quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als daar meer dan 20 ampere uit kan komen wel.![]()
Er moet dus ongeveer 100 keer meer uitkomen dan mogelijk.![]()
Dat ding heeft zelfs niet genoeg vermogen om een knipperlichtje aan te sturen.![]()
(tenzij het een led lampje is)
dan zou ie gaan stoten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat ie niet gewoon in zn 1
Dan start ie ook niet en brand je N lampje ook niet
Zit toch beveiliging op....quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
als de accu nog beetje zwak zou zijn dan kan aanduwen wel werken omdat er dan wel een vonk word gegenereerd
Komt mooi uit dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:01 schreef ZX-7R het volgende:
gvd en hij moet vanmiddag weg voor onderhoud
Jep. Ook weleens gehad. En heb hem toen gewoon aangeduwdquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ook mogelijk is, is dat de accu niet stuk is maar OPM de motor op parkeerlicht heeft laten staan.
Dat is net 1 klikje verder in het contact.![]()
dat is zeker mogelijk, en dan zou de motor dus gewoon vlot moeten starten als hij de auto even erbij zou pakken. en dan laad de dynamo de accu er wel weer bij,quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar een zwak brandend lampje kan ook nog worden opgevat als geen lampje.
Een accu hersteld zich ook altijd nog wel wat als je even het contact uitzet.
Bij de Beemer was de brandstofpomp nog wat gevoeliger met reageren dan het neutraallicht.
Wat ook mogelijk is, is dat de accu niet stuk is maar OPM de motor op parkeerlicht heeft laten staan.
Dat is net 1 klikje verder in het contact.![]()
lees mijn verhaal even over elektronische onstekingquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:05 schreef ZX-7R het volgende:
parkeerlicht zou kunnen missch want hij staat alweer een hele week stil...en met aanduwen was het helemaal 0,000000000000 en heb natuurlijk wel es vaker wat aangeduwd en dan hoor je em toch iets doen maar nu was het dus niks
Effequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Effe in zn 3 zetten, koppeling in, rennen (met de motor naast je) koppeling los en op je zadel springen
Ja je kan het ook positief bekijken, scheelt weer een hoop euro's.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is zeker mogelijk, en dan zou de motor dus gewoon vlot moeten starten als hij de auto even erbij zou pakken. en dan laad de dynamo de accu er wel weer bij,
@OPM als ie loopt gewoon even een 15 minuten gaan rijden ermeedan zou ie genoeg opgeladen moeten zijn om weer zelf de motor te kunnen starten
![]()
is 15 minuten werk dus![]()
Tja, ik ga het ook niet proberen bij de SLRquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Effe![]()
Ja doe dat is ff, respetc (Ali G G style) als he je lukt
Ben net 40 minuten wezen hard rennen voor het eerst in 3 weken, goddamn woman dsa weer ff wennen![]()
Zo'n 1 pitter is ook kansloos denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik ga het ook niet proberen bij de SLR
Ga jij effe naar hem toe dan.... als je het zo goed weetquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
door zinloze tips te geven gaat OPM niet rijden vandaag
ze lullen blijkbaar niet aleen in Barneveld als een kip zonder kop![]()
Daarom hebben wij kickstartquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo'n 1 pitter is ook kansloos denk ik.
Bimota'tje liep lekker licht aan in mijn uppie, was er vaak verbaast over.
De KLX en CR moet je met zeker met 2-3 man in de derde versnelling doen.![]()
De Beemer lukte toen de eerste keer niet met 2 man achter de motor.![]()
Liep er ook 1 op lakschoenen, de buitendienstvertegenwoordiger.
Pas de volgende wisseling van 2 iets sportievere mannen en schoenen bood toen soelaas.![]()
En dan moesten ze hem nog al pruttelend blijven aanlopen ook, koppeling los en blijven rennen.
Ik zat uiteraard op de motor.![]()
Uitgeput waren ze.![]()
Ik heb het de laatste tijd niet vaak gezegd, maar voorruit dan maar...quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ga jij effe naar hem toe dan.... als je het zo goed weet
Iedereen probeert m alleen maar te helpen hoor.
`quote:
Vast wel OPM start zijn motor pas net dus tijd zatquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo, ik ben ook mijn nest uit. Zelfs een mail ontvangen die ik 'tognie ontvangt'
maar als ik zo de tijden zie van 8.30 posten enzo denk ik niet dat ik op tijd ben
Moet je ook niet tot half 12 in bed liggen stinkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:23 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo, ik ben ook mijn nest uit. Zelfs een mail ontvangen die ik 'tognie ontvangt'
maar als ik zo de tijden zie van 8.30 posten enzo denk ik niet dat ik op tijd ben
mijn dag is nu al productiever dan die van jullie. De was gedaan, broodjes in de oven, katten te vreten gegevenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Moet je ook niet tot half 12 in bed liggen stinken![]()
Dat had ik gisteren al gedaan dus wij lopen gewoon een dag voor op jouquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
mijn dag is nu al productiever dan die van jullie. De was gedaan, broodjes in de oven, katten te vreten gegeven
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren al gedaan dus wij lopen gewoon een dag voor op jou
verzopen ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef hicham het volgende:
Hey nu die van OPM loopt kunnen jullie mij helpen
Heb alles weer gemonteerd en aangesloten, maar de motor wil niet aanslaan. Startmotor draait wel gewoon en om de zoveel seconden hoor je een heel licht plofje maar dat verandert niet in een roffelHij staat ook al bijna 3 weken stil nu. Wat kan ik het best doen alvorens mijn accu helemaal op te maken aan het starten?
die beesten horen elke dag te vreten te krijgen he, niet alleen op zaterdagquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Poesjes liggen tevreden met bolle buik te slapen![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut als de startmotor nog gewoon draait![]()
Ik heb niet aan het gashendel gedraait, alleen de choke open gezet en starten zoals ik altijd doe. Pas na meerdere pogingen beetje met het gashendel zitten spelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
verzopen ?ruikt ie naar benzine ?
Zou je die gegevens nog kunnen mailen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
Poesjes liggen tevreden met bolle buik te slapen![]()
Is dat nou sarcasme of moet ik mijn billekoek terugnemenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat lijkt me in dit bovenstaande geval geen domme opmerking![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |