quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
die beesten horen elke dag te vreten te krijgen he, niet alleen op zaterdag
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft toch geen nut als de startmotor nog gewoon draait![]()
Bij mij start ie net zo goed met choke helemaal open als dicht met een beetje gas erop.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niet aan het gashendel gedraait, alleen de choke open gezet en starten zoals ik altijd doe. Pas na meerdere pogingen beetje met het gashendel zitten spelenEn ook de PRI stand gebruikt maar weet niet hoe lang dat open mag staan
Mocht ie verzopen zijn, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat het weer verdampt is
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Jezus en dan noemen ze die van mij een ratbike. Dat ding start tenminste gewoon, stilstaan of niet
Als ik 600 euro aan de dealer geef en hem na een week terugkrijg zal ie ook wel starten denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Jezus en dan noemen ze die van mij een ratbike. Dat ding start tenminste gewoon, stilstaan of niet
Als je hem op PRI zet lopen de carbs vol benzinequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb niet aan het gashendel gedraait, alleen de choke open gezet en starten zoals ik altijd doe. Pas na meerdere pogingen beetje met het gashendel zitten spelenEn ook de PRI stand gebruikt maar weet niet hoe lang dat open mag staan
Mocht ie verzopen zijn, hoe lang duurt het dan ongeveer voordat het weer verdampt is
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
oh vandaar dat ze het al zo snel ophadden
![]()
Aanduwen doe je toch als de accu niet krachtig genoeg meer is om de startmotor goed rond te krijgen en als je een goede conditie hebtquote:
Bij mijn minibike moet ik zelfs de gaskraan dicht draaien na het rijden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als je hem op PRI zet lopen de carbs vol benzinedus verzopen lijkt me best mogelijk,
wat je kan doen is hem starten met het gas VOL open Geen Choke en niet meer aan de gashandle draaien voordat ie loopt![]()
Online pechhulp vandaag![]()
als ie verzopen is dan loop je jezelf een ongeluk om hem aan de praat te krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Aanduwen doe je toch als de accu niet krachtig genoeg meer is om de startmotor goed rond te krijgen en als je een goede conditie hebt
Nieuwe kopen dan maar hiesj.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:47 schreef hicham het volgende:
Aanduwen doe je toch als de accu niet krachtig genoeg meer is om de startmotor goed rond te krijgen en als je een goede conditie hebt
Tot die tijd kan je toch slap meelullen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef DiabloSam het volgende:
Kben al sinds me 8e helemaal verliefd op motoren, kzou graag een keer meerijden maar dat gaat helaas niet...Dan maar wachten tot ik 18 ben en mijn motorrijbewijs halen![]()
Hij zei dat ie niet verzopen was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ie verzopen is dan loop je jezelf een ongeluk om hem aan de praat te krijgen![]()
enne nee was niet sarcastisch was zelfs een goede tip![]()
![]()
Slalom je nu deskundig om mijn posts heen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Raus belde netze heeft wel de camera bij zich maar de accu zat nog op de lader
![]()
die had ik gisteravond naast haar boterhammetjes gelegd![]()
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef DiabloSam het volgende:
Kben al sinds me 8e helemaal verliefd op motoren, kzou graag een keer meerijden maar dat gaat helaas niet...Dan maar wachten tot ik 18 ben en mijn motorrijbewijs halen![]()
Lijkt er wel op heHquote:
Heeft ze het boterhammetje wel opgegeten danquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
als hij hem op PRI stand heeft gezet en daarmee gestart dan moet ie onderhand wel verzopen zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij zei dat ie niet verzopen was.![]()
Wrom vertrouw ik die knipoog niet ?
Ik krijg stofzuigers ook altijd weer aan de praat hoor ! per ongeluk
euh niet bewustquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Slalom je nu deskundig om mijn posts heen?
Schiet op... luie lim !quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:54 schreef hicham het volgende:
.... Ik wou ook nog wel naar de MM en ik zei tegen Youssef dat ik voor 12 uur bericht zou geven als ik nog langs zou komen. Kan nu dus nog een laatste poging wagen te starten, maar heb ook dorst en ben moe. Dus denk dat ik maar ff onderuit gezakt wat ga drinken en straks nog wel probeer te starten
De vraag of je die gegevens nog een keer wilde mailen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
euh niet bewustheb ik iets van je gemist ?
Maar dat zei hij later pas.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als hij hem op PRI stand heeft gezet en daarmee gestart dan moet ie onderhand wel verzopen zijn![]()
Jij hebt ook vrouw in je profiel staan, moet ik daar ook maar vanuit gaan dat het waar is?quote:
Dan moeten we eerst trouwen volgens jouw geloof toch?quote:
En daar gaan we weer....quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Heeft ze de anderen al gevonden ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
die heb ik nooit naar jou gemaildquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
De vraag of je die gegevens nog een keer wilde mailen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heeft ze de anderen al gevonden ?
Klopt, verkeerde woordkeuze.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die heb ik nooit naar jou gemaild![]()
heb je er wel ooit over gebeld
Mooi daar hoort ze ook. Wat moet ze ook met die Bollen !quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ja is met de Bollen mee daarna toe gereden en is RB en de Youssef daar ook al tegengekomen.
ze is inmiddels overgelopen naar de FOK-MC want de bollen gingen wandelen (brommers kieken )![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dan moeten we eerst trouwen volgens jouw geloof toch?![]()
![]()
heb je geen startkabels bij het handje ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:12 schreef hicham het volgende:
Heb ff wat pogingen gewaagd maar lukte niet. Aanduwen ook niet, mis het conditie gedeelteEn m'n rechterpols vind al dat gewicht ook niet zo fijn
Ga nu ff lekker blikkie energy drink drinken en als Youssef vanmiddag/vanavond terug is mag ie me duwen![]()
En anders heb ik nog altijd de buurman met z'n acculader mocht het zo ver moeten komen
[..]Geen probleem toch?
Geeft niets.... doe je een herstel-operatie.quote:
Check your mailquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt, verkeerde woordkeuze.![]()
het is nog vroeg he?
Zou je ze dan willen mailen?
Ik had hem ook ooit op MSN maar nu nie meerquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je gelijk maar weer toegevoegd in MSN![]()
hij heeft iedere dag een ander msn adresquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had hem ook ooit op MSN maar nu nie meerOf hij heeft me geblocked
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Check your mail![]()
heb je gelijk maar weer toegevoegd in MSN![]()
Waar zit het maagdenvlies in een leuter eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geeft niets.... doe je een herstel-operatie.
Je was toch een vrouwquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar zit het maagdenvlies in een leuter eigenlijk?
Kan wel een hoog stemmetje voor je opzetten hoor.quote:
ik heb hem naar je hotmail adres in je profiel gestuurdquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:27 schreef hollander172 het volgende:
[..]Niks ontvangen, geen bericht dat je me toegevoegd hebt?
![]()
Gaat iets niet goed hier geloof ik.
@hiesj: contacten ben ik kwijt geraakt.Je kan me toevoegen via hollander172@hotmail.com
Is mijn adres maar die is redelijk inactief. Stuur maar naar *username* @xs4all.nlquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb hem naar je hotmail adres in je profiel gestuurd
en dat is Hollander173![]()
ik hoop wel dat het jouw adres is anders zit iemand anders met die gegevens te kijken![]()
Sorry, m'n neefje van 8 zat ff achter de laptop. De replies hierboven zijn helemaal niet van mij!quote:
Ritje heen en terug was lang genoegquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Kort toerritje
Of vond je rug het wel lang genoeg duren?
Juist wel stuiteren wil het vierkantje groter hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:45 schreef hicham het volgende:Koffiefreak
Jammer van je rug
Misschien moet je niet zo veel stuiteren in die icon van je?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:48 schreef Makster het volgende:
Net ff naar Breda gewest naar het bos en heb echt TERING veel choppers gezien onderweg, en ook alleen maar choppers heh
Wat the fuck waren die van plan joh, hun eigen MM ofzo. Wat onpasselijk van al die ouwe lelijke stink dingen
En ik heb ook nog even staan huilen bij de KLX, hij moet nu echt snel klaar zijn. Vanavond maak ik al het schuurwerk af en mijn vriendin gaat me helpen, alleen dat weet ze zelf nog niet
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:50 schreef hicham het volgende:
[..]Er is een harleydag in Breda, zie motorfreaks.nl
Mercy en ik overwogen nog om te gaan met koekblik
Hadden jullie ruzie gekregen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:57 schreef RB het volgende:
Raus d`r motor nadat iedereen weg was
[afbeelding]
Raus was met de bollen gekomenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:00 schreef hicham het volgende:
Eindelijk wat pics![]()
voor de achterblijvers
[..]
Hadden jullie ruzie gekregen dan?
pfff gelukkigquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef RB het volgende:
[..]
Raus was met de bollen gekomen, en ze waren één van de eersten vandaar dat ze vooraan stond
. Ze moest wachten tot de hele meute weg was voordat ze bij d`r motor kon
![]()
wat een debiele aso's zegquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:06 schreef Gebakken_vissie het volgende:
http://motor.fragzone.nl/(...)005/050818motora.wmv
Oh ja, jij had gisteren de boterhammetjes gedaan dus nu is het haar beurt toch?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
want anders werd het honger lijden als ze niet meer thuis komt![]()
Die zou toch ook eerst de MC meeten ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, jij had gisteren de boterhammetjes gedaan dus nu is het haar beurt toch?
Fulcrum gespothttp://www.motor-forum.nl(...)7/singlepost/3455897
ik kan totaal niet koken dus ik ben van haar afhankelijkquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling, hij zou alleen achteraf niet meerijden met de MC als ze gingen toerenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die zou toch ook eerst de MC meeten ?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik kan totaal niet koken dus ik ben van haar afhankelijk![]()
Wat een matennaaierquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef RB het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gezienHebben nog wel gekeken of we iets zagen wat erop leek
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling, hij zou alleen achteraf niet meerijden met de MC als ze gingen toeren
[..]Niet zo bescheiden
[..]
Wat een matennaaierLaten we z'n kippen
slachten
![]()
Ook geen slijptollen heen en weer horen gaan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef RB het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gezienHebben nog wel gekeken of we iets zagen wat erop leek
![]()
![]()
We hebben hier al redelijk wat ervaring met gefrustreerde jongetjes, we kunnen hem wel hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Al zijn kippendan raakt die jongen nog gefrustreerd straks ook
Hey, daar heb ik overheen gekekenquote:
Deze kan wel normaal communiceren dus vind ik dat we een beetje lief voor hem moeten zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:41 schreef hicham het volgende:
We hebben hier al redelijk wat ervaring met gefrustreerde jongetjes, we kunnen hem wel hebben
[..]
Laten we dan maar even wachten op zijn persverklaring omtrent het gebeurenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Deze kan wel normaal communiceren dus vind ik dat we een beetje lief voor hem moeten zijn![]()
quote:
Erg grappigquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:49 schreef hollander172 het volgende:
[afbeelding]
Deze is ook wel grappig:
[afbeelding]
En eentje voor Shoufshouf:
[afbeelding]
Hij begint al wel een beetje fries te typenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Deze kan wel normaal communiceren dus vind ik dat we een beetje lief voor hem moeten zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |