Graphics leken van Talpaquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:54 schreef Delenlill het volgende:
1-3en dank voor die link, waar is ie van? engelse comentaar enzo.
Briljant.quote:Hebben we allemaal het excelsheetje?
Ik meen het.quote:
LiveSports.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:54 schreef Delenlill het volgende:
1-3en dank voor die link, waar is ie van? engelse comentaar enzo.
Nog eentje graag.quote:
Volgens mij niet. Ik denk dat ik hem het niet in zijn overzicht opnemen van die verloren euro wel kan vergeven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:38 schreef Calella het volgende:
Wimderon, ik heb ff dat topic nagekeken en ik zie alleen 1 combo van @140 die Lijntje niet meeneemt in zijn overzicht, heb ik iets gemist?![]()
Ging meer om het principe, maar goed ik begin ook wel vanaf 19 augustus...quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:38 schreef Calella het volgende:
Wimderon, ik heb ff dat topic nagekeken en ik zie alleen 1 combo van @140 die Lijntje niet meeneemt in zijn overzicht, heb ik iets gemist?![]()
Nou, vooruit. Mag jij één niet vooraf gemelde 1euro-inzet opnemen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ging meer om het principe, maar goed ik begin ook wel vanaf 19 augustus...
Aha, okidoki.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ging meer om het principe, maar goed ik begin ook wel vanaf 19 augustus...
quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:55 schreef Delenlill het volgende:
Vitesse voor.
www.livescore.comquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
waar zien jullie die wedstrijden? Op welk net?
ESPN via streams heeft Bolton - Everton. Net 0-1 geworden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:44 schreef DeHovenier het volgende:
waar zien jullie die wedstrijden? Op welk net?
Willem, ik mis dat Finland waar je gisteren "nee" liep te schuddenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:28 schreef wimderon het volgende:
Ok dan, ik heb alleen de picks opgenomen die ik ook daadwerkelijk geplaatst heb, de freebet-combo's heb ik eruit gelaten en verder heb ik voor mezelf veel meer picks, waar ik dus niet op ingezet heb en die ik bijhoudt met een ander doel
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
ldl?
ik heb versatel, AZ was eerste helft de mindere ploeg, tweede helft is utrecht slordig en AZ beter gaan spelen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:51 schreef kikoooooo het volgende:
heeft iemand versatel oid en me kan vertellen hoe az aan t ballen is?
roel26 komt er ook achter dat wedden soms kut kan zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:28 schreef roel26 het volgende:
Klote bolton![]()
Klote Stuttgart
Chelsea kan mijn dag nog redden door te winnen van Arsenal, dan heb ik een leuke combo goed met Ajax - Feyenoord en AZ
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef Calella het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/fgh456.4.PNG]afbeelding][/URL]
Wat een start!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week dondert het weer in elkaar, let maar op.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]...................... misschien het bedrag per unit wat verhogen
![]()
ja....Stuttgart leek me eigenlijk wel een banker !!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
roel26 komt er ook achter dat wedden soms kut kan zijnZet dan ook niet in op ploegen die je eigenlijk niet kent... ik ben daar iig mee gestopt, wed alleen nog in t weekend heb ik met mezelf afgesproken, of er moet cl of wk quali gespeeld worden.
Ik wordt ook een beetje zenuwachtig van die Chinees.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:17 schreef kikoooooo het volgende:
Is chelsea arsenal ook op de bbc?
op de chinees (apk) is t wel namelijk, maar kijk t liever op de tv
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
Robin van p. erin
staat robben in de basis? ik kan niet echt spelers onderscheiden via de stream
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef APK het volgende:
Ik wordt ook een beetje zenuwachtig van die Chinees.
[afbeelding]
Gister geleerd van APKquote:
Oh, ik vond 200% wel lekker dramatisch staan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:50 schreef Notoire_Gek het volgende:een yield van -200%
............... je hebt in de formule lopen kloten, want als je alles verliest staat het gewoon op -100
En dan Chelsea nog effe scoren in extra time.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Laat ze nog maar 45 min. aanklooien
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:03 schreef APK het volgende:
En dan Chelsea nog effe scoren in extra time.![]()
quote:Hebben we allemaal het excelsheetje?
Wel plaatsen hoor, anders krijg je straf!quote:
Nu ook op de Chinees.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef venomsnake het volgende:
1-0 chelsea Drogba, wat een mazzel goal zeg, bal kwam per ongeluk tegen zijn been aan :/
Dit is wel een aardige bet als je kijkt naar de cijfers van de afgelopen 5 wedstrijden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
Troyes - PSG >2,5 .......... 18 euro @2,42
NG
vanaf volgende speelronde ok.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Wel plaatsen hoor, anders krijg je straf!![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:37 schreef Lijntje. het volgende:
Neem aan dat die voetballers niet jouw idolen zijn![]()
Finland was in een combo @ 30.000 waarvan ik er al 5 goed hadquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Willem, ik mis dat Finland waar je gisteren "nee" liep te schudden
En je odd van NAC klopt niet met wat je eerder postte
Dat is toch je eigen fout?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
[..]
Moet trouwens wel opmerken dat o.a. jij met BF-odds werkt en ik met die van MrBookie.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:47 schreef wimderon het volgende:
Finland was in een combo @ 30.000 waarvan ik er al 5 goed had![]()
Het is 'm zelf.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]............. strategie aan het bedebken om die 45 mille terug te pakken
Hey, die kale aan de linker kant, is dat de opa van Wim de Ron of is ie dat ook zelf
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:39 schreef Notoire_Gek het volgende:
stakes op Cagliari verhoogd naar 25
I hope so, maar het blijven kut-Fransen......giseren ook 45 minuten de tijd bij Nice-Nantes voor 1 goaltje, doen ze gewoon nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:52 schreef Apie74 het volgende:
Troyes-PSG 1-1, nog eentje voor over 2.5
goedquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:02 schreef sander4444 het volgende:
hoe heeft de rest het gedaan?
quote:vooral dankzij NAC Breda, Glasgow Rangers, Hearts, Spurs en Chelsea
US open begint ook binnenkortquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:11 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik ben al 3 keer genaaid door een gelijkspel, daar heb je bij tennis geen last van. Misschien voorlopig under/over spelen en tennis.............morgen is het weer maandag
wordt tijd dat het curlingseizoen weer startquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
US open begint ook binnenkort
Die OP is een beetje oud, want MrB doet dat volgens mij niet. Andere sites ken ik niet die je niets laten storten en toch een bonus geven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Hedgehog het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken hoe dat allemaal gaat dat online gokken. Daarom zoek ik een site waarbij je een kleine NO DEPOSITE bonus krijgt. Nu lee ik in de OP dat MrBookmaker 3 euro weggeeft wanneer je je daar registreert. Is dat gewoon gratis of moet je om dat te krijgen toch eerst geld overmaken? Indien MrBookmaker geen no deposite bonus geeft, kent iemand misschien een andere site waar ze dit wel doen?
Alvast bedankt![]()
13.25 op Veendamquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:56 schreef Afunados het volgende:
Iemand nog GG-divisie hier?
Ik 10 op VVV, 10 op Emmen en 10 op MVV
Het zou moeten kunnen toch via die sitequote:
Advalvas was geweldig. Zou misschien wel weer kunnen werken jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zou moeten kunnen toch via die site?
@Hedgehog: mail maar op geldverdien AT gmail.com als je nog wat wilt weten, ik heb ook nog wat antwoorden voor Advalvas dacht ik.
bij www.betfair.com heb je veel betere odds en kan je ook voor de fun spelen ( www.playbetfair.com )quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:14 schreef Hedgehog het volgende:
Ik zou ook wel eens willen kijken hoe dat allemaal gaat dat online gokken. Daarom zoek ik een site waarbij je een kleine NO DEPOSITE bonus krijgt. Nu lee ik in de OP dat MrBookmaker 3 euro weggeeft wanneer je je daar registreert. Is dat gewoon gratis of moet je om dat te krijgen toch eerst geld overmaken? Indien MrBookmaker geen no deposite bonus geeft, kent iemand misschien een andere site waar ze dit wel doen?
Alvast bedankt![]()
mocht je je bij het echte betfair willen registreren, gebruik dan deze 'refer and earn' code van mij, 7UL4L4FQ3, en dan krijg je een bonus van 20 pond (30 euro ofzo?)quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:40 schreef Hedgehog het volgende:
Ook azaroth bedankt voor de linkPrecies wat ik wilde, gewoon even oefenen zodat ik niet meteen met "echt" geld hoef te spelen
Ja op VVV, ben wel Fortuna supporter en ga ook naar de wedstrijd vanavond, maar je moet altijd met je verstand gokken en niet met je hart zeggen ze wel eensquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:56 schreef Afunados het volgende:
Iemand nog GG-divisie hier?
Ik 10 op VVV, 10 op Emmen en 10 op MVV
Zet ook geen geld in op Fortuna !! hoewel Taiwo er altijd een paar in kan knallen (Hoe doet die kanarie van een Gommans het eigenlijk bij jullie?)quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef Afunados het volgende:
Haha, als ik kans zie voor MVV, gok ik er ook op. Moet zeggen dat het de frustratie er wel nóg groter op kan maken, zoals tegen AGOVV twee weken geleden.
Vanavond zijn de odds voor MVV hoog, en kans op overwinning is imo gelijk aan die van Volendam. Ze spelen immers goed voetbal tot dusver. Ook voor een niet-fan is de odd van 2.80 aan te raden.
Zet ook geen geld in op Fortuna !! hoewel Taiwo er altijd een paar in kan knallen (Hoe doet die kanarie van een Gommans het eigenlijk bij jullie?)
Jouw zou ik niet aanraden Fortuna te gokken vanavond, die maken geen schijn van kans![]()
![]()
Bij z'n debut gescoord, dus voorlopig goedquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:38 schreef roel26 het volgende:
[..]
Zet ook geen geld in op Fortuna !! hoewel Taiwo er altijd een paar in kan knallen (Hoe doet die kanarie van een Gommans het eigenlijk bij jullie?)
Jullie ook succesquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:44 schreef Afunados het volgende:
[..]
Bij z'n debut gescoord, dus voorlopig goed![]()
Maar deze discussie hoort hier verder niet. Succes vanavond.
Ik hoop voor je dat Andreev niet weer tegen zichzelf heeft ingezetquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:48 schreef Butra het volgende:
Ik begin de week met 50 euro op Andreev x Tursunov @ 2.45.
Hup Rusland.
[afbeelding]
Je bedoelt zeker Davydenko die in het spelershotel heeft ingezet?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Andreev niet weer tegen zichzelf heeft ingezet![]()
ja toen hij een redelijke som geld inzette tegen zichzelf en toen na een set opgaf, om de week erna in de davis cup weer goed te spelenquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Davydenko die in het spelershotel heeft ingezet?![]()
TIPquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:12 schreef wimderon het volgende:
Omdat het zo saai zou zijn geen picks te hebben toch maar wat uitgekozen, al verwacht ik er dit keer niet al te veel van![]()
[afbeelding]
Met die ga ik ook wel meequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:48 schreef Butra het volgende:
Ik begin de week met 50 euro op Andreev x Tursunov @ 2.45.
Hup Rusland.
[afbeelding]
ja ik zag het net ook, was ff aan het vergelijken met unibet en wedenverlies en bf. bij unibet en wedenverlies staan ze @2.3...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:23 schreef azaroth het volgende:
[..]
TIP
die 2,75 voor de spurs is veel te hoog, je kan er zelfs een kleine surebet mee halen
Misschien komt ie op dat chinese kanaalquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:10 schreef HoIIandia het volgende:
http://www.bbc.co.uk/dna/mb606/F2241577?thread=859020
spurs supporters hebben er zin in
zou die wedstrijd wel willen zien: Davids vs Savage
dat is wel weer een beetje overdreven.. die surebet zie ik op geen enkele manier (vrijwel nooit met zulke grote wedstrijden trouwens)quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:23 schreef azaroth het volgende:
[..]
TIP
die 2,75 voor de spurs is veel te hoog, je kan er zelfs een kleine surebet mee halen
Ik zet in op de Graafschap (en VVV), al ben ik AGOVV fanquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:25 schreef SnuggLe het volgende:
Ik zet juist maar in op AGOVV, al ben ik graafschap-fan. Dan heb ik iig nog IETS troost als ze verliezenWat ik overigens goed zie gebeuren, gezien de 2-0 en 3-0. De quotering is iig een gokje waard.
op moment van posten was de quote op bf nog 2,64 dus had je een surebet van ongeveer een euro (met ongeveer 100 als inzet)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:37 schreef n_o_y_b het volgende:
[..]
dat is wel weer een beetje overdreven.. die surebet zie ik op geen enkele manier (vrijwel nooit met zulke grote wedstrijden trouwens)
weet je wel wat een surebet isquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:37 schreef n_o_y_b het volgende:
[..]
dat is wel weer een beetje overdreven.. die surebet zie ik op geen enkele manier (vrijwel nooit met zulke grote wedstrijden trouwens)
aah ok... is ie kennelijk flink aangetrokken in een uurtjequote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef azaroth het volgende:
[..]
op moment van posten was de quote op bf nog 2,64 dus had je een surebet van ongeveer een euro (met ongeveer 100 als inzet)
VVV moet idd ook even winnen.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:24 schreef SnuggLe het volgende:
Nah, gelukkig doen Den Bosch en Veendam wat ik ze tot nu toe ingefluisterd heb. Nu VVV nog.
dus je hebt 50 euro ingezet om een tientje te kunnen winnen ? ....nou ja, dat braunchweig zal inderdaad niet winnenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:33 schreef azaroth het volgende:
Braunschweig - Borussia D.
braunschweig 50 gelayd @5,3
-edit
het is live op ARD
nee ik win 50 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dus je hebt 50 euro ingezet om een tientje te kunnen winnen ? ....nou ja, dat braunchweig zal inderdaad niet winnen
nee, hij loopt 250 risico om 50 te kunnen winnenquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dus je hebt 50 euro ingezet om een tientje te kunnen winnen ? ....nou ja, dat braunchweig zal inderdaad niet winnen
das maar goed ook...................een paar honderd op een odd van 1,2 zetten zal ik never doen. Als ik een paar honderd inzet wil ik minimaal 1 honderd kunnen verdienen.....ieder z'n eigen keuze natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:01 schreef azaroth het volgende:
nee ik win 50 euro
en dortmund heeft zojuist gescoord
dus je lijstje is een combinatie van echte bets en fictieve bets ? ik dacht daty we hier alleen de bets in zouden zetten die we ook echt plaatsenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:23 schreef wimderon het volgende:
Ullrich zal de ronde van Duitsland wel niet gaan winnen, gelukkig kon ik daar niet op inzetten
![]()
quote:Oorspronkelijk gepost door xxxx @ 22-08-2005, 23:42 :
Edgar Davids flies with Easy Jet!
He checked in two balies down from me (what a midget!!). The girls were all calling each other on the balie phones and giggling and stuff :$ :$ :$
At first they weren't sure if it was him, so they were asking each other. I said it's his absolute double if it isn't him, but what on earth is the cheapskate doing - with his salary - flying with an airline that can't even be bothered to give you a seat number, booze, food or anything other than economy class???
We came to the conclusion that he must have had no choice as it was the last flight to London tonight - my God he's short - and he certainly looked as though he had no choice. He was very unhappy to have to wait in the queue with all the economy plebs, and at one point said something to the varken in charge...........I didn't hear what she said, but he still had to wait in line :|) Long live the varkens!!!
Something tells me he won't be flying Easy jet again.
Did I mention he's a dwarf?![]()
Ik heb geen idee. Ik heb het precies zo gelaten zoals die van NG was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat de yield naar beneden gaat als je twee wedstrijden of meer wint
Komt dat omdat de inzet van nieuwe weddenschappen er af gaat?
Als je yield al tamelijk hoog is (bijv. 60%).... en daarna een bet wint met een relatief lage odd (een odd lager dan 1,60.... bijv. 1,40) dan win je op die bet maar 40%.... en haalt dat de 60% een beetje omlaagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat de yield naar beneden gaat als je twee wedstrijden of meer wint
Ah, okay.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:31 schreef OnlineGokker het volgende:
Klopt wel
Je maakt eerst van 2 euro - -> 4 euro, dus 100% (verdubbeld)
Daarna van 4 euro --> 7 euro, dus 75%
en later van 6,62 euro --> 13,31, dus 100% (verdubbeld)
Hoe ik het net uitlegde, snap je het toch wel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, okay.
Ik hou me maar bij het gokken ipv wiskunde, daar ben ik veel beter in. [afbeelding]
edit......................5 keer uitleggen is overdrevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:24 schreef APK het volgende:
Ja meester.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:35 schreef Greetings het volgende:
Hoe ik het net uitlegde, snap je het toch wel?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:19 schreef APK het volgende:
Niet echt relevant, maar wel lachuh.
Van een ander forum:
[..]
[afbeelding]
Nee klopt niet helemaal, ik houd voor mezelf inderdaad andere bets bij, maar die plaats ik niet bij MrBookie. Het probleem met Ullrich is dat ik die wel had willen plaatsen, maar MrB hem niet aanbood, ik wil hem er best uithalen (het lijkt er immers toch op dat hij niet gaat winnenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
dus je lijstje is een combinatie van echte bets en fictieve bets ? ik dacht daty we hier alleen de bets in zouden zetten die we ook echt plaatsenMet fictieve bets kan iedereen een yield van + 500% halen, je ver-tienvoudigt je inzet gewoon elke keer totdat je een keer wint
Haal die Ullrich bet er maar uit, zou ik denken.........(en eigenlijk hoort die reeks die je achteraf erin hebt gezet ook niet in die lijst)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:12 schreef Ambrosius het volgende:
Tursonov pakt de eerste set met 6-1, tweede set nu 3-3.
Drama ja. Tennis is alles behalve winstgevend de afgelopen weken.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:21 schreef OnlineGokker het volgende:
En hoeveel geld heb je daar elke keer voor riskeerd
Op de printscreen knop van je toetsenbord drukkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef MisterMe het volgende:
Kan iemand mij even een korte uitleg geven hoe ik zo'n sheet hierop krijg?
inclusief uploaden etc??
alvast bedankt
Heeft tie wel vaker last van de laatste tijd...:(quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:45 schreef MisterMe het volgende:
superkikoooo!!!
dankje
waarom is bookie toch zo peep sloom :S
Ik blijf denk ik weg van de CL deze week, veel te riskant, bijvoorbeeld Thun heeft de eerste westrijd gewonnen, dus heeft aan een gelijkspel al genoeg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef roel26 het volgende:
Iemand nog tips voor vanavond ??
Ben zelf aan het denken om een tientje op Thun in te zetten, lijkt me het meest voorspelbaar, alle andere CL wedstrijden vandaag en morgen vind ik te onzeker of te lage odds !!
Ja das inderdaad het riscante aan return wedstrijden, ikvind het ook allemaal maar onzeker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik weg van de CL deze week, veel te riskant, bijvoorbeeld Thun heeft de eerste westrijd gewonnen, dus heeft aan een gelijkspel al genoeg...
Bedenk wel dat Thun niet in het eigen stadion speelt (hoewel er wel 32.000 zwitsers zullen zitten, meer dan normaal) maar vooral dat Thun een echte counterploeg is en dat ze enorm gemazzeld hebben in Malmo en Kiev.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:54 schreef roel26 het volgende:
Iemand nog tips voor vanavond ??
Ben zelf aan het denken om een tientje op Thun in te zetten, lijkt me het meest voorspelbaar, alle andere CL wedstrijden vandaag en morgen vind ik te onzeker of te lage odds !!
Wil eigenlijk ook wel wat inzetten op Birmingham - Middelbrough omdat tie op canal + komt.
Wat denk jij trouwens? Twee bets verloren, dus maar wat extra bets plaatsenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
CL is echt kut ja. Misschien Man Utd en Liverpool.
En Ajax natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat denk jij trouwens? Twee bets verloren, dus maar wat extra bets plaatsen![]()
De odds van Man U en Liverpool zijn veel te laag om interessant te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
CL is echt kut ja. Misschien Man Utd en Liverpool.
En Ajax natuurlijk
Klopt en ik zet er daarom 50 opquote:Thun is in topvorm.....Zweedse competitie is om te huilen zo slecht, met Malmo als absoluut dieptepunt
1.11 en 1.16quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef roel26 het volgende:
[..]
Edit : en morgen nog wat bets op de premierl. (Chelsea, Arsenal,Tottenham, misschien wel in een combo)
Hmmm, dat veranderd de zaak. Ik had de odds eerlijk gezegt nog niet gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
1.11 en 1.16
jeej
daar zet ik nog geen 5 cent op
Dat kan volgens mij niet met Imageshack.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef MisterMe het volgende:
hoe krijg ik die afbeelding groter in beeld hier op het forum?
lijkt me handiger dat je de datum neemt waarop de wedstrijd plaatsvindt. Bijvoorbeeld bij die combo van 19 augustus neem ik aan dat het de wedstrijden van gisteren betreft, dat schept verwarring...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:31 schreef MisterMe het volgende:
[[url=http://img154.imageshack.us/img154/2886/inzet6ox.th.jpg]afbeelding][/URL]
We geloven je bijna. Mooie odds ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef huuuuuuuub het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/bets.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Butra het volgende:
[..]
We geloven je bijna. Mooie odds ook.![]()
Je hebt in je excel ding alleen niet vermeld dat je ruststanden en handicaps hebt gebruikt, Jozef.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:30 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/bets2.JPG]afbeelding][/URL]
En nou jij weer...![]()
Weet ik veel dat mensen hier zo ongelovig zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef Butra het volgende:
[..]
Je hebt in je excel ding alleen niet vermeld dat je ruststanden en handicaps hebt gebruikt, Jozef.![]()
Ik post ze ook gewoon vooraf sinds ik die sheet heb, verder heb ik uitsluitend de bets erin opgenomen die ik geplaatst heb vanaf het moment dat jij met je eerste sheet bent gekomen en waarvan ik heb laten zien dat ik er ook op heb ingezet. Natuurlijk is het voor mij gunstig dat ik er toen veel goed had, maar dat was daarvoor ook al zo. Het was wellicht toch niet slim van mij om die eerste picks erin op te nemen, maar ik maak het niet zo bont dat ik allemaal gedateerde bets erin ga plaatsen of picks waarvan ik niet kan laten zien dat ik ze geplaatst heb, ik hoop dat je mij in ieder geval kunt vergeven Nobele_Godquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
OMG....de bedoeling van het sheetje was o.a. om overzichtelijk je bets vooraf te posten. Dat heeft precies een halve dag gewerkt. Ik tel er 3 die dat doen...........apk, tennis-clown en ng
Maargoed, het was het proberen waard ...... de gemiddelde yield van de users ligt ongeveer op 200%.........de bookmakers gaan failliet aan ons
NG
MIsschien heb je wel gelijk, misschien niet, het is in elk geval niet te controleren. Jij postte tot voor kort nooit vooraf, dat begon pas bij die PSG bet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:47 schreef wimderon het volgende:
Ik post ze ook gewoon vooraf sinds ik die sheet heb, verder heb ik uitsluitend de bets erin opgenomen die ik geplaatst heb vanaf het moment dat jij met je eerste sheet bent gekomen en waarvan ik NA AFLOOPheb laten zien dat ik er ook op heb ingezet.
Aftertiming is nou eenmaal niet okay. En sommige mensen scheppen er een duivels genoegen in zich aan deze doodzonde te vergrijpen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Weet ik veel dat mensen hier zo ongelovig zijn![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Aftertiming is nou eenmaal niet okay. En sommige mensen scheppen er een duivels genoegen in zich aan deze doodzonde te vergrijpen.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je verhaal klopt inderdaad helemaal, ik zeg ook dat ik dankzij jouw sheetje mijn picks wel vooraf plaats sinds PSG inderdaad en dat ik verder de werkelijk geplaatste bets vanaf het moment dat jij voor het eerst met je sheet kwam heb genomen, is nu alles duidelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:55 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
MIsschien heb je wel gelijk, misschien niet, het is in elk geval niet te controleren. Jij postte tot voor kort nooit vooraf, dat begon pas bij die PSG bet.
Als je kunt aantonen dat je voor die wedsrtijden hier gepost hebt, neem ik alles terug......maar ik meen me toch echt te herinneren dat je na afloop vansmilies plaatste bij de verschillende picks
Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij er inzet................nogmaals het was een poging om van die eindeloze "achteraf posts discussie" af te komen............maar bij de eerste de beste bets is dat al mislukt.
Ik maak er nu weinig woorden meer aan vuil, ik blijf gewoon posten met af en toe wat dom commentaar waarom ik die picks heb gekozen
NG
jawel willemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:51 schreef wimderon het volgende:
Je verhaal klopt inderdaad helemaal, ik zeg ook dat ik dankzij jouw sheetje mijn picks wel vooraf plaats sinds PSG inderdaad en dat ik verder de werkelijk geplaatste bets vanaf het moment dat jij voor het eerst met je sheet kwam heb genomen, is nu alles duidelijk![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
[afbeelding]
Ik weet het, een deel is niet van tevoren gepost, maar ik heb het eerst zelf even bijgehouden, vanaf nu post ik wel vooraf.
Ik heb trouwens nog een kolom toegevoegd ('combo')..
Omdat ze een betere coach en spelers hebben, dan is een odd van 2,75 niet gek dacht ik en omdat ik een freebet op ze heb staan als premier league winnaar @ 150quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:56 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
jawel willem...............waarom heeft iedereen zo'n vertrouwen in Tottenham voor morgen
Zo beroerd is Blackburn nou ook weer niet
26equote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand enig idee in welke minuut thun 1-0 maakte?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef Notoire_Gek het volgende:
OMG....de bedoeling van het sheetje was o.a. om overzichtelijk je bets vooraf te posten. Dat heeft precies een halve dag gewerkt. Ik tel er 3 die dat doen...........apk, tennis-clown en ng
Maargoed, het was het proberen waard ...... de gemiddelde yield van de users ligt ongeveer op 200%.........de bookmakers gaan failliet aan ons
NG
ps. kut, ik dacht gisteren toch echt gezien te hebben dan thun uit 1-1 had gespeeld
in de OP staat een linkje zag ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:26 schreef J_CDA het volgende:
Ik ga ook dat sheetje van NG gebruiken en uiteraard vooraf m'n bets plaatsen. Waar kan ik het betreffende sheetje vinden?
Tottenham gaat daar niet verliezen. Waarschijnlijk winnenquote:# TOTTENHAM HOTSPUR have made their best start to a Premiership season in 11 years. Successive 2-0 victories away to Portsmouth, and home to Middlesbrough shot Martin Jol's side to the top of the table. In the only other season they have grabbed six points out of six from the outset in 1994/95 they went on to achieve seventh spot - their ever highest Premiership placing.
# The Londoners have not conceded a goal in 349 minutes (five hours 49 minutes) of Premiership football. They've gone seven games since conceding more than a single goal in a match, and 21 matches since recording more than two victories on the bounce. They achieved five consecutive League wins between 28 November and Boxing Day last year, and the second of those was 0-1 in this corresponding fixture.
# Spurs have won eight and drawn three of their last 14 Premiership meetings with Blackburn.
Als je op het plaatje klikt bij putfile en doet copy link image (in Firefox) dan kun je gewoon [img] [/img]gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef J_CDA het volgende:
Wow, een yield van 95%.
http://putfile.com/pic.php?pic=8/23416071652.jpg&s=x2
- Om de een of andere reden krijg ik een 205 error bij the Imagehost-
Top, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je op het plaatje klikt bij putfile en doet copy link image (in Firefox) dan kun je gewoon [[url= ]afbeelding[/url]]gebruiken
ik vond hem wel geinigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:20 schreef HoIIandia het volgende:
Davids is out for Wednesday's clash !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |