Meestal wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Als het regent, word je toch nat?
Die kans zit er dik in als je niet binnen zit....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Nederland 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
En waar is die hockeyfinale te zien dan ?
M.E. erop afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb last van twee opstandige tictacs die zich in het doosje aan elkaar hebben vastgeketend.
Nederland tegen Duitslandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef Cruoninga het volgende:
wie hockeyt er tegen wie?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben dol op naieve wat wereldvreemde jongens die in een droomwereldje leven, zo liev
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:28 schreef Eilanden het volgende:
Uit de vorige Hools:
[..]
Wow! Jij bent goed bezig![]()
Wel zes hele minuten gelopen
Maar ik bedoel het op zich wel positiefquote:
Ik ben discuswerpsterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Waarom trouw je dan met een rugbyspeelster?![]()
vquote:
Dat hoop ik over een tijdje ook weer te doen maar als ik het niet heel heel heel rustig opbouw, gaat het al snel mis met lijf en motivatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het op zich wel positiefLopen is goed
Doe het zelf ook een paar keer per week (maar wel iets langer dan 6 minuten
)
als je binnen zit nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Yup .. opbouwen is erg belangrijk! Elke keer als ik weer begin wil ik het veel te fanatiek doen, maar daarmee maak je meer stuk dan dat het je goed doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoop ik over een tijdje ook weer te doen maar als ik het niet heel heel heel rustig opbouw, gaat het al snel mis met lijf en motivatie.
Het zonnetje schijnt al de hele dag in Bloemendaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Het regent hier nu katten en honden.
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .. opbouwen is erg belangrijk! Elke keer als ik weer begin wil ik het veel te fanatiek doen, maar daarmee maak je meer stuk dan dat het je goed doet.
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburgquote:Loop je in de stad of zoek je de 'natuur' op?
1 rondje door het park?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburg
Ik heb ook al 4 dagen geen regen gezien, misschien doe ik de wolken verdwijnen. Of het zijn de bergen hier in de buurt, die de wolken tegenhouden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt al de hele dag in Bloemendaal.
Het reSCHultaat is al duidelijk te merken als ik zo eens naar je kijk terwijl je hier aan de bar zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Het reSCHultaat is al duidelijk te merken als ik zo eens naar je kijk terwijl je hier aan de bar zit.
[afbeelding]
![]()
Ik doe een 2 a 3 keer per week een route van een kilometertje of 10, waarbij ik lepelenburg meeneem van het Ledig Erf tot de Stadschouwburg .. best lekker lopen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.
[..]
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburg
Alsof jij in tietuh geinteresseerd bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
Zo kan ik die tieten toch niet goed zien
Holy shitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik doe een 2 a 3 keer per week een route van een kilometertje of 10
Verplaats ik me eens in jullie soortquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:52 schreef golfer het volgende:
Alsof jij in tietuh geinteresseerd bent.
Je klinkt als een Trekkie...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Verplaats ik me eens in jullie soort![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |