Sneller internet kopen..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:00 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik ben hem nu aan het downloaden, hij is over een uurtje of 2 klaarIemand nog tips om mee te beginnen?
Te dronken om te praten? Ik weet niet wat je gehoord hebt, maar ik zeg iets over koelkasten..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:30 schreef Gabez het volgende:
mirror gebruiken :x en roeland wat hoor ik nou, te dronken om te praten xD
Heb je hem ook lekker ingestoptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef DaFan het volgende:
Hou je kop Roel
Kan je wel tov posten om 00:47, maar echt gezond zie je er nu niet uit...al je kleren aan en dan je bed in en ik moet je licht uitdoen xD
Succes morgen
Nee waarom denk je dat ik om 00:47 thuis was?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef DaFan het volgende:
Hou je kop Roel
Kan je wel tov posten om 00:47, maar echt gezond zie je er nu niet uit...al je kleren aan en dan je bed in en ik moet je licht uitdoen xD
Succes morgen
Tastequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:51 schreef jorryt het volgende:
UT-studente zuipt zich ziekenhuis in
Daarom is het hier zo stil...
DaFan, je vriendin?
con, dat geldt trouwens ook voor alle andere classesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:15 schreef Frankeinstein het volgende:
wat moet je als soldier ook alweer upgraden als je vaak mist? dex of con ofzo?
Stefanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:34 schreef DaFan het volgende:
Roeland
Ik hoorde idd, maarja, moet je maar niet gaan meezuipen met je doegroep die al 5 jaar ervaring met Goldstrike heeft.
Jaaa ik kan me jou goldstrike periode nog wel herinneren ja..quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:24 schreef Gabez het volgende:
geldt*
en ja ik zoop Goldstrike voor leven
Ik zal er streng op toezien.quote:Op maandag 29 augustus 2005 22:07 schreef Gabez het volgende:
lerennn als een mallen DaFan xD
Ja iritant is dat he.. Ik zie het nu gelukkig wel minder..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:23 schreef koen_pijl het volgende:
Er was net zo character dat andere characters kon aanvallen. Hij had het over een hack of zo
Het is toch onwaar.. Op zo'n korte termijn gaan ze echt niet stoppen hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:16 schreef DaFan het volgende:
Das zaterdag :>
En daarna vermoorden..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:23 schreef jorryt het volgende:
Ik hoop van wel
maarja ik ga nu weer mn vrouwke @ Fable platneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |