Meestal wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Als het regent, word je toch nat?
Die kans zit er dik in als je niet binnen zit....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Nederland 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
En waar is die hockeyfinale te zien dan ?
M.E. erop afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:23 schreef Cruoninga het volgende:
Ik heb last van twee opstandige tictacs die zich in het doosje aan elkaar hebben vastgeketend.
Nederland tegen Duitslandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:27 schreef Cruoninga het volgende:
wie hockeyt er tegen wie?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben dol op naieve wat wereldvreemde jongens die in een droomwereldje leven, zo liev
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:28 schreef Eilanden het volgende:
Uit de vorige Hools:
[..]
Wow! Jij bent goed bezig![]()
Wel zes hele minuten gelopen
Maar ik bedoel het op zich wel positiefquote:
Ik ben discuswerpsterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:32 schreef SCH het volgende:
Waarom trouw je dan met een rugbyspeelster?![]()
vquote:
Dat hoop ik over een tijdje ook weer te doen maar als ik het niet heel heel heel rustig opbouw, gaat het al snel mis met lijf en motivatie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ik bedoel het op zich wel positiefLopen is goed
Doe het zelf ook een paar keer per week (maar wel iets langer dan 6 minuten
)
als je binnen zit nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
Yup .. opbouwen is erg belangrijk! Elke keer als ik weer begin wil ik het veel te fanatiek doen, maar daarmee maak je meer stuk dan dat het je goed doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hoop ik over een tijdje ook weer te doen maar als ik het niet heel heel heel rustig opbouw, gaat het al snel mis met lijf en motivatie.
Het zonnetje schijnt al de hele dag in Bloemendaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:41 schreef SCH het volgende:
Het regent hier nu katten en honden.
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .. opbouwen is erg belangrijk! Elke keer als ik weer begin wil ik het veel te fanatiek doen, maar daarmee maak je meer stuk dan dat het je goed doet.
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburgquote:Loop je in de stad of zoek je de 'natuur' op?
1 rondje door het park?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburg
Ik heb ook al 4 dagen geen regen gezien, misschien doe ik de wolken verdwijnen. Of het zijn de bergen hier in de buurt, die de wolken tegenhouden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt al de hele dag in Bloemendaal.
Het reSCHultaat is al duidelijk te merken als ik zo eens naar je kijk terwijl je hier aan de bar zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Het reSCHultaat is al duidelijk te merken als ik zo eens naar je kijk terwijl je hier aan de bar zit.
[afbeelding]
![]()
Ik doe een 2 a 3 keer per week een route van een kilometertje of 10, waarbij ik lepelenburg meeneem van het Ledig Erf tot de Stadschouwburg .. best lekker lopen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom dat ik nu belachelijk rustig begin, alhoewel ik loop te hijgen als een werkpaard. Ik heb me voorgenomen dat het erop aankomt het vol te houden, dus nu iedere dag die twee rondjes en niet eerder dan woensdag 3.
[..]
Zo dichtbij mogelijk - hier in Lepelenburg
Alsof jij in tietuh geinteresseerd bent.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:49 schreef SCH het volgende:
Zo kan ik die tieten toch niet goed zien
Holy shitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:51 schreef Eilanden het volgende:
Ik doe een 2 a 3 keer per week een route van een kilometertje of 10
Verplaats ik me eens in jullie soortquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:52 schreef golfer het volgende:
Alsof jij in tietuh geinteresseerd bent.
Je klinkt als een Trekkie...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Verplaats ik me eens in jullie soort![]()
Je begint pas na 20 minuten te verbranden hoorde ik, dat gaat nog jaren durenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]Ook opgebouwd hoor
Toen ik begon was het ook maar maximaal 20 minuten
3voor12 laat alles zien, tv weet ik niet, is toch nooit wat aan. Nu dus Arcade Fire. Nick is morgen afsluiter dacht ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Is dat nog op TV te volgen? Nick Cave zou ik willen zien.
En heb je Rubbereend nog voorbij horen lopen ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Vanavond laat en morgen vroeg in de avond Lowlandsw op TV. De radio is vrijwel heel de dag aanwezig.
Genoten van Franz Ferdinand gisteren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef tong80 het volgende:
Vanavond laat en morgen vroeg in de avond Lowlandsw op TV. De radio is vrijwel heel de dag aanwezig.
Hij dreef vlak bij de Alpha tent in een plas regennwaterquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En heb je Rubbereend nog voorbij horen lopen ?
Als je conditie begint te ontwikkelen dan gaat het snel en zit je in no time op 20+ minutenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Je begint pas na 20 minuten te verbranden hoorde ik, dat gaat nog jaren duren![]()
Wat deden die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Genoten van Franz Ferdinand gisteren.
En me rot geergerd aan the Prodigy
Voor het eerst dat ik ze ook goed vond. Is een wel erg gehypte band en konden tot dusver de verwachtingen voor mij niet ionlossen. Gisteren dus wel. Was erg goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Genoten van Franz Ferdinand gisteren.
En me rot geergerd aan the Prodigy
Veel ongestructureerde herrie en maniertjes.quote:
Hoe lang loop jij nu dan over die 10 km.?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je conditie begint te ontwikkelen dan gaat het snel en zit je in no time op 20+ minuten
Bij mij precies zo. Kaiser Chiefs is nu een beetje die hype, wel leuk maar.... idem voor the Magic Numbers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik ze ook goed vond. Is een wel erg gehypte band en konden tot dusver de verwachtingen voor mij niet ionlossen. Gisteren dus wel. Was erg goed.
De meeste hypes zijn weinig terecht. Misschien dat ze daardoor wel hypes worden, ofzo...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij mij precies zo. Kaiser Chiefs is nu een beetje die hype, wel leuk maar.... idem voor the Magic Numbers.
Klik dan nu meteen door naar de VPRO man. www.3voor12.nl/lowlands alle optredens in geluid terug te luisteren en live beelden de hele dag door.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:15 schreef tong80 het volgende:
Radio-3 is weer eens bagger gisteren al snewl af gezet nu probeer ik het weer maar nog geen live fragment gehoord. Luister nu naar U2 Wat heeft dat nou met Lowlands te maken ?
die feestjes met kindercola zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ikheb 4 dagen lang door heel utrecht gelopen en nog 's avonds gefeest
Ik heb een nieuwe monitor gekocht. Zaten geen boxen in die moet ik volgende week snel aan gaan scaffen. Heb nu dus geen geluidquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klik dan nu meteen door naar de VPRO man. www.3voor12.nl/lowlands alle optredens in geluid terug te luisteren en live beelden de hele dag door.
Aj.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe monitor gekocht. Zaten geen boxen in die moet ik volgende week snel aan gaan scaffen. Heb nu dus geen geluid
Ligt eraan hoe fanatiek ik loop, maar zeker wel binnen het uur ..... minuutje of 50 plusminusongeveerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe lang loop jij nu dan over die 10 km.?
Met Belle Perez?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef appelsientje het volgende:
Zooo dat was lekker onder de docuhe
Om op dat niveau te komen moet er wel een héél stuk sneller gelopen wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Met Belle Perez?
Eilanden nog even en we zien je tussen de Somaliërs op de WK Atletiek?
En weet je ook hoe je succes moet schrijven he Tong?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
Succes Pascal. Als je dronken bent post je vast niet meer : 'Ik wordt.'
Ik was net op tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En weet je ook hoe je succes moet schrijven he Tong?![]()
Die lopen uit escapisme.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om op dat niveau te komen moet er wel een héél stuk sneller gelopen worden
Bedankt voor de link, zelf ook ff aangezet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klik dan nu meteen door naar de VPRO man. www.3voor12.nl/lowlands alle optredens in geluid terug te luisteren en live beelden de hele dag door.
Wat is er dan vanavond?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef appelsientje het volgende:
Zooooo ik ben er weer helemaal klaar voor vanavond
Shirts van afgelopen seizoen zijn momenteel overal in de uitverkoop, bij Kappa (kappastore.com) kun je een hoop zelfs gratis laten bedrukken naar eigen wens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:59 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik erg goedkoop voetbalshirts kan kopen?
Wie quote dit en geeft het aan Franky / MrDoegewoon?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:59 schreef DIGGER het volgende:
Tis gezellig om terug te zijn in Gorinchem, aan de ene kant zullen straks de klanken van Kane live de woning binnentreden, aan de andere kant hoor ik al uren alleen maar het sneue gebonk van Decibel Outdoor. Wat een kansloos hersenloos figuur moet je zijn om dat te pruimen te vinden zeg.
Of een 1-0 achterstand tegen Roda ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:03 schreef SCH het volgende:
Ik twijfel wat me erger lijkt Digger, die Winand Doesthof of die decibels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |