Je bent zo'n poppetje in een hele grote wereld en dan moet je allemaal boze dieren vermoorden en dan wordt je een sterker poppetje en kan je sterkere dieren doodmaken en dan wordt je nog sterker en dan leer je allemaal toveren en dingen maken en met verschillende wapens omgaan en dan wordt je nog sterker en rijker en dan kan je nog grotere dieren doodmaken en dan ga je ondertussen nog wapens en kleding kopen en materialen zoeken om dingen te maken en dan wordt je nog rijker en.... lallaalaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:45 schreef TC_Artemis het volgende:
Is dit een gratis rpg?of is het paying?
[edit]
Het lijkt trouwens verdacht veel op de engine van Knight online, klopt dit? :p
Je moet zowiezo alles geven ja, en het liefst ook nog een veelvoud daarvan, anders kan de crafter maar 1 ding voor je craften en dat kan nog mislukken ook.. Hoe hoger de quality van je (bijvoorbeeld) wood hoe beter het is. Dan krijg je betere zooi of heb je meer slagingskans.. (Welke van de 2 weet ik niet, DaFan heeft het me uitgelegd maar ik ben het vergeten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef ZigoSOS het volgende:
Ff een vraagje, ik ben nu net ook begonnen, lvl 15, Dealer.
Bij die craftlist, als ik gewoon (alle?) benodigde items geef voor iets, maken jullie dat dan voor me? En als er staat 100 wood, maakt het dan uit welke soort van 'Wood'?
Wil namelijk waarschijnlijk dan wel wat spulletjes
Topictitel kan je niet zelf veranderenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef Weizz het volgende:
Ik had niet door dat caps aan stond... toen was het alweer te laat, maar het is toch ook wel een belangrijk topic!!!
OP is veranderd... alleen de topictitels doe ik morgen wel....
Of nietcopy paste em maar.. Te lui voor woorden
![]()
Heb je gelijk in, maar het ging niet over de titel van dit topic. Dafan vroeg om de link naar de vorige 13 topics, omdat er maar 8 stonden. Je bent zo in jezelf aan het praten, Rool, wel blijven lezen!!!quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:21 schreef Roolio het volgende:
[..]
Topictitel kan je niet zelf veranderen
Hehe, dat snap ik ook nog welquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:17 schreef Roolio het volgende:
[..]
Je bent zo'n poppetje in een hele grote wereld en dan moet je allemaal boze dieren vermoorden en dan wordt je een sterker poppetje en kan je sterkere dieren doodmaken en dan wordt je nog sterker en dan leer je allemaal toveren en dingen maken en met verschillende wapens omgaan en dan wordt je nog sterker en rijker en dan kan je nog grotere dieren doodmaken en dan ga je ondertussen nog wapens en kleding kopen en materialen zoeken om dingen te maken en dan wordt je nog rijker en.... lallaala
Zooooooooo'n antwoord en dan weet ik nog de antwoorden op al je 3 vragen niet..![]()
Maarja hoop dat je iets wijzer bent geworden..
Wat Weiz zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:11 schreef Weizz het volgende:
[..]
En wat die soort hout betreft, als de qualtity hoger is gaan de slagingskans en de kans op een goede craft allebei omhoog dacht ik....
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
dafan kan toch geen angel wings craften?
Ik neem het terug!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 05:04 schreef Roolio het volgende:
Waarom kopen die tyfushonden nooit bij mijn shop?
Sneller internet kopen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben hem nu aan het downloaden, hij is over een uurtje of 2 klaarIemand nog tips om mee te beginnen?
Te dronken om te praten? Ik weet niet wat je gehoord hebt, maar ik zeg iets over koelkasten..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef Gabez het volgende:
mirror gebruiken :x en roeland wat hoor ik nou, te dronken om te praten xD
Heb je hem ook lekker ingestoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef DaFan het volgende:
Hou je kop Roel
Kan je wel tov posten om 00:47, maar echt gezond zie je er nu niet uit...al je kleren aan en dan je bed in en ik moet je licht uitdoen xD
Succes morgen
Nee waarom denk je dat ik om 00:47 thuis was?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef DaFan het volgende:
Hou je kop Roel
Kan je wel tov posten om 00:47, maar echt gezond zie je er nu niet uit...al je kleren aan en dan je bed in en ik moet je licht uitdoen xD
Succes morgen
Tastequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef jorryt het volgende:
UT-studente zuipt zich ziekenhuis in
Daarom is het hier zo stil...
DaFan, je vriendin?
con, dat geldt trouwens ook voor alle andere classesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Frankeinstein het volgende:
wat moet je als soldier ook alweer upgraden als je vaak mist? dex of con ofzo?
Stefanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef DaFan het volgende:
Roeland
Ik hoorde idd, maarja, moet je maar niet gaan meezuipen met je doegroep die al 5 jaar ervaring met Goldstrike heeft.
Jaaa ik kan me jou goldstrike periode nog wel herinneren ja..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Gabez het volgende:
geldt*
en ja ik zoop Goldstrike voor leven
Ik zal er streng op toezien.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef Gabez het volgende:
lerennn als een mallen DaFan xD
Ja iritant is dat he.. Ik zie het nu gelukkig wel minder..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:23 schreef koen_pijl het volgende:
Er was net zo character dat andere characters kon aanvallen. Hij had het over een hack of zo
Het is toch onwaar.. Op zo'n korte termijn gaan ze echt niet stoppen hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef DaFan het volgende:
Das zaterdag :>
En daarna vermoorden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef jorryt het volgende:
Ik hoop van wel
maarja ik ga nu weer mn vrouwke @ Fable platneuken
Mijne wel 270quote:Op woensdag 31 augustus 2005 00:45 schreef DaFan het volgende:
Vraag mn pa dit weekend wel xD
Die weet er zo nog 50
Geef me nog 20 min dan ben ik er wel ff. Moet eerst voor school nog wat afmakenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 01:06 schreef Gabez het volgende:
Dmx is er, laten we de lijst verder aanvullen xD
gaat echt niet door hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef ZigoSOS het volgende:
En ik net ook.. OVERAL was enorme lag en er werd vanalles gedropt, lachen als iRose nou nog even doorgaat
Ik heb dus wel mooi paar mill en ong. 20 MJ +10 en 10 VJ +5 opgeraapt
Toen bleef ie hangen, ff opnieuw proberen
dat wilde ik ook zeggen ^^quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:17 schreef DaFan het volgende:
Ik zou eerst eens kijken wat het kost. 5 euro => doen.
Ik vind ROSE leuker dan WoW eerlijk gezegd, vooral als alle hacks enzo eruit gaan
BTW: Gabez kan dat popquiz ding niet verder in het Omerta-topic, das toch al slowchat.
hihi ik weet wie je bedoeldquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:51 schreef Gabez het volgende:
alleen sommige mensen waren beetje gierig, maar die stopten toen het dupen begon
Een toevoeging is dat ik gehoord heb dat ze bij gamesrouter in staat zijn om in het spel een rollback te doen, zodat duping en hacking achterhaalt en uitgeschakeld kan worden als er nog hackers zouden zijn... Ik weet niet of ze zichzelf een veer in hun kont aan het steken zijn, maar het klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:58 schreef Weizz het volgende:
Het plan is nu, volgens het Gamesrouter forum, om eerst een closed beta te doen (waar je je nog voor moet inschrijven op gamesrouter.com!!!!) en waar je dus voor in aanmerking moet komen. Daarna volgt er volgens mij een open beta, maar ik denk dat die niet zo lang zal duren, waarne p2p zal beginnen. Volgens mij doen ze een proefperiode van 1 of 2 weken, waarna je zal gaan moeten betalen. Het bedrag is volgens mij nog niet bekend.
Verder is het plan om 2 servers op te zetten met allebei 3 channels. De oude server: 'casio' en een nieuwe: 'polaris'. Het probleem zal zijn dat als je een van de beide servers kiest, dat je chars niet tussen de servers gewisseld kunnen worden, alleen tussen de channels zoals nu ook het geval is. Dit houdt dus in dat, mocht men samen willen blijven spelen, dat er een server gekozen moet worden.
Verder lijkt het me handig om van te voren even te kijken wie wel en niet meedoet, en wat de jobs zijn die men zal willen beoefenen, zodat er een beetje een clan kan onstaan waar we iets aan hebben...
toch niet gejat hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
IK heb een autootje!!
![]()
nu kan ik lekker overal naar toe crosse![]()
mindere buffs; die e staat er niet voor niets.. ze zijn iets minder goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef DaFan het volgende:
Hoezo mindere buffs ?
We hebben ze wel, alleen het effect is iets minder want minder Int.
huiliequote:Op maandag 5 september 2005 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik doe alleen maar![]()
wie zegt dat dat op gabez slaat :/
zeikerds
Succes!quote:Op maandag 5 september 2005 18:51 schreef DC het volgende:
ik ga ook wel weer spelen denk ik, na 3 maanden getopt te zijn toch weer begonnen met irose, en nog tot lvl 67 gekomen als crossbow bijna knight, was leuk!
Met Jorryt?!?quote:
Die is al bezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:48 schreef Gabez het volgende:
mjah die bowhawker lijkt me wel leuk
heeft ie wel een keer een echte piemolquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:17 schreef Weizz het volgende:
[..]
Met Jorryt?!?Behalve zijn MSN naam dan
![]()
[..]
Die is al bezet
Champ is volgens het oude skillsysteem (ons bekende dus) zwakquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:49 schreef Gabez het volgende:
ik ga eerst maar eens zien hoe de skillverdeling is, misschien dan toch cleric of anders champ
Bron: Tweakers forumquote:Just to keep you all up to date on the latest here at GamesRouter, heres a little "breaking news" hot off the press.
The website and forums will shortly be going through a final series of changes and updates required to fully implement our accounts and registration systems ready for the launch of eRose, and i will post further information about these updates as soon as i have it.
In other news, during the course of next week, possibly as early as Monday the 12th, GamesRouter will be pleased to welcome 2 new, long awaited staffers, who we've liberated from the basements over at Gravity to come and work with us on eRose. The exact time of arrival is still unknown at the moment, as this depends on the availablity of flights, but im sure you guys, along with the rest of the team here, will give them a good welcome.
Once they've arrived, we'll get them straight to work in our own basements on implementing the hardware installation ready for eRose.
http://www.gamesrouter.com/forum/showthread.php?t=430
Dat is nog niet (officieel) bekend.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:23 schreef SolidArt het volgende:
wanneer komt de nieuwe open beta voor eROSE?
Werkenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef Gabez het volgende:
hmmm nice, en ik fulltime werken vanaf vrijdag :|
Alice is tovverquote:Op donderdag 8 september 2005 17:14 schreef jorryt het volgende:
http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html
chat met mij!
Maak eens een nieuw topic aan..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
mja die gevatte antwoorden heb je irl ook helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |