dat ligt er maar aan wat je onder ochtend verstaat en of ik op tijd wakker ben. Geen idee waar het is, maar dat zal ik morgen wel uitzoeken danquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hollander zit wel vaker buiten FokMC ideeën op te doen
Maareeuh, mail is tig keer verstuurd naar alle potentiele meeters? (nee, dus geen SM'ers) Voor jou heb ik het ook nog in het topic even gezet. Lees anders nogmaals: Fok Motorclub [SC Deel 295] Kawasaki: Lime Green
Dat is alles wat je hoeft te weten.En zeg even of we elkaar ergens onder Utrecht treffen om erheen te rijden(ja, er was speciaal een alinea voor jou in de groepsmail gereserveerd
) of dat ik samen met motor forum amsterdam rij.
Morgen ochtend hoop ik op duidelijkheid van jouw kant
Stinkhondquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:03 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan wat je onder ochtend verstaat en of ik op tijd wakker ben. Geen idee waar het is, maar dat zal ik morgen wel uitzoeken dan
Jippiequote:Op zondag 21 augustus 2005 01:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben er morgen niet bij.... ik heb logé !
HOERAAAAAAAAA !quote:
quote:
Hoe ist met die brik van jou, is dat ding onderhand een keer klaarquote:
Volgens mij kan ie best met losse bedrading rijden indien gewenstquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:24 schreef RB het volgende:
[..]
Hoe ist met die brik van jou, is dat ding onderhand een keer klaar![]()
quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:20 schreef worldpimber het volgende:
Hoezo, gaat er nog gemeet worden dan
En daarna hing ik boven de WCquote:Ik zit op dit moment zo
me eten wil er weer uitDus als ik op de helft terugkeer dan
quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:27 schreef RB het volgende:
[..]
Weet ik nietHeb gehoord dat ze in barneveld een nieuwe manier gevonden hebben om kippen te vangen met een motor, daar wilde ik gaan kijken .
![]()
Het schijnt dat zich iets van 300 motorrijders hebben aangemeld![]()
Je hebt toch niet die broodjes gegeten die naast de prullenbak lagen heH?quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik stond op het punt dit te posten:
[..]
En daarna hing ik boven de WC![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch niet die broodjes gegeten die naast de prullenbak lagen heH?
Wat nouquote:Op zondag 21 augustus 2005 08:33 schreef worldpimber het volgende:
Ik stond op het punt dit te posten:
[..]
En daarna hing ik boven de WC![]()
Zenuwachtig?quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:36 schreef RB het volgende:
[..]
Wat nouzenuwachtig voor wat er komen gaat, of heb je iets verkeerds gegeten
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:39 schreef worldpimber het volgende:
Ok, even route uitprinten en kijken of het lukt om hem te rijden vanmiddagMoet wel weer zo een stomme tas mee
Doegie
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 08:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zenuwachtig?![]()
Verkeerd gegeten denk ik
quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:20 schreef ZX-7R het volgende:
beide gedaan, aangesloten op acculader...doet helemaal niks gvd![]()
zekeringen zien er goed uit wtf kan het zijn
vorige week nog gewoon gereden...
ik zou eens met het cotact morrelen misschien zit er een los contactje inquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:38 schreef ZX-7R het volgende:
groen lampje van neutraal brandt niet eens...heeft het dan wel nut om te duwen
iddquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
aanduwen heeft totaal geen zinword je alleen maar moe van
![]()
En daarna.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zou eens met het cotact morrelen misschien zit er een los contactje in![]()
Klopt, en een accu kan inderdaad van vandaag op morgen ineens de geest geven.quote:snelste controleren van de accu is door even startkabels en de auto erbij pakkenweet je gelijk of je accu verrot is en de motor zou dan ook gewoon moeten starten.
Met de Bimota moest ik vaker duwstarten dan electrisch starten.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
aanduwen heeft totaal geen zinword je alleen maar moe van
![]()
Optimate heeft maar een lage laadspanning dus daar kan je de motor nooit mee starten,quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:47 schreef ZX-7R het volgende:
als ik die optimate aansluit en de accu is verrot dan zou ie toch ook moeten starten? ik dacht je dat niet zomaar je auto erop kon aansluiten
dat ding heeft een elektronische ontsteking en heeft dus stroom nodig om een vonk te genererenquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
Shit OPM, gelukkig () ben je nog gewoon thuis en sta je niet ergens in the middle of nowhere.
[..]
En daarna.
[..]
Klopt, en een accu kan inderdaad van vandaag op morgen ineens de geest geven.![]()
Mijn ouders hadden het 3 jaar geleden zelfs van parkeren en een terasje pakken op een half uur later weer verder willen rijden.![]()
[..]
Met de Bimota moest ik vaker duwstarten dan electrisch starten.
Een vierpitter is best wel makkelijk aan te duwen.
Je moet wel kunnen hardlopen met een motor aan de hand.
Of even iemand die wil helpen natuurlijk.
Maar het lukte mij alleen altijd.
Was alleen soms aan het hannessen met het alarm die stilletjes weer de boel vergrendelde.![]()
juistquote:Op zondag 21 augustus 2005 10:53 schreef ZX-7R het volgende:
dus zonder de auto te laten lopen aansluiten en starten
Als daar meer dan 20 ampere uit kan komen wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:47 schreef ZX-7R het volgende:
als ik die optimate aansluit en de accu is verrot dan zou ie toch ook moeten starten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |