Zeg dat wel jaquote:Hm. Sorry.
Waar denk je dat diequote:Op zondag 21 augustus 2005 05:08 schreef Eluc het volgende:
Het is dat ik nergens op kan stemmen, anders was ik de eerste ..
Aparajito staat in jouw lijst maar op 728 hoor... dat is vlak boven The Day after Tomorrow en The Matrix Revolutions.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef Gorro het volgende:
* Eerste Ronde
9. Aparajito (1957) - Kumonosu jô (1957) Doe eens niet!!!
Ligt er aan waar je dat bij doet. Als je Kanal niet gezien hebt kun je natuurlijk niet op Smultronstället gaan stemmen. Hetzelfde bij Aparajito en Kumonosu jô.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:50 schreef BJB het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk HET toernooi om daar flink mee te smokkelen! En zo niet, sue me
Als je Funny Face en Jailhouse Rock gezien hebt heb ik het liefst dat je eerst White Nights en Face in the Crowd kijkt; dan raak ik een beetje van m'n 0-0's afquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:43 schreef Sai het volgende:
Wanneer gaat 'ie dicht? Ik heb hier nog Aparajito, White Nights, Kanal en A Face in the Crowd liggen..
Man, ik zou niet dúrvenquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:53 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe zit dat bij jou?
dan ga ik die ander maar niet kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:40 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, hoezo?
3:10 to Yuma heeft overigens meer votes op IMDB.
Jailhouse Rock wel. Geef me tot donderdagavond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:54 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als je Funny Face en Jailhouse Rock gezien hebt heb ik het liefst dat je eerst White Nights en Face in the Crowd kijkt; dan raak ik een beetje van m'n 0-0's af
Nouquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
dan ga ik die ander maar niet kijken
Hoeveel heb je hiervan gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef ranja het volgende:
[..]
NouIk mag er niet op stemmen. Ik mag nergens op stemmen
![]()
neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Sokolsky het volgende:
Dan doe ik 'm vanavond laat dicht, tenzij iemand daar problemen mee heeft. Ik neem aan dat d_h Kanal inmiddels gezien heeft?
En hij duurt maar 95 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een film die ik vandaag wellicht zal kijken (sterker nog, reeds begonnen)
Ik zou voor Shimura gaan! Wat een heldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens ben ik een beetje aan het knoeien met mijn avatar, dus er kan ook gestemd worden tegen welke kop jullie dit tournament aan zullen moeten kijken:
[afbeelding] of [afbeelding]
Andere suggesties zijn welkom; ik zoek een aardig plaatje van Kevin Spacey, Takashi Shimura of George C. Scott.
Ik ben niet zo'n held in plaatjes zoeken en kon bijna niks fatsoenlijks van 'm vinden. Als je nou een suggestie doet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zou voor Shimura gaan! Wat een held
Kon niet slapen, dus kijk eens:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held in plaatjes zoeken en kon bijna niks fatsoenlijks van 'm vinden. Als je nou een suggestie doet...
Idemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:30 schreef Mike het volgende:
* Loting Tweede Ronde
5. Witness for the Prosecution (1957) - Paths of Glory (1957)
En ik zou voor Scott gaan.
Ech wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
De topictitel klopt niet.
Je kunt je troosten met de gedachte dat ze hoogstwaarschijnlijk alle vier doorgaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Tja, dit is wel erg bout natuurlijk. Ik vind Ikiru, Kumonosu Jo, Det Sjunde Inseglet, Smultronstallet en Le Notti Di Cabiria de creme de la creme uit de gehele cinemahistorie. Allemaal meer dan favoriete films, pure meesterwerken........ Maar ik mag dus eigenlijk niet stemmen omdat ik de tegenstand nimmer heb gezien. Zuur, zeer zuur.
Toffe film hč?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:53 schreef Gorro het volgende:
4. Notti bianche, Le (1957) - Notti di Cabiria, Le (1957)
Nee hoor, Caberia niet gezien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:46 schreef Sokolsky het volgende:
Eh, Sai, is dat nu een stem of niet?
V.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:27 schreef Sokolsky het volgende:
En een nieuwe ronde:
* Kwartfinale
1. 12 Angry Men (1957) - Bridge on the River Kwai, The (1957)
2. Gunfight at the O.K. Corral (1957) - Smultronstället (1957)
3. Kumonosu jô (1957) - Notti di Cabiria, Le (1957)
4. Sjunde inseglet, Det (1957) - Paths of Glory (1957)
quote:Op maandag 29 augustus 2005 13:25 schreef Sokolsky het volgende:
3. Kumonosu jô (1957) - Notti di Cabiria, Le (1957) 3 - 3 (8,1 - 8,2)
Tss, echt weer zo'n reactie die je van de gemiddelde fokker verwacht hoor. Kijken natuurlijk alleen maar bagger uit de 21ste eeuw, stelletje zich van geen filmgeschiedenis bewuste cultuurbarbarenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef BJB het volgende:
[..]
Tss, echt weer zo'n reactie die je van de gemiddelde fokker verwacht hoor. Kijken natuurlijk alleen maar bagger uit de 21ste eeuw, stelletje zich van geen filmgeschiedenis bewuste cultuurbarbaren![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 00:40 schreef BJB het volgende:
[..]
Tss, echt weer zo'n reactie die je van de gemiddelde fokker verwacht hoor. Kijken natuurlijk alleen maar bagger uit de 21ste eeuw, stelletje zich van geen filmgeschiedenis bewuste cultuurbarbaren![]()
Hm dit had ik niet verwacht. Dan gaat mijn stem nu maar uit naar 12 Angry Men.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:28 schreef Sokolsky het volgende:
2. Sjunde inseglet, Det (1957) - Smultronstället (1957) 4 - 6
Mijn gevoel neigt naar Wild Strawberries, hoezo? Wou je de ronde al sluiten?quote:Op donderdag 1 september 2005 14:51 schreef Sokolsky het volgende:
Hare, weet je het al?
Ow, dan geef ik nog ff geen officiel antwoordquote:Op donderdag 1 september 2005 15:32 schreef Sokolsky het volgende:
Nee, maar zo'n vraag staat leuker dan een ordinaire schop
Ram mee eens! Aardbeien voor mij, maar ik had liever een zegeltje of een nacht met Cabiria gehad.quote:12 Angry Men is natuurlijk sterk en degelijk. Ik kan mij echter niet aan de gedachte onttrekken dat 'ie nooit meer zo goed zal worden als de eerste keer dat ik 'm zag. En dan... Smultronstället. Het was alweer even geleden dat ik 'm gezien heb en ik heb gewoon weer ademloos zitten toekijken. Zoveel mooier, zoveel rijker... nee, deze finale is eigenlijk gewoon een makkie.
gelukkig vind ik 12AM toch nog best goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:15 schreef Sokolsky het volgende:
Jij bent dan ook altijd een uitzondering
Ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:44 schreef Mike het volgende:
ik heb nog nooit wat van Bergman gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |