Nouquote:Op maandag 22 augustus 2005 10:42 schreef dolle_hond het volgende:
dan ga ik die ander maar niet kijken
Hoeveel heb je hiervan gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:18 schreef ranja het volgende:
[..]
NouIk mag er niet op stemmen. Ik mag nergens op stemmen
![]()
neequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef Sokolsky het volgende:
Dan doe ik 'm vanavond laat dicht, tenzij iemand daar problemen mee heeft. Ik neem aan dat d_h Kanal inmiddels gezien heeft?
En hij duurt maar 95 minutenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
wel een film die ik vandaag wellicht zal kijken (sterker nog, reeds begonnen)
Ik zou voor Shimura gaan! Wat een heldquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens ben ik een beetje aan het knoeien met mijn avatar, dus er kan ook gestemd worden tegen welke kop jullie dit tournament aan zullen moeten kijken:
[afbeelding] of [afbeelding]
Andere suggesties zijn welkom; ik zoek een aardig plaatje van Kevin Spacey, Takashi Shimura of George C. Scott.
Ik ben niet zo'n held in plaatjes zoeken en kon bijna niks fatsoenlijks van 'm vinden. Als je nou een suggestie doet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik zou voor Shimura gaan! Wat een held
Kon niet slapen, dus kijk eens:quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held in plaatjes zoeken en kon bijna niks fatsoenlijks van 'm vinden. Als je nou een suggestie doet...
Idemquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:30 schreef Mike het volgende:
* Loting Tweede Ronde
5. Witness for the Prosecution (1957) - Paths of Glory (1957)
En ik zou voor Scott gaan.
Ech wel!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
De topictitel klopt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |