mij niet eens gespot hebben![]()
[afbeelding]
Het was ook zomaar 1 uur, heb heel wat mensen zitten zoeken maar heb er uiteindelijk maar een aantal ontmoetquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef bwt het volgende:
wel wel, ik heb je nog 2 seconden gezien
toen verdween je al rijdend achter de benzienepomp
Wat heb jij dan gedaan vrindquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa hoor.. ik zat maar te zoeken maar kon niemand van jullie vinden (wat wil je ook, al die fietsen zien er hetzelfde uit)
Alleen die van Raus heb ik misschien gezien, voor de mac, helemaal in het hoekje? Ik zag nog een gare Bandit 600 met een geplakte koplamp unit.. dus ik dacht, dat is hicham zeker. Maar bij kennismaking bleek dit dus niet het geval![]()
[afbeelding]
Had ik al gelezen, maar een flits noem ik niet echt spottenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat jij niet eerst leest voordat je gaat blaten !![]()
Er waren honderduizenden ZX-6R-etjes.. hoe moest ik nou weten welke van jou wasquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan vrind![]()
Ik heb je gespot, bespuugd en geslagen. Maar je zag me gewoon niet staan?![]()
![]()
Dat is toch wel de charme van motorrijden en eensgezinden he...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
daar hadden ze het vorig jaar al over...verbaasd me dat ze het nu nog niet hebben gedaan![]()
ik wou nog even mijn trouwe duwers heel erg bedanken![]()
die hebben zich aardig in het zweet gewerkt vandaag
Bergop terugquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ZX-7R het volgende:
heb me vandaag daarom ook al vor de 2e keer moeten douchenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
daar hadden ze het vorig jaar al over...verbaasd me dat ze het nu nog niet hebben gedaan![]()
lees voortaan eerst eens even bij voordat je postquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Die met die geschaafde stepjes, demper, frame en stuurdoppen natuurlijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Er waren honderduizenden ZX-6R-etjes.. hoe moest ik nou weten welke van jou was![]()
Waarom doe jij dat niet vertellen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bergop terug![]()
En waarom moet jij midden op de Posbank opeens je motor duwen?
alleen je eigen, phatte gewicht moest je toen naar boven 'duwen'quote:
omdat iemand zoiets deedquote:En waarom moet jij midden op de Posbank opeens je motor duwen?
Ja helemaal links in het hoekje. Niet echt de beste fotoplek, maar wij waren er met onze groep als eerste...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Oké - dan is het goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Later![]()
Moet nog verslagje typen
Maar ik ben zo enthousiast.. helemaal hyperquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lees voortaan eerst eens even bij voordat je post
Herkenbaar punkquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar ik ben zo enthousiast.. helemaal hyper [afbeelding]
Ben net thuis![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vond je zo een ontzettende kneus dat ik me maar anders heb voorgedaan
![]()
startkabels en autoquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe?
Hij startte 'toevallig'quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:18 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
startkabels en autotijdens de meeting hebben bwt en joes elke keer geduwd
later toen ik hem naar Z'bommel bracht heb ik onderweg getankt, daar gewoon een poging gedaan en hij startte
monteur zou de accu etc doormeten of ie echt aan vervanging toe is
quote:
ik zou niet durvenquote:Nee, je nam ons zeker echt niet in de maling![]()
Je vergeet de kappen en gebroken onderdelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die met die geschaafde stepjes, demper, frame en stuurdoppen natuurlijk
Uh ik weet ook niet echt waar we langs zijn gereden, maar uiteindelijk zijn we ergens in the middle of nowhere terecht gekomen.. alwaar iedereen de motor heeft neergezet en waar wat stunters hun ding gingen doen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef ZX-7R het volgende:
hoe was die toerrit file dan, fulcrumen waar zijn jullie naar toe gegaan, dat was nog onduidelijk toen iedereen vertrok...
ze zijn wezen stunten op een landweggetjequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:35 schreef ZX-7R het volgende:
hoe was die toerrit file dan, fulcrumen waar zijn jullie naar toe gegaan, dat was nog onduidelijk toen iedereen vertrok...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Makster het volgende:
Relaxed, neer gaan en niks aan je motor hebben![]()
![]()
Je bent nog steeds een HELD, ik ken NIEMAND die zijn motor neerlegd en vervolgens geen schade heeft![]()
EDIT
afgezien van je remsetje dan, maarja das minder duur dan lakschade
![]()
Mwoh... remsetje is niet echt goedkoop volgens mij..quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Makster het volgende:
Relaxed, neer gaan en niks aan je motor hebben![]()
![]()
Je bent nog steeds een HELD, ik ken NIEMAND die zijn motor neerlegd en vervolgens geen schade heeft![]()
EDIT
afgezien van je remsetje dan, maarja das minder duur dan lakschade
![]()
Ff laten lassen bij een alu lasser en klaar is kees Aliquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mwoh... remsetje is niet echt goedkoop volgens mij..
En volgens mij zie ik toch duidelijk krassen in de lak?
SBS6quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:17 schreef Makster het volgende:
Was er op tv dan
Ben het schuren weer ff zat, wat een graf werk zegZitten veel randjes en gaatjes waar je moeilijk bijkomt bij al de crossplastic
Maar we zijn al ver over de helft
Met dit:quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Ff laten lassen bij een alu lasser en klaar is kees Ali(hoe doe je doorstrepen
)
Maar 100% dat een remsetje goedkoper is als lakschade
En anders gelijk een race setje erop![]()
1 | [s]streepje[/s] |
Mzzl met hun, is dit weer een plek onder de zonquote:
Wat een wijf joh, daar vallen dus doden door hehquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Met dit:
[ code verwijderd ]
streepje
SBS6 lijp
Koppeltje dat 22 uur doet over 200 km
JOHquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Mzzl met hun, is dit weer een plek onder de zon
Hotel de Ville![]()
![]()
Kansloos zulke mensen![]()
Also also alsoquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
En die hoeregrafzooibandit
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef hicham het volgende:
"Discriminatie"
Mongolen. Dat je als een debiel op de weg rijdt, okay (). Maar dan dergelijke uitspraken doen
Gezellig zo met de Fok!MC (+ een buitenstaander) TV kijken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
En die hoeregrafzooibandit slaat maar niet aan
Moet wel in de electronica zitten, dat ding had al 20x moeten starten man
RB, jij bent morgen vrij toch? Zin in koffie bij mij thuis??
Wel zelf maken, we hebben een Senseo apparaat maar weet niet hoe dat ding werkt
Was daar mis mee?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef Makster het volgende:
210 waar je 50 mag
Gelukkig kan je niet aan die gasten zien dat ze het IQ van een engelsman hebben
Vind alles prima zolang je maar je bijdehand tering muil houdt snappiequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Hicham, don't worry dat ik weer bij ''je'' clubje kom. Ik blijf lekker een buitenstaander ja, daar heb ik zelf voor gekozen remember.
Zal ongetwijfeld heel simpel zijn maar drink nooit koffie,quote:
Daarom hou ik ook zo van stinkie, das de enige motor die viezer en geragder eruit ziet dan die van mijquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was daar mis mee?Dinsdag maar effe langs Horeon, en anders Ducktape
![]()
En krassen, al zitten er krassen op boeiuh.
Ask bwt maar, maakt echt geen ene Fuck uit.
![]()
I like that mentaliteit ofzo...
En nu zonder smileysquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Makster het volgende:
[..]
Vind alles prima zolang je maar je bijdehand tering muil houdt snappie![]()
Verhip !!quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Ik kijk al niet meer![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3457342![]()
Wat een n00b, echt zo een overmoedige newbe die tegen de vlakte gaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:02 schreef worldpimber het volgende:
Ik kijk al niet meer![]()
http://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3457342![]()
Me uitnodigen voor een kop koffie is goed, als jij hem maaktquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef hicham het volgende:
En die hoeregrafzooibandit slaat maar niet aan
Moet wel in de electronica zitten, dat ding had al 20x moeten starten man
RB, jij bent morgen vrij toch? Zin in koffie bij mij thuis??
Wel zelf maken, we hebben een Senseo apparaat maar weet niet hoe dat ding werkt
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom hou ik ook zo van stinkie, das de enige motor die viezer en geragder eruit ziet dan die van mijen bwt is ook een favoriet van mij
Heeft ook allemaal van die kleine ongelukjes met z'n motor gehad
Zal ff kijken wat de Bandit morgen van plan is te doen, en anders zoek ik wel ff uit hoe die Senseo werkt en ben je dinsdag welkom hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:12 schreef RB het volgende:
[..]
Me uitnodigen voor een kop koffie is goed, als jij hem maakt![]()
Morgen moet ik naar de arbo dienst en s`middags werken .
Dinsdag zou wel kunnen![]()
Fiets taxi eikolquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef hicham het volgende:
Er ligt hier een taxi-fiets in het water![]()
Zo een ding van Madama Tussaud ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |